Heb je de luchtschroef al afgesteld aan je carb ?
Kan idd ook vuil zijn maar als je hem al hebt schoongemaakt.
hoe bedoel je? ik heb net van iemand gehoord dat het ook zo kan zijn dat ik een kleinere sproeier nodig heb
een grotere??
heb nu 60 en dat is al redelijk voor een foxje. is mijn probleem een kenmerk voor een grotere
Of een grotere...als hij in de lucht verzuipt iig
is mijn probleem dan een kenmerk voor een grotere
Licht er aan of hij verzuipt in de benzine of in de lucht...
Wat is de kleur van je bougie...daar kan je het soms ook wel van afleiden
bougie is net nieuw dus is nog niet echt zichtbar maar ik heb denk ik de meeste problemen met de luchtschroef. het is niet het bekende bwoap geluid als ik stil sta maar hij loopt gewoon steeds langzamer in toeren totdat hij stopt hij blijft het wel doen als ik gas bij geef dus...
Ik denk dan een te grote ja....probeer een paar maatjes kleiner...dan moet je even kijken hoe het loopt
ik zal het maar proberen denk dat ik eerst een 56 probeer en dan eventueel een 58. ik denk dat ik dan langere stukken kan rijden zonder dat hij uitvalt. valse lucht lijkt mij niet toch en mijn luchtschroef staat nu zo'n 3 slagen open terwijl 2 normaal is?
Idd probeer 56 maar
1,5 slag is "normaal"
Loopt hij stationair wel goed met regelmatige toeren?[/qa
als ik stukje heb gereden laag maar in het begin wel goed en als ik na starten gas bij geef iets hoger en mijn wiel draait redelijk snel.
als ik na volgas gas loslaat hoor je hem lopen. dan rond de 40 km/h (top ong. 65) rolt hij als het ware en komt als ik zachtjes rijd weer terug in toeren en valt dan stil
Idd probeer 56 maar
1,5 slag is "normaal"
Loopt hij stationair wel goed met regelmatige toeren?[/qa
als ik stukje heb gereden laag maar in het begin wel goed en als ik na starten gas bij geef iets hoger en mijn wiel draait redelijk snel.
als ik na volgas gas loslaat hoor je hem lopen. dan rond de 40 km/h (top ong. 65) rolt hij als het ware en komt als ik zachtjes rijd weer terug in toeren en valt dan stil
Stationair is wanneer je geen gas geeft, gwoon starten en dan luisteren naar het toerental...
Valse lucht kun je aardig controleren door je hand op het uiteinde van je uitlaat te leggen. Als hij dan niet afslaat zuigt hij valse lucht...
Stationair is wanneer je geen gas geeft, gwoon starten en dan luisteren naar het toerental...
Valse lucht kun je aardig controleren door je hand op het uiteinde van je uitlaat te leggen. Als hij dan niet afslaat zuigt hij valse lucht...
heb ik gedaan en hij slaat af dus ik probeer wel een kleinere sproeier
heb ik gedaan en hij slaat af dus ik probeer wel een kleinere sproeier
Oke, waarschijnlijk zuigt hij dan geen valse lucht aan..
Succes ermee