Piaggio zip naar A1 keuren

ik lees net in een whatsapp groep dat iemand een zip naar a2 heeft gekeurd met een duitse blok zonder pap. hij zegt dat je alleen een blok met nummers nodig hebt die niet geregistreerd zijn in nederland en dan dat rdw zelf gaat kijken of die gestolen is bij piaggio zelf

iemand ooit een zip naar a1/a2 gekeurd zonder duitse papieren?
Whatsapp, YouTube, TikTok of wat het allemaal mag heten. Is NOOIT 100% betrouwbaar.
Het is allemaal van horen zeggen...
Geldt zelfs voor deze site. Waar overigens zeer nuttige en, redelijkerwijs, betrouwbare informatie gedeeld word.
Beter is om jouw specifieke vraag te stellen bij de RDW.
Dit is in NL de enige betrouwbare partij die je een goed en juist antwoord/advies kunnen geven...
 
Whatsapp, YouTube, TikTok of wat het allemaal mag heten. Is NOOIT 100% betrouwbaar.
Het is allemaal van horen zeggen...
Geldt zelfs voor deze site. Waar overigens zeer nuttige en, redelijkerwijs, betrouwbare informatie gedeeld word.
Beter is om jouw specifieke vraag te stellen bij de RDW.
Dit is in NL de enige betrouwbare partij die je een goed en juist antwoord/advies kunnen geven...
je klopt je hebt gelijk. ik ga zelf sowieso met papieren halen dus komt wel goed
 
ik lees net in een whatsapp groep dat iemand een zip naar a2 heeft gekeurd met een duitse blok zonder pap. hij zegt dat je alleen een blok met nummers nodig hebt die niet geregistreerd zijn in nederland en dan dat rdw zelf gaat kijken of die gestolen is bij piaggio zelf

iemand ooit een zip naar a1/a2 gekeurd zonder duitse papieren?
Oke en welke groep was dit? Heb namelijk 1 compleet blok liggen zonder papieren en 2 losse carters waarvan 1 met papieren en 1 met verkeerde papieren
 
Pas keuring gehad, Duits blok en met nummers waar een hexagon op vermeld stond. Echter waren deze papieren niet genoeg om volledige zekerheid aan te kunnen tonen van een eerlijk verkregen blok.

Vandaag weer een keuring gehad en nu wel goedgekeurd, met een heel ander blok en alle papieren van de rdw voor het invoeren (NL skipper blok). Toch werd er nog steeds moeilijk gedaan omdat ik geen officiële aankoopnota had. Deze kon ik nog snel maken maar ze zien niets door de vingers.

Het is dus belangrijk om papieren aan te kunnen tonen van het bijbehorende blok en een verkoop overeenkomst.
 
Toch werd er nog steeds moeilijk gedaan omdat ik geen officiële aankoopnota had. Deze kon ik nog snel maken maar ze zien niets door de vingers.
Deze snap ik even niet.
Heb je even snel een aankoopbewijs gemaakt of heb je deze geregeld via de officiële verkoper?
 
Deze snap ik even niet.
Heb je even snel een aankoopbewijs gemaakt of heb je deze geregeld via de officiële verkoper?
Heb hem overgenomen van een maat van mij. Ik heb tijdens het bellen met hem een online aankoopnota kunnen maken. deze heeft hij via de mail ondertekend en ik ook. Toen heb ik hem naar de mail van de keurmeester gestuurd en was dit voldoende.
 
Heb hem overgenomen van een maat van mij. Ik heb tijdens het bellen met hem een online aankoopnota kunnen maken. deze heeft hij via de mail ondertekend en ik ook. Toen heb ik hem naar de mail van de keurmeester gestuurd en was dit voldoende.
Ahhh.... op die manier. :)
 
Back
Top