Brute cilinder @ Honda SFX

Status
Not open for further replies.

Moustafa

SFX-Productions
Hooii

Kheb een tijdje geleden een hebo manston replica voor me sfx gekocht en dat ging wel aardig...maar nog nie hard genoeg. Jullie misschien ideen wat voor cilinder der op ken (mag ook watergkoeld zijn).

Bedankt! mzzl!
 
Advertisement - register to remove this

DeTr0x said:
jonge kheb et ni over sprints. En doe ni zo droog. Ge moe ni doen da ge alles weet of da ge ne heer zijt, ik vin da ge heel stoer doet. Als jouw brommer niet harde dan 120 gaat en die van een ander wel zeur dan niet. Mijn sfx rijd 120 iets derover en daar blijft het bij en als jij nu nog veel gaat zeuren dat het niet kan loop dan naar de maan
bergaf, wind mee en gesleept door een sportwagen zal je sfx dat wel halen ja :p

@ topic starter, check bv www.scootparts.nl eens, daar vind je vast wel een goede cilinder voor je scooter!
 
achjoh... discussies zijn leuk, en de TS' vraag is al beantwoord :rolleyes:

maar peugeot cilinders passen toch ook op honda blokkies? zoja heb ik nog wel een leuke cilinder voor je, Moustafa. (MHR-replica met vertex zuig0r)
pm maar ofzo :)
 
Xs-racer said:
achjoh... discussies zijn leuk, en de TS' vraag is al beantwoord :rolleyes:

maar peugeot cilinders passen toch ook op honda blokkies? zoja heb ik nog wel een leuke cilinder voor je, Moustafa. (MHR-replica met vertex zuig0r)
pm maar ofzo :)

is een beetje nutteloze discussie...
(offtopic) XS-Racer weer met ze verkoop praatjes :P (offtopic)
 
DeTr0x said:
ik denk dat ik je gelijk moet geven XS racer. Vandaag duidelijk getest. Loopt op teller 130 en op de testbank blijkt het maar een goeie 120 te zijn op 17 pk. Kwist niet dat die tellers zoveel afweken ik dacht een goeie 5 peruur - Ik ga anders nog een andere vertanding proberen welke raad je me aan msh ? kwil wel 130 hale met het geen ik erin heb gepropt. En nee ik denk niet dat jullie noobs zijn en btw wat je daar zij dat een zip niet aan 130 komt is heel raar. Bij mijn wete gaat een full malossi toch sneller dan 135.

Man man ik moet men vario niet bewerken ik zit met ene malossi mutli var men originele is bewerkt.
volgens mij maak je een typfoutje, bedoel je 7pk ?
op de bank 120 betekend in het echt 105-110 maximaal

ben benieuwd naar de grafiek...
 
ehm, waarom zou een sfx geen 17, pk kunnen hebben? kymco blokken kunnen ook wel hard (ABT) als je er werk in steekt, alleen de spullen waarmee zijn een beetje ongeloofwaardig... ps, wat voor testbank was dat ;) ? (merk)
 
deze moustafa red de 110 net aan, met manston repl., 21mm, technigas (zo slecht nog niet), andere vario (dacht multivar) en veel langere vertanding. met std. vertanding en dezelfde setup rijdt hij net 60/65 :) lijkt me sterk dat jij (detrox) helemaal std. onbegrensd 95 haalt 8P
 
en alsnog is die 120 vette bullshit :L

je kan wel blijven volhouden, maar er zullen hiet niet van die noobs zijn die je wél geloven ;) en 500 euro? er zijn hier mensen die hebben een cilinder die duurder is dan dat :X denkend aan de 2f4r kitjes.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top