Brommer valt uit terwijl hij rijd. Yamaha Aerox

Trucker_Dimike

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb dus 'n probleempje met m'n Yamaha Aerox. Namelijk.. Als ik ermee rijd en die word warm begint hij vervelend te doen, eerst begint hij schokjes te geven, dan doet hij precies of hij gaat stil vallen dus zakken van toeren, snelheid enzo terwijl ik mijn gas volledig open hou. Soms schiet hij dan voor hij stil staat ineens weer in gang en vliegt hij vooruit of soms valt hij gewoon stil.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn ? Heb hem net volledig open gelegt en vind het raar dat waar de zuiger zit dat vandaar tussen waterkoeling liep, of is dit normaal ?

Groetjes. :L
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben dus verder gaan zoeken naar het mogelijke probleem, aangezien ik de tip hier al heb gekregen van pakkingen die niet meer zijn ben ik hem dus verder gaan open leggen. Bij deze haalde ik er de uitlaat af om de cilinderkop er kunnen af te halen toen ik m'n uitlaat per ongelukt omdraaide liep er 'n heel pak waterkoeling uit.
 
Ik ben nog verder gaan zoeken, dus cilinder kop enzo eruit tot ik de zuiger kon vastnemen in de handen. Blijkbaar zit er daar ook waterkoeling in..
 
Ik ben dus verder gaan zoeken naar het mogelijke probleem, aangezien ik de tip hier al heb gekregen van pakkingen die niet meer zijn ben ik hem dus verder gaan open leggen. Bij deze haalde ik er de uitlaat af om de cilinderkop er kunnen af te halen toen ik m'n uitlaat per ongelukt omdraaide liep er 'n heel pak waterkoeling uit.
waterkoeling in u uitlaat ?8P
dat zal eerder onverbrande benzine zijn dat daar blijft hangen , khad zoiets ook met men pocketcrosser en die was luchtgekoeld;)
 
Dus moet ik me nergens zorgen over te maken ?
Ik heb heel de motor open gegooid alle dichtingen bekeken motor volledig gekuist en terug in elkaar gestoken..
 
Back
Top