Tja maar zijn passagier, die dus overleden is, kon er zelf niets aan doen.. Maar ja, door rood rijden IS natuurlijk dom, en wordt dus op zo'n manier afgestraft.Originally posted by ronnie_nrg
Als ik dat verhaal lees is het wel een beetje eigenschuld...dikke bult. Hard misschien maar is wel zo.
Originally posted by wanksta1
tja het wordt natuurlijk hier zo verdraaid dat scooter rijders altijd niet kunnen rijden en gevaarlijk zijn
Dat komt ook omdat mensen niet zitten te wachten op scooters die netjes 30 binnen de bebouwde kom rijden. Dat is niet sensationeel genoeg om naar te kijken.:|Originally posted by wanksta1
tja het wordt natuurlijk hier zo verdraaid dat scooter rijders altijd niet kunnen rijden en gevaarlijk zijn
Originally posted by 4x2
Ik vind blik op de weg nog wel aardig, het is aardig moralistisch, maar veruit het prettigste om naar te kijken boven al die andere meuk van de commerciele zenders (met wegmisbruikers als absolute dieptepunt).
Blik op de weg is iig zo gebracht dat het niet overkomt alsof het alleen maar sensatie is, maar dat ze gewoon iets willen laten zien.
Originally posted by Razma
wegmisbruikers vind ik echt 10x nix..
vooral niet als je hier ff leest: http://www.blikopdeweg.nl/Nieuws_en_Info/nieuws_en_info.shtml
ivm BVOM TV.. té erg gewoon :|