22:00 blik op de weg

Advertisement - register to remove this

whehehe ga ik zeker kijkuh.
maar met zoon scoot zou ik gewoon stoppen.
stoppen kan ik hier on dit kut dorp toch beter doe nwnat ben de enigste met zoon scoot met deze kleuren en valt zo op en an het geluid herkene ze me ook altijd waneer ik eraan kom.
maar ls juh wegrijd wordt de boete aleen amar hoger en zekleigen je toch wel als ze willen.
enzonder helm is helemaal leip als ik val met 100 wil ik het nog wel kunnen navertellen.
 
Ja helaas, mannetje kapot gereden, raar verhaal. Maja ze konden hem niet pakken :p En die ander ook niet.

"op een industrieterrein pakken we ze altijd wel" Ja alleen mij niet :rolleyes:
 
Originally posted by Eric
Gofferedomme, die RS heeft geluk op de rotonde :D, hij rijdt echt als een gek :|.


jah die was echt gek, hij heeft zich nu ook in de prak gereden en is blind aan beide ogenx|
eigen shuld, maar toch. vreselijk. TOch vond ik het stoer hoe hij speelde met die wouten haha
 
zo zie je maar weer, je gaat juist roekeloos rijden door meneer agent. als dewouten niks deden dan was er niks mis met die rs
 
Originally posted by Eric
Gofferedomme, die RS heeft geluk op de rotonde :D, hij rijdt echt als een gek :|.

En hij heeft er nu ook van geleerd!
Ik rijd ook wel eens op plekken waar geen brommers mogen rijden, maar dan rijd ik wel verantwoord (en niet op de snelweg :|)
Als ik dan politie zou tegenkomen zou ik wel stoppen tenzij ze mijn plaatje niet hebben gezien, dan rijd ik wel een paadje ofzo in, maar het centrum doorcroosen ofzo...nee, beetje dom. 0?
Conclusie: Meerijden met het ander verkeer, maar wel verantwoord *D
 
Dat slingeren is gewoon ziek |(. Je krijgt alleen een bekeuring van 34 euro voor op de weg rijden, wat doet ie: wegrijden als een malloot, buiten de bebouwde kom maak je toch geen kans.
 
Back
Top