22:00 blik op de weg

Originally posted by Sjoerd

Trouwens, bij mij vbleven ze gewoon jagen in het centrum, andere keer was op industrieterrein, helaas voor hun kende ik dat te goed en wist ik een mooie ketting te hangen over de weg :)
.
ik snap nog steeds die ketting niet. heb er ff over nagedacht maar het maakt niet een logische indruk. Jij hebt een ketting over de weg heen gehangen zodat zij niet verder konden rijden? please correct if I'm wrong

kvond t wel ziekelijk dat die jongen op die RS met + 80 kmph op 4 meter achter die auto reed en dat was nog voordat ie wist dat r politie 8er m zat, en niet om te zorgen dat ze voor m konden komen en m te laten stoppen.

Originally posted by marbossi
ik snap nog steeds die ketting niet. heb er ff over nagedacht maar het maakt niet een logische indruk. Jij hebt een ketting over de weg heen gehangen zodat zij niet verder konden rijden? please correct if I'm wrong

Neej gek...

Ik reed daaro ergens, was net aan het "toppen" (100 digi ofzo) en toen boog ik af industrietrrein op, ik rij daar beetje achtervolgd, circeltjes gemaakt, en toen dachti k aan zon bedrijfin de buurt, die zon ketting hebben gespannen, eje kunt ook ACHTERlangs bij dat bedrijf, en met fiets of scooter kun jeo m die ketting heen. Dus ik er omheen en wout stond daar volop op de rem, en stopte nog net op tijd voor die ketting, toen ben ik ff half stil gaan staan en gaan zwaaien. En via de achteruit ingeang weggereden, die zij dus waarsch. niet wisten, en anders waren ze er toch te laat :rolleyes:

Neej gek...

Ik reed daaro ergens, was net aan het "toppen" (100 digi ofzo) en toen boog ik af industrietrrein op, ik rij daar beetje achtervolgd, circeltjes gemaakt, en toen dachti k aan zon bedrijfin de buurt, die zon ketting hebben gespannen, eje kunt ook ACHTERlangs bij dat bedrijf, en met fiets of scooter kun jeo m die ketting heen. Dus ik er omheen en wout stond daar volop op de rem, en stopte nog net op tijd voor die ketting, toen ben ik ff half stil gaan staan en gaan zwaaien. En via de achteruit ingeang weggereden, die zij dus waarsch. niet wisten, en anders waren ze er toch te laat :rolleyes:

Is dat toevallig een bedrijf aan de galvanistraat, beetje aan het begin zeg maar?
Daar ben ik eens met mijn fiets over de kop gevlogen :D

neej, je gaat over de keesomstraat rijden, daar was ik dus aan het toppen, van bellenstein tot aan C1000, dan bij dat stoplicht bij de peugeot dealer, ging ik rechts, ik werd daar ingehaald door jodenkar, toen ging ik meteen rechts daar benzinestation op, ik dus volopp remmen daar en omdraaien, dat zagen ze, dus zij achteruit, dus ik weer doordraaien, zij toch maar verder achteruit en achter mij aan, toen reed ik gewoon door, dus benzinestation af, weg op, en tegenover dat benzinestation (en gamma) heb je zon bedrijf, en daar hangt zon ketting. Ga daar maar eens langs, dan kom je weer uit op zon weg waar de Fabory ook aanzit. :)

die rotonde valt wel mee hoor.... kan met zo'n zware rs nog veeel gekker, maar komop hye, dat ding rijdt std, 80 ofzo en dan probeert ie op een rechte weg ze af te schudden, wel staaltje werk dat t m nog lukt ook :) en op industrie terrein pakken ze me echt niet...

hier in de omgeving rijdt een 15 jarig ventje altijd zonder helm en verzekering, als politie hem ziet rijden krijgt ie zoiezo al std bekeuringen thuis gestuurd, ook als ze hem niet eens aanhouden, dus kan wel....

Originally posted by marbossi
ik heb ook ADHD en hoef geen toestemming te vragen om te mogen rijden ofzo. Daar heb je tegenwoordig Ritalin voor:W Ook klasgenoten zonder ADHD willen die pillen voor tentames enzow.

Trots op je adhd ofzo:| ?

Sorry dat ik het zo zeg, maar zo komt het wel over, mensen die echt adhd hebben of een vorm ervan lopen er echt niet zo mee te koop als hij doet..............

Sorry maar moest er ff uit.............................0?

En eraf trappen, yeah wright, ik rij met 80 en dan trappen ze me eraf, ik dood om boom heen gekruld maarrrrr hij heeft me hoor!! :|

een paar jaar geleden op blok op de weg had zo'n moter jood ook iemand er af getrapt8) . maar toen reed hij niet zo hard.

Nou, van opgeven kennen zie hier niet, vriend van mij is achtervolgd midden in de nacht en ze zouden hem pakken 8P. In blik op de weg is in het centrum staken, hier geven ze extra gas bij :D. Ze moeten ook maar eens de achtervolgingen staken als het echt gevaarlijk wordt :|.

Originally posted by KOBUS
Trots op je adhd ofzo:| ?

Sorry dat ik het zo zeg, maar zo komt het wel over, mensen die echt adhd hebben of een vorm ervan lopen er echt niet zo mee te koop als hij doet..............

Sorry maar moest er ff uit.............................0?
geen zin om hele discussie aan te gaan maar ADHD wordt vaak verkeerd begrepen en als je er moeilijk over loopt te doen denken mensen alleen maar van, heeft die een probleem ofzo? nee dus.

Pff ik moet het nog zien gebeuren in naaste omgeving. (zal niet meer gebeuren) En van zon kerel neem je natuurlijk niks aan. En eraf trappen, yeah wright, ik rij met 80 en dan trappen ze me eraf, ik dood om boom heen gekruld maarrrrr hij heeft me hoor!! :|

Jammer genoeg doen ze het dus wel.
Hier in Den Haag is het al een paar keer gebeurd............ook andersom trouwens, een scootrijder die een motorwout eraf trapte :)

t lijkt mij cool om te zien als 1 van jullie vlammende scoots op tv komt : van dat je het commentaar hoord : en wat er nu langs komt rijden :P deze scooter haalt de 140 makkelijk zoals u ziet op de teller van de cop oto... dat zou heersend zijn of niet ?

Ik von die gast toch best wel een sjaak eigenluk hoor. Gaatie een beetje slingeren midden op de weg :|
Volgens mij d8 ie dat ie ook wel heeel snel was...

Maar ik moet wel toegeven dat ie die rontonde erg mooi nam :D

Als die gast vanwege z'n ADHD zo z'n best deed om te ontsnappen, dan had ie gewoon nooit op de openbare weg mogen komen met iets meer dan een fiets.

Hoe idioot ie deed kun je niet goedpraten, d'r mag wel een logische reden voor zijn, maar hij had in de 1e plaats nooit in die situatie mogen komen: hij had dus nooit iets gemotoriseerds mogen besturen.

Maar dat is mijn mening.

En jah, hij nam die bocht wel netjes en sturen kon ie ook wel.

Back