Boete voor op fietspad rijden te hoog!

Status
Not open for further replies.

Aerox-No-Fear

Well-Known Member
Laatst kwam ik bij me kameraden vandaan en reed ik over het fietspad.Kwam er in 1x een motorjut aan rijden dus ik stoppen.Ja je rijd op t fietspad hij opzoeken hoeveel het was. 38 euro ik zo valt nog mee.Zegt ie daar moet je nog wel ff voor sparen.(dacht ik bij me zelf ja duwd ik weet niet wat jij verdient :S ) maargoed de dag er na kom ik op skool. Zeg ik tegen n kameraad weetje ja zegt je hebt gister een bekeuring gehad.Ik zo ja jij ook ja zegt ie.Toen vroeg ik wat hij kosstte zei hij 36 of 34 euro weet het niet meer precies.En bij mij stond er op 38 euro. |( Dus das teveel WAT KAN IK HIER AAN DOEN?

alvast bedankt voor je opmerking :D
 
Advertisement - register to remove this

heb je je boete al binnen?

meestal wordt zoiets gecorrigeerd door het CJIB...

dus wacht eerst maar af tot je em binnen hebt...

en je zeg in je post dat je die boete zo betaald hebt.. dus wat maakt die 4 euro dan uit..

mijn scooter is vandaag gejat :( dat kost pas geld..!
 
wowowow das teringveel geld man :( 2 hele euro's...... sjit ik hoop dat mij dat nooit overkomt :( eigen stomme fout :p
 
Ik vind dat je wel heel erg moeilijk doet voor die 2 eurotjes. En net als Yansuni zegt word dit allemaal nog gecorrigeerd.

Is het dan nog niet goed dan maak je een bezwaarschrift, maar voor 2 euro :?
 
als een agent zegt dat de boete 36 euro is en je krijgt dat ie 38 euro is, en in de wet staat dat het 38 euro is, dan kan je gewoon weinig beginnen.
 
Originally posted by Aerox-No-Fear
Toen vroeg ik wat hij kosstte zei hij 36 of 34 euro weet het niet meer precies. En bij mij stond er op 38 euro.

Uhmm eerst die knakker vragen wat het ECHT was... sjemig
 
lol :D

We hebben speciaal een warning boven de reply staan voor oude topics :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top