FRANQ
SENIOR USER
HAARLEM-Ikea (wekelijkse meeting) - en andere in omgeving
nou om de andere topics niet te verzieken, hier maar even centraal
ik zal hier meerdere evenementen uit omgeving in posten
haarlem-haarlemmermeer-leiden
@ haarlem ikea hebben we van het vrendenclubjeforum een wekelijkse meeting
waar elke week meer en meer mensen komen
staan redelijk verrotte autos tot vrij mooie
22 april word er een geluidsmeting georganiseerd waar je je wel even voor moet opgeven.
dit is altijd op zaterdag van 20:00 tot laat
nou om de andere topics niet te verzieken, hier maar even centraal
ik zal hier meerdere evenementen uit omgeving in posten
haarlem-haarlemmermeer-leiden
@ haarlem ikea hebben we van het vrendenclubjeforum een wekelijkse meeting
waar elke week meer en meer mensen komen
staan redelijk verrotte autos tot vrij mooie
22 april word er een geluidsmeting georganiseerd waar je je wel even voor moet opgeven.
dit is altijd op zaterdag van 20:00 tot laat
cb-carstyling] [img]http://www.ikea.com/ms/nl_NL/img/ikea_near_you/store_maps/NL_Haarlem.gif[/img] ' Even voor alle duidelijkheid en de goeie orde: Mensen laten we het netjes houden * Niet burnen * Troep opruimen * Geen sprints * ICE niet vol open * Normaal doen tegen bewaking en politie als die even een kijkje komen nemen!!! Houden we ons aan deze regels kunnen wij de parking gewoon 'gedoogd' gebruiken link voor de route beschrijving http://www.maporama.com/affiliates/ikea_nl/share/DriveMe.asp?language=Du&DBAFFILIATEID={85D2D8FC-6476-428A-9F72-C56F75572A2A}&INNERCODE=IKEA00089&ITI_MODE=vehicule&ITI_MODE_OPTION_vehicule=Time&icons2=ikea/home.gif&icons3=ikea/icon2_ikea.gif&VN=POINAME&VV=IKEA%20Haarlem&VN=ENDPOSTCODE&VV=2031CX&ENDSTATE=&GO_DRIVEMETO.x=0[/quote] [quote="cb-carstyling said:22 april weer DB meten bij ikea haarlem toe
dus lijkt het je leuk om teweten hoeveel db je heb kom dan langs
zaterdagavond 22 april vanaf 20.30 de officiele dB-Drag meten van je audio dus zorg dat je er bij bent
inschrijven verplicht
op www.tuningfreaksholland.tk
Kevertje said:SillyTC said:Kevertje said:dat apparaatje :roll: kan tot 180 dB
Het wereld record dB-Drag staat op ongeveer 178,8 dB
Make my day en ga erover heen 8)
Is dat record niet door die antieke Renault Express gezet in de Time Out in Gemert toen?? Volgens mij had die ook zo'n akelig hoog DB toen... :shock:
Wel onwijs feest was dat daar.
eehm nee
Record is gezet door Team loud uit Finland met een Volvo stationwagen die ongeveer 6000 kg weegt
Wat je er achter onder uit ziet steken zijn de accus
Hier zijn een paar versterkertjes te zien :shock:
Dr achter zitten er ook nog een paar trouwens
Het voorraam is ongeveer 10 cm dik gepantserd lexaanglas
Ze hebben een paar diamantboortjes erop versleten om een (1!) gaatje erin te boren voor de kabel van de sensor
Hier wat meer info over deze wagen
http://www.termpro.com/asp/competitorstats.asp?Competitor_ID=27197&Season=2006&Page=2
Mijn meter heeft dus met de europese finals in Assen in deze wagen gehangen en is dus wel wat gewent ja hehe
Last edited: