22:00 blik op de weg

Originally posted by 4x2
Als die gast vanwege z'n ADHD zo z'n best deed om te ontsnappen, dan had ie gewoon nooit op de openbare weg mogen komen met iets meer dan een fiets.

Hoe idioot ie deed kun je niet goedpraten, d'r mag wel een logische reden voor zijn, maar hij had in de 1e plaats nooit in die situatie mogen komen: hij had dus nooit iets gemotoriseerds mogen besturen.

Maar dat is mijn mening.

En jah, hij nam die bocht wel netjes en sturen kon ie ook wel.
lul niet. Met ADHD kun je gewoon rijden. er wordt nou net gedaan of ADHD het probleem was en dat hij nooit had mogen rijden. onzin.

Originally posted by Boostah
Dus was opzich redelijk snel opgefokt en dat was de rede dat ie ook dus doorreed.

Sorry hoor, maar als ie dat doet door z'n ADHD ben ik van mening dat ie niet had mogen rijden.

Wil niet zeggen dat niemand mag rijden met ADHD, maar zorg er dan voor dat je niet dit soort fratsen uit gaat halen (medicijnen, weet ik het).

Originally posted by xearo
4x2, weet jij wel wat adhd is?

Ja.
En ik blijf gewoon van mening dat als het door z'n ADHD niet in 'm op is gekomen om te stoppen en ie zo impulsief gehandeld heeft dat ie dan niet had mogen rijden.

Maar idd, het moet niet over ADHD gaan, maar over de aflevering

Pff om uit handen van die kutwouten te blijven is wat mij betreft alles geoorloofd. (ok ga nu niet meteen komen met: ow dus ook met 100 over stoep ofzo) maar you get the point.

btw: meestal is het afschudden van de wouten vrij simpel en binnen 1 minuut gebeurt. Dus echt link hoef je niet te gaan doen.

ben benieuwd......

Originally posted by RemCOW
Wat een enoooorme aars die kerel met z'n RS. |(

Best wel, maar hij wist wel steeds de Volvo achter zich te houden. Niet dat ik zeg dat dit verantwoordelijk was, integendeel. Hij heeft 't misschien gered, maar z'n hart moest zeker in z'n keel moeten hebben geklopt!

Originally posted by R@zzle
Best wel, maar hij wist wel steeds de Volvo achter zich te houden. Niet dat ik zeg dat dit verantwoordelijk was, integendeel. Hij heeft 't misschien gered, maar z'n hart moest zeker in z'n keel moeten hebben geklopt!
Dat zat het nog toen hij die ochtend bij scheikunde aankwam... En ze reden niet in een volvo maar in een donkergroene astra..

En volgens mij had ie eerst niet eens door dat het politie was als je zijn verhaal hoorde...

Nou wil ik discussie hebben over de kleur en het model auto maar jouw jij zegt dat ze in een donkergroene Astra reden toen ze 'm achtervolgden? Ik ben dan misschien kleurenblind, maar het verschil tussen beige en donkergroen kan ik volgens mij nog wel zien. En als ze 'm voorbijkomen in tegengestelde richting draai de auto de weg de andere kant op nadat er een vrachtauto voorbij is gekomen, toen zag je toch dat het een beige Volvo s70 (correct me if I'm wrong) was?

Nahja, ik vind het naar dat het uiteindelijk zo met hem af moest lopen...

Nou dat je dat ding aanziet voor een S70 zegt al genoeg denk ik... Ik weet hetn iet meer, niet specifiek op gelet, maar was iig station (dus V70 oid)

Originally posted by Lennox
kmja, zelf stop ik altijd voor cops. K heb geen zin in dat gezeik als ze achter me aan gaan. Vorige x begon er 1 gelijk uit zn raam te bleren "als je wegrijdt ben je van mij". Meestal krijg je dan een waarschuwing hier, en mag je verder :)

[edit] [edit]

als ie dat zegt rij ik dus altijd door krijgt die de tering maar moet ie niet zon grote bek gaan geven

Het stukje van die jongen zonder helm was dus op URK... daar rijd IEDEREEN zonder helm en de politie doet daar NIKS aan...

De agent in de auto is mijn overbuurman en weet dus dat er in URK zonder helm gereden word en hier in Emmeloord MET... Hij is dus speciaal voor dat gedoe naar Urk gereden...

ben jij ff blij met zo'n buurman :D

enneh die gozer om die rs, hij heeft wel karakter iig :D
mja en over het na checken van je verzekerings plaatje, het kan dus zeker wel....
was een keer achterna gezeten in nijmegen, onder het cs door etc, plaatje gezien, 3 dagen later 22.00 politie @ me huis :|

Last edited:
Dat zat het nog toen hij die ochtend bij scheikunde aankwam... En ze reden niet in een volvo maar in een donkergroene astra..

En volgens mij had ie eerst niet eens door dat het politie was als je zijn verhaal hoorde...

die rs gast ken ik dus ook wel en aan zijn verhaal te horen wat ie toen gaf (twas in mei ofzo) had hij idd niet door dat het politie was ik weet wel dat ie verteld heeft dat ze bij hem aan de deur waren geweest want daarom was ie te laat op school!!
en hij kon echt wel rijden...
en dat ongeluk die hij heeft gehad is dus ten gevolge van ADHD en dat je dan een hersenbloeding krijgt kan je zo van te voren ook niet weten!
ik heb niet naar het programma gekeken maar wat werd er dan over hem gezegd over dat ongeluk???

Write your reply...
Back