AeroXtreme
Aerox Lover
Hoi mensen ik heb nu 9 maanden op me aeroxje gereden met alles std behalve yasuni r, doppler vario en speedclutch dit ben ik nu helemaal beu. Daarom heb ik nu een runner pure jet gekocht voor woon werk verkeer en wil ik project beginnen met me aerox eerst wil ik het motorisch helemaal klaar maken daarna het uiterlijk maar ik had ff een vraagje over mijn setup waar ik aan zat te denken. Als jullie mij dingen afraden of ik ben iets vergeten zeg dit aub daarom open ik dit topic ik zou het heel fijn vinden hoe andere mensen over mijn setup gaan denken en dat ik geen miskoop ga doen.
Cilinder: Malossi MHR Team Speed 2006 *3BR Tuned*
Uitlaat: Yasuni c21
Krukas: Doppler s1r pen 12
Carburateur: Keihin 28 mm D-slide *3BR Tuned*
Luchtfilter: Malossi e14
Vario: Malossi MHR 2000
Koppeling: Malossi Delta Clutch
Membraam: Malossi vl14 *3BR Tuned*
Carters: 3BR tuned/aangepast @ overange en speed2006
Poulies: Malossi MHR overrange
Koppelingshuis: Malossi Wingbell
Halfpoulie: Malossi Ventilvar
V-snaar: Malossi Overrange
Spruitstuk: Malossi MHR recht + XSH wig 2.0
Ontsteking: HPI 2005
Lagers: SKF C4 Lagers
Hoe denken jullie over mijn setup?? Ik wil graag minimaal 18 pk halen dat is wel mogelijk toch??
Trek je met eeen c20 niet harder op dan met een c21??
Cilinder: Malossi MHR Team Speed 2006 *3BR Tuned*
Uitlaat: Yasuni c21
Krukas: Doppler s1r pen 12
Carburateur: Keihin 28 mm D-slide *3BR Tuned*
Luchtfilter: Malossi e14
Vario: Malossi MHR 2000
Koppeling: Malossi Delta Clutch
Membraam: Malossi vl14 *3BR Tuned*
Carters: 3BR tuned/aangepast @ overange en speed2006
Poulies: Malossi MHR overrange
Koppelingshuis: Malossi Wingbell
Halfpoulie: Malossi Ventilvar
V-snaar: Malossi Overrange
Spruitstuk: Malossi MHR recht + XSH wig 2.0
Ontsteking: HPI 2005
Lagers: SKF C4 Lagers
Hoe denken jullie over mijn setup?? Ik wil graag minimaal 18 pk halen dat is wel mogelijk toch??
Trek je met eeen c20 niet harder op dan met een c21??