boete voor zonder kappen rijden?

Arnie

Boinaarz
Mijn kappen liggen bij de spuiter.
Dus ik heb nu geen enkele kap op mijn scooter zitten.
Mag je dan eigenlijk rijden?
Zo nee hoe hoog is de boete dan?
 
Advertisement - register to remove this

Nee je mag niet zonder kappen rijden.

Boete zou ik niet weten, maar euh, wie weet dat eigelijk wel? :p
 
je mag zonder kappen rijden, (als je maar niet in het donker rijdt) maar je valt wel veel eerder op en zal dus ook eerder aangehouden worden, maar voor zonder kappen rijden kan je geen boete krijgen !
 
Originally posted by MisterT.
je mag zonder kappen rijden, (als je maar niet in het donker rijdt) maar je valt wel veel eerder op en zal dus ook eerder aangehouden worden, maar voor zonder kappen rijden kan je geen boete krijgen !

jup is zo

maar hij heeft gelijk je word sneller aangehouden,
k weet niet wat voor setup je hebt:p majah zonder kappen mag(hiero tenminste wel)
 
volgende week is er een meeting 15km verderop en heb wel verzekering geregeld maar weet niet 100% zeker of mijn kappen dan klaar zijn. Mijn setup is dan airsal50 std klasse,c16,19mm, mutlivar,hebo verstelbaar. ff kijken of er nog wat te sprinten valt :)
 
dan zou ik toch uitkijken voor de wouten ! want ik ging mijn nrg toen ook een keer afstellen zonder kappen, toen kwam ik wouten tegen en mocht ik um inleveren ! (daarmee wil ik zeggen dat je zonder kappen dus veel meer opvalt en als je dan aangehouden wordt met een snelle setup ben je al helemaal de lul ! )
 
het is toch zo dat je geen scherpe onderdelen aan je scooter of iets mag hebben, en alleen een frame is toch redelijk scherp

(correct me if i'm wrong)
 
Ik heb een boete gekregen van 34 euro wegens scherp uitstekende delen aan de voorzijde. Tis dus strafbaar. :)
 
Originally posted by Arnie
daar zat ik dus ook al aan te denken.
Maar eingelijk is een brommer een scooter zonder kappen :p

Maar dan zonder uitstekende ophangpunten enzo ;).
 
Toen ik was aangehouden toen nog met me Firefox ,had ik ook bijna geen kappen derop omdat ik ff een testritje maakte , zeiden : Ja , waarom rij je op zo`n wrak rond 8P
Alleen omdat er geen kappen op zaten dachten ze dat , mja iig daar kreeg ik geen boete voor :p

Dus mag gewoon , valt alleen op ja 8)
 
Ze kunnen je ws wel bekeuren voor rijden zonder kappen.

Je hebt dan iig geen licht.... en er zijn vast nog wel meer naaigrappen :|
 
Originally posted by mbeefcake
kheb ook 34 euro gekregen vanwege zonder kappen omdat ik toen geen koplamp had :)
Dus heb je gewoon een boete omdat je zonder licht reed.
Met of zonder kappen:? Zeg dat je hem zo gekocht hebt, wat boeit het nou dat je geen kappen hebt?? Naked scoot, nieuw model ofsow :p
 
Back
Top