*Laughs hysterically*
OMG, Fastnext, voor je begint met zo'n setup begin je idd eerst beter met DR70 of zo, want blijkbaar ken je er helemaal niks van.
"Een setup om te trekken"
Het eerste dat nergens op slaat. Als je een degelijke setup hebt is het een kwestie van afstellen en deze stel je gewoon optimaal af, niet "voor snelheid" of "voor trekken", beiden zijn gewoon goed als het goed afgesteld is.
"Een mhr speed of team cilinder voor m'n spirit"
Het tweede dat nergens op slaat, zoals eerder gezegd bestaat dit dus niet voor mina vert.
"- malossi koppeling mhr sport 3g
- malossi hpi onsteking"
Hier hoeft ook al geen verder commentaar meer bij 8P
"Ik wil een 12 pen krukas"
Verklaar uzelf dan eens nader waarom je dit wil, als je dit met je eigen woorden kan uitleggen waarom, m.a.w. dat je dus beseft wat voor nut het al dan niet heeft, dan kan ik er nog inkomen.
Zelfde over je carters tunen.
Volgens mij begrijp je gewoon nog niet de werking van een scooter, voor een beginner is het beter om:
1. wat kennis op te doen door rond te neuzen op fora als deze
2. zelf wat aan je scooter te "klooien", let wel op dat je niks stuk maakt, dus als je iets niet zeker bent haal je beter iemand erbij die er wel wat van kent
3. je setup wat op te bouwen, m.a.w., als je nog niet kan wandelen nog niet beginnen lopen.
En nog iets dat je beter in je hoofd prent, je hebt "maar" een booster, m.a.w. een scooter met mina vertikaal blok, dit is een heel betrouwbaar blok, maar een van de traagste in zijn soort, je moet niet denken dat je hiermee hoge vermogens gaat halen zoals bij horizontale blokken als mina hori of piaggio.
Niettemin is een booster zeer licht en rijdt het wel leuk als er een redelijke setup opzit (je DENKT dat je hard gaat omdat de scooter zo licht is). Dus daarvoor sluit ik me aan bij MinaVerti zijn mening.
PS. Deze post is niet afbrekend op jou bedoeld, maar ik wil probeer je gewoon duidelijk te maken waaraan je al dan niet begint, en hoe het wel echt in elkaar zit.