This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Blue SR Stealth

Status
Not open for further replies.
Ik heb deze sr altijd een van de mooiste gevonden! zo met die dichte voorkap, verchroomde velgen, echt heel netjes ik vind alleen dat de paint nog wat vetter kan....
Nu is er haast alleen maar blauw gebruikt, ik zou de binnekappe ook nog leuk kleurtje geven....

Succes!
 
Last edited:
was relaxed middagje8) veel plezier met de velgen, en geef ze niet meer aan Ruben want die smijdt der tog alleen maar mee
 
Vandaag een Malossi RHQ 12mm pen krukas opgehaald bij iemand die er mee ging stoppen, en die ik voor een leuk prijsje mee mocht nemen (doen dus :W)



Ojah, voordat ik het vergeet.. Heb ook een cilinder besteld :+
 
Originally posted by Ruben_09
Ken ik die as niet ergens van

Jah, je hebt hem leren kunnen toen op je eerste date:+

Anyway .. Vandaag ook vele idee`n opgedaan tijdens Jubbega. Enkele hiervan ga ik toevoegen op de sr, andere blijven dromen denks
 
ziet er zeer goed uit!!.... dit is de mooiste sr die ik ooit heb gezien... vooral die velgen.

keep on tuning

::-->> Joy
 
Originally posted by holfg
Dan zou ik hem maar is goed schoon maken...

Ik vertrouw er op dat hij het veilig gedaan heeft:+

Net een telefoontje van v/d Kruijs gehad, en cilinder was op voorraad dus wordt vandaag nog verstuurd8)
 
Originally posted by Yadajo
Net een telefoontje van v/d Kruijs gehad, en cilinder was op voorraad dus wordt vandaag nog verstuurd8)
Je had de cilinder toch bij Fast-Parts besteld...
 
Originally posted by Ruben_09
Je had de cilinder toch bij Fast-Parts besteld...

Nee, na het topic van Marcel gelezen te hebben over dat vd kruijs zo snel leverd heb ik hem daar maar besteld8) ..

Overigens vandaag me loon afschrift gekregen, en die was niet mis. Dus zal ik ook nog iets gaan bestellen.. spruitstuk oid ..
 
Originally posted by Yadajo
Overigens vandaag me loon afschrift gekregen, en die was niet mis. Dus zal ik ook nog iets gaan bestellen.. spruitstuk oid ..
Genoeg voor binnenrotor of carb. ? zou ik daar voor gaan en anders combi van carb + spruitstuk maken :X
 
Waarom team? neem dan gelijk speed:+ @ mina hoef je toch geen andere as:+


Succes ermee hoop dat je voor de volgende Kroks meeting klaar ben:#
 
Status
Not open for further replies.