Hallo
Gaat over Kymco agility city
Probleem is dat scooter smoort na een tijdje
Er is net een nieuwe carburateur op gekomen
starten gaat prima wegrijden ook.
Na een tijdje circa 10 mn gaat motor met het bekende geluid inhouden bij vol gas het bwooooaap geluid.BIJ volhouden vol gas slaat scooter af. Na tig keer kicken doet ie het weer.Heb gezien dat na aantal keer kicken er geen benzine door vacuüm pomp gaat na 7 keer kicken wel. Dus kortom geen benzine
Ben van oude setup waar ik ook probleem had sproeier (78) naar sproeier 82 gegaan
Probleem blijft en geen bedrijf die het weet.
Heb alles nagelopen. Nieuwe vacuümpomp maar probleem blijft
Valse lucht ,membraan, allemaal gecheckt.
Nou wil ik eigenlijk de vacuüm pomp vervangen door kraantje
Het aansluiten van tank naar carburateur lijkt me makkelijk kraan ertussen en klaar,maar waar laat ik de slang die de vacuüm regelt
Hebben jullie nog ideeën?
Wat kan er aan de hand zijn
Gr jeroen
Gaat over Kymco agility city
Probleem is dat scooter smoort na een tijdje
Er is net een nieuwe carburateur op gekomen
starten gaat prima wegrijden ook.
Na een tijdje circa 10 mn gaat motor met het bekende geluid inhouden bij vol gas het bwooooaap geluid.BIJ volhouden vol gas slaat scooter af. Na tig keer kicken doet ie het weer.Heb gezien dat na aantal keer kicken er geen benzine door vacuüm pomp gaat na 7 keer kicken wel. Dus kortom geen benzine
Ben van oude setup waar ik ook probleem had sproeier (78) naar sproeier 82 gegaan
Probleem blijft en geen bedrijf die het weet.
Heb alles nagelopen. Nieuwe vacuümpomp maar probleem blijft
Valse lucht ,membraan, allemaal gecheckt.
Nou wil ik eigenlijk de vacuüm pomp vervangen door kraantje
Het aansluiten van tank naar carburateur lijkt me makkelijk kraan ertussen en klaar,maar waar laat ik de slang die de vacuüm regelt
Hebben jullie nog ideeën?
Wat kan er aan de hand zijn
Gr jeroen