Brief naar huis na achtervolging

Henkjan1523

New Member
Hoi allemaal ik heb een vraag

Er staat een onderzoek naar mij want Ik heb laatst een achtervolging gehad op mij scooter die is opgevoerd (ben weggekomen alleen ze hebben mijn kenteken) daarna heb ik een brief gekregen waarin staat dat ik voor een bepaalde datum moet reageren
Is er iemand die weet wat ik het beste kan doen ?

Advertisement - register to remove this

Ik dacht dat dit toch wel overduidelijk sarcasme en humor was.... :p Omschrijf ik met de grootste lol hoe je een nachtje mag verblijven, inclusief eten (de chili non carne diepvries opwarmertje) en de mooie tv zenders, het extra dekentje voor de koude cel en etc... Kom op mensen, als dit er niet vreselijk dik bovenop lag...

TS moet gewoon meewerken en niet in de problemen komen, ik weet niet hoe de regels allemaal zijn wat betreft dit soort domme acties, maar wellicht kan hij zelfs nog in de problemen komen voor het halen van een RBW of iets met een strafblad, en later in de problemen komen voor een VOG. En per definitie is het een halve zool om te vluchten, voor hetzelfde geld had hij een vrouw met kinderwagen van de weg gereden met ernstig letsel. Dikke mongool als je dit soort dingen doet, zou mijzelf doodschamen om dit soort dingen zelf op een scooterforum te vragen.
Legend!

Jij hebt de vaardigheden om een geweldig boek te schrijven.
Post automatically merged:

Wat jammer dat TS niet meer reageert.......
Zo gaat dat in vrijwel elk topic. Mensen zijn lui en naïef. Getuige de vele schapen in de maatschappij.

Wat is trouwens de echt realistische uitkomst van een stopteken negeren? Want dit verhaal gaat natuurlijk niet echt over vluchten tijdens een aanhouding/staandehouding, als dat zo was dan hadden ze hem nog binnen een uur van huis gehaald. Ze hebben zijn kenteken en waren dan direct langsgekomen voor controle en inbeslagname voor de bank, dus klinkt dit spannender dan het echt is naar mijn idee.

Naar mijn weten is een uitnodiging tot gesprek (TS spreekt niet over een vervolging) ook niet direct iets waar een vergrijp aan zit. Wellicht is het gewoon een stevig gesprek en flinke waarschuwing.... Laten ze hem hebben gemeten op snelheid, dan zal er nog een boete komen, vermoed ik zo. Officier van justitie zal dan wel een schikkingsvoorstel (bekeuring) doen en daarmee is de kous dan af wellicht?

Om heel eerlijk te zijn vind ik het ook een beetje een vaag verhaal...
Nja wie weet hebben ze hem thuis niet aangetroffen en hebben ze hem nu gevorderd om naar het bureau te komen ofzo, ik krijg t sowieso niet door m'n kop heen dat je wegrijdt met een kenteken op dat ding maargoed

Back