Brute trekkracht malossi

Status
Not open for further replies.

Fastnext

Well-Known Member
hey mannen ik heb een vraagje ik heb een spirit en ik zou die heel graag op trekken zetten maar liefst alles van malossi der opzetten . maarja ik twijfel van krukas 12 mm pen of 10 mm pen enzo. pls help mij

Advertisement - register to remove this

alles van malossi . dus een mhr team krukas 12 mm pen , mhr cross 70cc , onsteking zonder verlichting van malossi , spruitstuk voor powerbox , 21mm carbu , luchfilter malossi, mhr 2000 vario , kelvar belt , koppeling malossi , gewoon alles malossi . maar wat moet ik doen voor hem doen te trekken

ik hoop het want echt ik ben zot van wheelie's terkken maar als je al op 50 km/U krijg je hem moeilijk nog naar omhoog .

welke drukveer zo het beste zijn de gele zeker en de zwarte trekveren of zijn er nog betere

ik kan geen kleinere vertanding steken ik zit met een minarelli vertikaal . godverdomme ik had die rode drukveer nu niet meer dju . ja morgen ga ik achter mijn krukas met malossi lagers .
en bestaat er ook een mhr cross uitlaat

Mhr cross bestaat niet voor mina verticaal. Beter koop je een dr 70 met doppler asje en hebo koppeling of zo en eventueel nog een yasuni R en 19mm DO oid. Beter eerst ervaring opdoen met tunen dan gelijk een hele dure setup te kopen die je waarschijnlijk toch niet heel houdt.

ja maar met ervaring bedoel je ? met erop steken .daarin heb ik ervaring echt waar ik had al een getunede blok maar trok niet genoeg op vond ik het was al goed maar niet goed genoeg.
maar ik zal u raad opvolgen denk dat ziet er een mooie setup uit echt waar bedankt maat maar ik zou echt willen trekken zoals een crossmoto

Status
Not open for further replies.
Back