Originally posted by Joor
PRECIES, als iedereen dat nou eens begreep
Originally posted by r-ox
zeeer netjes heb je nou die manson nog op 0,35 squish gezet of toch maar iets ruimer?
ik ga aankomend weekend op de bank en dan zullen we zien wat de pro race doet
Originally posted by Honda NSR-II
Waarom die squish nu zo verschrikkelijk nauw moet snap ik niet helemaal maar dat terzijde..
Met de standaard vertanding gaat en sonic ook al aardig hard (120 a 130 @ dyno) waar ik deze inf0 vandaan heb is natuurlijk bekend maargoed.
Ben erg benieuwd naar volgende meeting, sowieso al naar de SR bakken..
Oja, nog een vraagje..
Zijn jullie al bezig met nos achtige dingen (www.sccc.co.uk) want jullie zijn er altijd al exstreem mee bezig, kan dat er ook nog wel bij.
Ben alleen benieuwd hoe lang die Manst0n het uit houd, zelfs met elf en benodigd heden gaat het dus wel eens fout helaas.
We want big meeting! givus meeting
Originally posted by r-ox
nou pro race had tot nu toe 13,7 pk met een lekkende koppakking deze is gesmolten onder de run en een 70 maten te kleine sproeier met 1 gat van het kartfilter dicht over 2 weken opnieuw
Originally posted by r-ox
john rijdt met manston en ik met pro race waar niet al teveel vaan verw8 word ik geloof dat ik nu toch het tegendeel al behoorlijk aan het bewijzen ben.
john reedt ook met een te kleine sproeier
daar gaat het helemaal niet om het gaat erom dat vooral onze eigenwijze razkin zegt dat het kut is omdat hij er maar 8 uithaald en verder ook heel veel lui zeggen dat het kut is om dat het metrakit is .Originally posted by JohnB
Ja en.... Wie deed er hier allemaal grootse uitsparken over de de PR hard moest gaan vlammen?
Uit een normale MHR met eeniets aangepaste uitlaat haalde we al een kleine 15 PK
Originally posted by JohnB
Doe lekker een C20 op die PR dan zal die beter rijden dan met de PR uitlaat
Originally posted by JohnB
als ik de uitlaat poort van de PR bekijk zie ik dat de fluiters erg hoog leggen en dus alleen op hoge teoren vermogen geeft.
En uit eigen ervaring weet ik dat de PR uitlaat niet zo super is vandaar dat ik zeg neem een C20 ken jij een andere uitlaat die op de C20 lijkt?
(als mijn redenatie fout is leg dat dan ff duidelijk uit, leer ik weer wat bij )