RonnieB www.emby.nl 20 October 2010 #22 Ben al geweest :+ Hier de foto's ; Lijkt me eerlijk gezegd geen baan voor de echte snelle mannen, veel scherpe bochten, niet een echt breze baan. En ik weet niet echt wat de bedoeling is met het rennerskwartier, want echt veel ruimte rondom de baan is er niet.
Ben al geweest :+ Hier de foto's ; Lijkt me eerlijk gezegd geen baan voor de echte snelle mannen, veel scherpe bochten, niet een echt breze baan. En ik weet niet echt wat de bedoeling is met het rennerskwartier, want echt veel ruimte rondom de baan is er niet.
MSSH Senior SF-Eindbaas 20 October 2010 #23 Ik ben al aangemeld en wel maat . Wel niet op mijn eigen racer maar op de racer van een teammaat. Hecky#41 said: pm ook goed we verwachten weldat jij ook meedoet met de racer. gewoon in de wedstrijd ofzo Click to expand...
Ik ben al aangemeld en wel maat . Wel niet op mijn eigen racer maar op de racer van een teammaat. Hecky#41 said: pm ook goed we verwachten weldat jij ook meedoet met de racer. gewoon in de wedstrijd ofzo Click to expand...
Ruud H. Well-Known Member 5 November 2010 #24 Iemand van de weerter mooiiboiis die nog plaats heeft in de 0t0 voor RuudHaaa+Jogga?:love:
Ruud H. Well-Known Member 6 November 2010 #26 MamHaa is al goed bezig geweest en heb toch zelf de auto Maar zal wel ff bellen voor af te spreken om samen op te rijden ofzo
MamHaa is al goed bezig geweest en heb toch zelf de auto Maar zal wel ff bellen voor af te spreken om samen op te rijden ofzo
RonnieB www.emby.nl 6 November 2010 #27 Zoo, als iemand twee blauwe strepen ziet op de startbaan, die zijn van mij edit/ ja :+
Wallie EPC EVO POWER 6 November 2010 #28 Trainen was lachen!! Alleen wou de slet zo op de baan blijven :+ Edit: Blij en BLAUW ja
[Steef] Banken?? PM! 7 November 2010 #29 Was een gezellig dagje, maar wel erg koud. Jammer dat sarik zn uitlaat afbrak, anders had hij makkelijk gewonnen. Die gaat echt als een raket zeg.
Was een gezellig dagje, maar wel erg koud. Jammer dat sarik zn uitlaat afbrak, anders had hij makkelijk gewonnen. Die gaat echt als een raket zeg.
RonnieB www.emby.nl 8 November 2010 #30 En jammer dat beide accu's plat waren Maar gelukkig had ik mijn toeter nog !
Ruud H. Well-Known Member 8 November 2010 #31 Filmpje van de demo gevonden [ame="http://www.youtube.com/watch?v=PxYTxLk8__A"]YouTube - Scooter Gulpen RD Racing Day 2010[/ame] Was een leuke en gezellige dag! Hoe Sarik over de baan vloog was echt absurt:W
Filmpje van de demo gevonden [ame="http://www.youtube.com/watch?v=PxYTxLk8__A"]YouTube - Scooter Gulpen RD Racing Day 2010[/ame] Was een leuke en gezellige dag! Hoe Sarik over de baan vloog was echt absurt:W
Bace EPC Stinger #134 8 November 2010 #34 echt balen dat ik moest werken. volgens mij was het wel een leuk dagje
MSSH Senior SF-Eindbaas 8 November 2010 #36 Het was echt een top dagje. Het weer was niet 100% ideaal, maar wel droog. Ik heb me iig heel erg vermaakt samen met Team EPC en co
Het was echt een top dagje. Het weer was niet 100% ideaal, maar wel droog. Ik heb me iig heel erg vermaakt samen met Team EPC en co
Ruud H. Well-Known Member 8 November 2010 #37 Tim, Nog gefeliciteerd met je eerste plek! Was er gisteren bij ingeschoten
MSSH Senior SF-Eindbaas 8 November 2010 #38 Dank u Ik ben hartstikke blij dat ik de eerste plek gehaald heb, maar vind het echt super sneu voor Sarik, want die reed me volgens mij iedere 10 rondjes wel een keer voorbij, op 1 wiel, zwaaiend....
Dank u Ik ben hartstikke blij dat ik de eerste plek gehaald heb, maar vind het echt super sneu voor Sarik, want die reed me volgens mij iedere 10 rondjes wel een keer voorbij, op 1 wiel, zwaaiend....
RonnieB www.emby.nl 8 November 2010 #39 Voor de geïnteresseerde, hier staan nog wat foto's Foto's RD-racing day