brommer valt uit

roanstylezz

Well-Known Member
hey,
elke keer als ik mijn mbk booster opstart en geen gas geef valt hij na 5 seconden uit.
en als ik om de 2-3 seconden gas geef blijft hij wel draaien.
hoe zou dit komen ?

merci.
 
Advertisement - register to remove this

dit ligt aan je carbrateur, je stationair schroef staat te laag.
je hebt 2 schroefen in je carbrateur 1 plat kop, en 1 waar je aan kan draaien, draai daar wat aan en je merkt verschil.
Peace
 
en waar zit de carburateur ? het is niet echt dat ik veel van brommers weet :)
Aan de linkerkant als je erop zou zitten, vlakbij het carter. Hij zit vast aan de luchtinlaat. Je gaskabel loopt er ook naartoe, net als je benzinekabel. Als je één van deze dingen vind... volgen:7
 
Aan de linkerkant als je erop zou zitten, vlakbij het carter. Hij zit vast aan de luchtinlaat. Je gaskabel loopt er ook naartoe, net als je benzinekabel. Als je één van deze dingen vind... volgen:7
en dan moet hij blijven draaien als ik hem aanzet?
dus het ligt niet aan de cillinder?:)
 
Ik snap je vraag niet?
De bedoeling is dat de motor blijft draaien bij stationair. Dit kun je regelen door aan de stelschroef te draaien. Dus even stelschroef opzoeken, starten, en prutsen maar. Als hij stationair blijft lopen zonder dat je gas bij hoeft te geven, ben je klaar :)
 
Ik snap je vraag niet?
De bedoeling is dat de motor blijft draaien bij stationair. Dit kun je regelen door aan de stelschroef te draaien. Dus even stelschroef opzoeken, starten, en prutsen maar. Als hij stationair blijft lopen zonder dat je gas bij hoeft te geven, ben je klaar :)
maar op een ander forum zijden ze dat dit kwam door koud starten daarom dat hij iedere keer uitviel als ik hem aanzette en geen gas gaf.
daarom mijn vraag komt dit niet door de cillinder*D

en nog 1 vraagje waar zit die stelschroef? want ik ben er aan bezig*D
 
Aan de linker kant van de carburateur meestal, er zitten 2 schroeven. De gene die het verst van de lucht inlaat zit moet je hebben. Hij moet verder in om hem harder stationair te laten draaien.
 
Aan de linker kant van de carburateur meestal, er zitten 2 schroeven. De gene die het verst van de lucht inlaat zit moet je hebben. Hij moet verder in om hem harder stationair te laten draaien.
ik denk dat ik het gevonden heb.
de stelschroef moet je dit instellen met een kruisschroevendraaier?:)
 
Of maak gewoon even een foto ervan dan kan iedereen mee kijken ;)
voila hier is de foto kan je me zeggen welke aub?
ik geraak er echt niet aan uit.
062109214158.jpg
 
Dude, dat is rechts. Ik zei toch de LINKER kant? Die schroref waar je nu aan draait is die waarmee je carburateur in je spruitstuk zit.
 
Back
Top