Boete? of toch niet...

Dat mag je vinden, je kan 't ook zien als normaal sociaal omgaan met elkaar waardoor de 2e keer meer lachwekkend verliep.

Regels zijn regels. 1e keer die warschuwing vind ik indd sociaal en ook wel redelijk, maar doen het in het vervolg of iig die dag wel gewoon goed en doe je gordel om. Imo moeten er dan wel boete's uitgedeeld worden....
 
Regels zijn regels. 1e keer die warschuwing vind ik indd sociaal en ook wel redelijk, maar doen het in het vervolg of iig die dag wel gewoon goed en doe je gordel om. Imo moeten er dan wel boete's uitgedeeld worden....

Ja natuurlijk, het punt was alleen dat ik op dat moment aan 't werk was. En wij officieel geen toestemming hebben (als bv. Tnt) om binnen de bebouwde kom bij korte stukjes zonder gordel te rijden.

Dat zag die dus door de vingers, daarbij was de snelheid ook niet schokkend.
 
tijdje terug geflitst met de auto(staat op me moeders naam), was 35 te hard dus eigelijk een puntje kwijt, tenzij de kenteken houder verklaard dat die heeft gereden;)

scheelde me mooi een punt van me rijbewijs, ben er namelijk al 1 kwijt en moet nog 3 jaar:P
 
Alleen als je staande gehouden wordt kan je punten verliezen

Zeker weten? Dacht dat r wel zoiets was dat als je met meer dan 30 of 40+ te hard geflitst werd je alsnog een punt kwijt was?

Mja of t is weer BS verhaal, kan ook.

Als t tegenzit ben ik vandaag 3 x geflitst:rolleyes:
Ze werden iig op 538 aangegeven maar heb er geen 1 van gezien, alleen 1 lasergun 8P ..

Eerst op de A30, daarna A1 en daarna A2 8P
 
met flitsen is niet te achterhalen wie de bestuurder op dat moment was, daarom gaan er ook geen punten af als je geflits word.
 
met flitsen is niet te achterhalen wie de bestuurder op dat moment was, daarom gaan er ook geen punten af als je geflits word.

Nee maar de auto staat toch op naam van iemand. Ik dacht dat ze anders daar gwn punten vanaf haalde, en anders moet die gene aantonen wie er dan wel in gereden heeft als hij t zelf niet was?
 
als je geflits word met meer als 30 te hard krijg je tegenwoordig een brief thuis, met wie er gereden heeft tijdens die datum.

staat niet bij met punten enz maar denk wel dat als je toegeeft dat je gereden hebt als 'beginnend bestuurder' dat er wel mooi punt word afgehaald.
 
Zeker weten? Dacht dat r wel zoiets was dat als je met meer dan 30 of 40+ te hard geflitst werd je alsnog een punt kwijt was?

Mja of t is weer BS verhaal, kan ook.

Als t tegenzit ben ik vandaag 3 x geflitst:rolleyes:
Ze werden iig op 538 aangegeven maar heb er geen 1 van gezien, alleen 1 lasergun 8P ..

Eerst op de A30, daarna A1 en daarna A2 8P

Ze staan elke dag op de A1 en A2 wel ergens, ik heb net die boete binnen gekregen van die flitspaal die in mn gezicht flitste. Mooi 182,00 aftikken :'(
 
als je geflits word met meer als 30 te hard krijg je tegenwoordig een brief thuis, met wie er gereden heeft tijdens die datum.

staat niet bij met punten enz maar denk wel dat als je toegeeft dat je gereden hebt als 'beginnend bestuurder' dat er wel mooi punt word afgehaald.

Hoef je niet op te reageren, jij hoeft niet aan je eigen boete mee te werken
 
Back
Top