HAARLEM-Ikea (wekelijkse meeting) (om andere topics niet te verknallen...)

FRANQ said:
ja maar t druppelt binnen daar, vorige week wasser nog gave vrachtwagen en paar mooie subarus etc.

elke keer meer mensen:p

ik ben helaas nie van de partij, me vriendin is ziek en ze krijgt voorrang boven alles. ga ook nie naar SPA.

Die was idd wel nice, mooi rood kleurtje:)
Verder vond ik het niet echt bijzonder, was er ook ff te vroeg (half 9:p)
Subara was ook wel netjes, alleen jammer van ze trillende kentekenplaat:X
 
leuk?

cb-carstyling said:
DoDare heeft 25 Mei 2006 en 30 juli 2006 een evenement op Circuitpark Zandvoort.

We zijn nog erg druk bezig met de invulling van het evenement, maar hier alvast een update:

Street legal Drag ¼ mile (Dutch Street Power Series icm DHRA/OSL)
Spectaculaire burnout demonstraties
American Bikini Carwash (onder voorbehoud)
Diverse Spectaculaire demo’s o.a de Schoolbus, Vlammende dixxie, en een monster truck demonstratie.
(Tuning)markt
Diverse Clubstands
Miss Dodare verkiezing (mits genoeg aanmeldingen)
“Mequiar’s” Show & Shine Competitie

speedfreaks5dr.jpg


De entree zal rond de 15 euro liggen, net als vorig jaar
 
ik was afgelopen zaterdag ook even in haarlem.. vond er eigenlijk geen kut aan. die corrado was wel geinig.. die is dus van wijnne??
 
as zaterdag kan ik dan weer niet, vorige keer waren er eigenlijk allemaal sjonnies met gare auto's, daar een paar uitgezonderd uiteraard.
 
cb-carstyling said:
prijzen automaxx

banner_summer_edition_2006_.gif


AutoMaxx Summer Edition is hét auto-evenement voor iedereen die van tuning en feesten houdt. Overdag kun je genieten van de prachtige show- en performance cars (en de gezelligheid op de campingterreinen), terwijl ’s nachts de Party Area’s hun deuren openen voor de echte feestbeesten. Dit 4 dagen durende festival wordt heftiger dan ooit tevoren…

Weekendkaarten zijn reeds in de voorverkoop verkrijgbaar met maar liefst 5 euro korting!




Aankomstdag Voorverkoop voor 1 juni (t/m 31 mei) Deurprijs

donderdag 29 juni 2006 € 45,00 per stuk € 50,00 per stuk
vrijdag 30 juni 2006 € 40,00 per stuk € 45,00 per stuk
zaterdag 1 juli 2006 € 35,00 per stuk € 40,00 per stuk

..
 
William_sr said:
ik was afgelopen zaterdag ook even in haarlem.. vond er eigenlijk geen kut aan. die corrado was wel geinig.. die is dus van wijnne??

Yep dat was ik als het een groene was..want er was ook nog een blauwe C vr6 van een jonge bij mij uit de buurt. Het was idd niet druk maar als het mooier weer is/wordt dan schijnt het drukker en leuker te worden dus ga sowieso nog een keer als het mooier weer is:D
 
William_sr said:
pff het was een vr6 met porsche velgen.. maar of ie nou groen of blauw was :p

Nee was van iemand anders...was ik niet en dat was idd een donker blauw. A.s. zaterdag ga ik ff kijke weer en het wordt dan als het goed is mooi weer dus ff kijke of het dan drukker is.

Nog meer peeps?
 
Back
Top