Boetes Overzicht

Call 0900 8844 vertel je probleem en die gasten van de polizie buro vertellen je waar je een brief naar toe kunt sturen maar bertus dat kan pas wanneer je accept giro hebt ontvangen van het CJIB want daar staat het nummer die hun nodig hebben zodat ze weten wie je bent en wat voor overtreding je hebt begaan

whehehe ik had ook nog boete liggen hier gewoon brief terug geschreven ben ut niet mee eens 1 week later uw brief is in behandeling genomen
1 maand later uw aanvraag is ongegrond :D ( dus moet toch dokken) maar ik kan nu wel weer een maand wachten want ze sturen opnieuw accept giro en dan kantonrechter en dan weer zelfde grap :p en DAN pas dokken :D
 
kloppen die tabellen nog? ivm dat je geen scooters in meer mocht nemen of begrijp ik dit nu verkeerd?soja sorry alvast


bvd ramp
 
ik ben gister bekeurd door 2 bosw8ters ik stond geparkeerd in de duine en ze hadde me toen klem gezet toen ik van het strand afkwam bleek der op zo'n onwijs klein groen bordje te staan verboden voor brommers je mag der helemaal niet eens komen met je brommert ook al loop je kreeg ik een boete van 57€ klopt dit bedrag wel ik heb gezocht op i-net maar kon niets vinde.
want ik vind ut bedrag wel erg hoog.

grts FY
 
hebbie ook een tabel met de boete voor het aantal db?
controlerde ze bij mij en kreeg ik ook een boete voor maar dat krijg ik over de post en weet niet hoeveel dat is
 
Back
Top