Brommersprint Damwoude 2009

adres kan ik helaas geen antwoord op geven..
wel weet ik dat je 2 keer kan sprinten.
en als je sneller bent 3 keer.
en als je heel snel bent 5 keer
keuring begint om 8:30 dus je kunt er denk ik vanaf half 8 8 uur wel op.
en ze willen om 11 uur beginnen met sprinten.

that's it? maar 2 keer sprinten, meer niet? hoe kan dat nu, er wordt toch heel de dag door gesprint.. en op die warmrijstrook mag je daar niet heel de dag vrij sprinten? of is dat maar een heel klein stukje..
 
that's it? maar 2 keer sprinten, meer niet? hoe kan dat nu, er wordt toch heel de dag door gesprint.. en op die warmrijstrook mag je daar niet heel de dag vrij sprinten? of is dat maar een heel klein stukje..

Is een stukje waar je de hele dag wel mag rijden, of het goed is voor je sprinter om daar de hele dag heen en weer te scheuren is een 2e.

mvg:D
 
dus als je na 2 heats geen goede tijd hebt neergezet, dan is het afgelopen met sprinten voor de rest van de dag als ik het zo goed begrijp... of kan je dan nog wel verder sprinten maar doe je niet meer mee voor 1, 2 ,3de plaats.. ?
 
Je hebt 2 heats om je te kwalificeren voor de Finales. Daar gaat 8 man naar door. Daarvan gaan de 4 snelste PER heat door. Dus niet wie de snelste tijd heeft. Van die 4 gaan 1 tegen 2 en 3 tegen 4. En dan gaan 2,3,4 nog eens tegen elkaar :p
 
ja natuurlijk, jij bent niet de enigste die er heen gaat.

2 keer sprinten heb je snelle tijden ga je door naar de volgende ronden. heb je dat niet dan is het idd 2 keer sprinten en naar huis;)

en je moet echt snelle tijden rijden om naar de volgende ronden te komen.


EDIT// thomas was me te snel af:p
 
ik begrijp het nu allemaal hoe het zit, bedankt voor de uitleg mensen!

nu is me nog 1 ding niet duidelijk, die milieumat die verplicht is, waar kan je dat verkrijgen, ik heb er namenlijk zo geen.. indien ik dit niet heb, mag ik dan wel meedoen met de sprints???
 
Hoogstwaarschijnlijk zijn wij er ook niet, tenminste als ik voor die tijd nog een rechte krukas kan vinden...
 
ja...hopen dat me blok een beetje doorknalt dan, zit voorlopig ff tegen..drijfstang gebroken gister
dsc00243tcj.jpg

,vandaag een nieuwe krukas erin gezet,zuiger en naaldlager.hoe me cilinder heel is gebleven en me carters is echt een raadsel,maargoed.morge me blok opnieuw inmekaar zetten en maar weer testen....zou toch zonde zijn om vanaf heinenoord voor 2 keer sprinten helemaal naar damwoude te rijden..(250km +)
 
"milieumat" kan zijn een stuk plastic, vuilniszak of een oud kleed.
die dingen kun je daar naar mijn weten niet krijgen dus moet je zelf mee nemen.
je moet alleen zorgen dat je scooter daar volledig op kan staan en lekkende vloeistoffen niet op het asvalt kunnen komen in het rennerskwartier.
 
ik heb een stuk vijverfolie als milieumat, lekker dik, en ook niet irritant verder om op te werken (behalve als de zon er lang opstaat :+)

Kom ook wel weer ff kijken denk ik :)
 
ja...hopen dat me blok een beetje doorknalt dan, zit voorlopig ff tegen..drijfstang gebroken gister
dsc00243tcj.jpg

,vandaag een nieuwe krukas erin gezet,zuiger en naaldlager.hoe me cilinder heel is gebleven en me carters is echt een raadsel,maargoed.morge me blok opnieuw inmekaar zetten en maar weer testen....zou toch zonde zijn om vanaf heinenoord voor 2 keer sprinten helemaal naar damwoude te rijden..(250km +)

Pfff lekkere schade dit....

Luchtbel in drijfstang oid?
 
geen id, hij is echt helemaal krom en raar afgebroken.
maarja.....hebo...zegt genoeg =)..

nu een rito as erin gedaan ff voor damwoude.
ik had nog een zuiger liggen dus viel uit eindelijk allemaal mee gelukkig.

heb hem net weer lopend gekregen,hopen dat het morge en vrijdag een beetje weer is.dan kan ik hem enegsins nog een beeeetje afstellen.
 
Back
Top