boete voor zonder helm klopt dit?

Status
Not open for further replies.

tupac_shakur121

tha P*I*M*P*
ey ik heb net een boete gekregen voor zonder helm terwijl ik hem wel gewoon op had. het eenigste wat ik niet had was het bandje vast maar dat komt omdat die kapot is. en ik heb 45 euro boete gekregen. kan ik hier bezwaar tegen maken?
 
Advertisement - register to remove this

ze mogen je bekeuren als je met een " niet vastgemaakte " helm rijdt..dus denk niet dat bezwaar maken veel zin heeft..
 
45 € moet je nog blij mee zijn!! de boete hoord 55€ te zijn nu

Hier kan je geen bezwaar tegen maken
 
mja als je valt en je bandje zit niet vast vliegt hij hoogst waarschijnlijk van je hoofd voor je de grond raakt, het is toch niet zo een grote moeite om dat dicht te doen
 
wat s'am idd al zegt als je je bandje niet vast hebt kan ie net zo hard van je hoofd af knallen dus heb je wel terecht een boete gehad. dus bandje laten maken of nieuwe helm kopen :)
 
tjah bandje wordt gezien als geen,niet goepassenden ,niet goedzittende HELM
dus tjah wees blij met 45 het is hier 55 euro ...

best zonde van je geld zo bandje... kon je net zo goed geen helm op doen

BTW : bekeuring zonder helm mag veel hoger , gewon vet stom zonder helm rijden
 
Beste mensen.. het is 55 €, in heel nl!.

De agent kon ook 9€ opschrijven, wat er op de gele briefje staat is niet altijd belangrijk,nu is er sprake van een menselijke fout. De 45€ zal rechtgetrokken worden @ administratie en je zal gewoon 55€ thuis op de acceptgiro krijgen :)

Bezwaar maken is gewoon zonde van het papier, als het gaat om helmen op motorfietsen dan zijn ze daar extreem streng in, kans dat je er onderuit komt is netzo groot als dat ik morgen 6 cijfers goed heb @ lotto :D
 
tupac_shakur121 said:
ey ik heb net een boete gekregen voor zonder helm terwijl ik hem wel gewoon op had. het eenigste wat ik niet had was het bandje vast maar dat komt omdat die kapot is. en ik heb 45 euro boete gekregen. kan ik hier bezwaar tegen maken?

normaal moet dat bandje WEL vastzitten anders heb je nog niks aan je helm als je flikkert maar in de meeste gevallen geven ze je daar eerst een waarschuwing voor beetje heel genaait dat ze je daarvoor een boete hebben gegeven zeer trieste agent moet dit geweest zijn ik zou een bezwaarschrift in dienen.
 
Geef beter die 35 cent die normaalgesrpoken aan de postzegel uitgeeft aan Afrika ofzo, voor helm dingen kom je 99% niet onderuit.

En het is terecht, ze moeten ook streng zijn op die dingen.
 
suzuki-kat said:
Beste mensen.. het is 55 €, in heel nl!.

De agent kon ook 9€ opschrijven, wat er op de gele briefje staat is niet altijd belangrijk,nu is er sprake van een menselijke fout. De 45€ zal rechtgetrokken worden @ administratie en je zal gewoon 55€ thuis op de acceptgiro krijgen :)

Bezwaar maken is gewoon zonde van het papier, als het gaat om helmen op motorfietsen dan zijn ze daar extreem streng in, kans dat je er onderuit komt is netzo groot als dat ik morgen 6 cijfers goed heb @ lotto :D

meld dus wel ff als je wint he:p
 
Vind het maar bullshit.. Nederland is zo'n beetje het enige of een van de weinige landen waar ze op helmen letten. Het is toch je eigen verantwoording of jij te pletter wilt vallen of niet? Je doet er in ieder geval niemand anders kwaad mee als jij geen helm draagt.
 
denk ook eens aan de mensen die jou hersens op staan te vegen op straat omdat jij het zo stoer vind om zonder helm te rijden :L
 
illusi0n said:
Vind het maar bullshit.. Nederland is zo'n beetje het enige of een van de weinige landen waar ze op helmen letten. Het is toch je eigen verantwoording of jij te pletter wilt vallen of niet? Je doet er in ieder geval niemand anders kwaad mee als jij geen helm draagt.

Bullshit, zulke regels zijn er voor je eigen best wil, tis wel zuur als de brandweer je hersenen moet opruimen maar toch, de brandweerman kan de volgende dag op vakantie en is alles vergeten tewijl jij het niet kan navertellen :rolleyes: en wie lacht het laatste.. idd hij..

Als het om helm gezeik gaat mogen de bekeuringen van mij van 55 naar 95 gaan, hoe duurder hoe beter.
 
Ja, precies

Ik was vroeger ook zo met zonder helm rijden.
Tot ik tijdens mijn vespa aanrennen, tegen een auto aanrende:rolleyes:
Toen was ik echt blij dat ik een helm droeg, want ook was het maar 20km/u, Je komt echt vies hard op de grond. Sindsdien draag ik ook altijd een helm:)
 
ja ok nou weet ik het wel. en ik had me helm wel op alleen dat bandje ni vast omdat die kapot is. en kan iemand deze voor me close. ( ik weet ni hoe dat werkt)
 
Net boven jouw eerste Vraag staat "Tread Tools" --> daar op klikken en dan "Close Tread" --> en dan op "Perform Action" klikken:!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top