Kijk Volgende Week Naar Blik Op De Weg!!!

Vond het niet echt donders vet.
Dat accentje, sja, beetje sl00m 0?

Die 16-jarige, avondje zuipen... tja, eigen schuld, maar dat mag je eigenlijk niet zeggen.. |(

Sjees man.... wat boeit dat accent nou!! Ik ben ook limburger en praat ook ongeveer zo (nee geen dialect, das kut) maar wat kunne wij daar dan aan doen?? Je bent gewoon met dat taaltje opgegroeit en dan weet je niet beter. Je kunt niet ineens anders gaan praten omdat t kut klinkt ofzo :| .

WAAR BLIJFT DIE GENE DIE UM HEB OP GENOMEN? ik moe um ook ff zien! Ik heb um gemist weet je !

[edit]ff mn schrijffouter eruit gehaald :p [/edit]

Last edited:
Originally posted by Razma

je mag gewoon absoluut niet boven de 45km/u uit komen...
als dat wel is nemen ze onmiddellijk scooter in beslag...

daarom rijdt iedereen hier met ZX :/
je ziet hier amper of zelfs geen 70cc enkel de 'landelijke dorpen' of mensen die echt veel lef hebben...

Dat is dus idd kut :(
Ik rij onbegrensd + een pijpje, en ik ga dus echt wel bijna het hardst hier in de buurt, kan je nagaan...
Hier kan je gewoon niet anders tenzij je er 1500 Euro aan boete's voor over hebt, niet dus....

Heb de aflevering ook gemist, maar blijkbaar was het dus niet veel zaaks...

Originally posted by SoulDarkness
WAAR BLIJFT DIE GENE DIE UM HEB OP GENOMEN? ik moe um ook ff zien! Ik heb um gemist weet je !

[edit]ff mn schrijffouter eruit gehaald :p [/edit]

heb gister nog geen tijd gehad. zal vanavond effe kijken of ik het filmpje op de computer kan zetten. Heb er namelijk niet zoveel verstand van.

Originally posted by SHaRP_EyE74
Sjees man.... wat boeit dat accent nou!! Ik ben ook limburger en praat ook ongeveer zo (nee geen dialect, das kut) maar wat kunne wij daar dan aan doen?? Je bent gewoon met dat taaltje opgegroeit en dan weet je niet beter. Je kunt niet ineens anders gaan praten omdat t kut klinkt ofzo :| .

Hey ff dimmen, als ik twents tegen jou ga praten kun jij er helemaal geen touw aan vast knopen, ik beledig de limburgers toch niet!

Originally posted by erwinski

je was me net voor, en idd dat was ik vergeten... haal een andere auspuff!

Grtz
MAAR ik wil chroom!!! Als een Yasuni C20 verchroomd was haalde ik hem wel. Maar die bruine lasnaden; heb het wel gehad. Deze uitlaat staat nu eenmaal perfect bij mijn scoot. Denk niet dat ik een nieuwe haal, want ik wil binnen een jaar mijn rijbewijs hebben. Ga maybe nog wat proberen af te stellen dattie wat beter optrekt, maar heb geen zin om nieuwe uitlaat te kopen.

Originally posted by Heineken
Nee ze was zeker niet lelijk... goed punt trouwens van dat 50 binnen de bebouwde kom en 70 buiten...

:| Alleen netelenkut zal dat wel niet zien zitten denk ik :|
Nee idd. Leo de Haas (presentator) was het er trouwens ook mee eens dat Netelenbos maar een .................%$#@!...... was.
Helaas hebben ze dat niet opgenomen.

Originally posted by stealth2000

Mee eens, echt van die trutjes die over niets anders praten dan:
Ken je jan, piet, joop? Oooohw ik heb het net uitgemaakt maar freddi kneep me in m'n reet dus dat zit wel goed, Zij heeft zulke foute schoenen die zijn uit, En weet je wat die en die toen zeiden? Bla, bla, bla, bla....

Ik heb echt een hekel aan dat zoort mensen
Geef je groot gelijk!

Originally posted by hebo-aeroxje
Jajajajaja! Mooi mooi mooi mooi mooi! Alleen, ik heb tog dat stukje gemist, waar je het eerder over had in je aankondiging: Hoe hard reed je? Tach-Tig! Dat heb ik dus niet gehoord, maar goed... Maareh was wel kewl dude, alleen ik had erg het idee dat je in die filmpjes meer een beetje met je gas aant spelen was dan aant rijden, of leek dat maar zo? In ieder geval, gaaf! Ennuh, mooi betoog :P

grtz
Dat stukje wat jij zegt hebben ze inderdaad niet uitgezonden.
Met het gas aan het spelen? Neuh!! Ik reed vaak 60 binnen de bebouwde kom interesseerde ze nix.

Originally posted by RemCOW
Fuck gemist!!! Komt er nog een herhaling??

Trouwens, ik heb ook 1 spiegel en ik kan nu niet meer zonder...erg handig moet ik zeggen, zo erg verpest het m'n look niet van mijn scooter... en anders.. Ach BOeiUH!
Wat je zegt, als ik met de fiets ben zit ik af en toe te kijken:
waar zit die spiegel nou?

Originally posted by DvD
Nou jullie hebben echt nixz gemist hor...........
Het was echt zo'n daap op een Beta met een seuventig, ander eutlaat en een ander carbeurator, maar hij ging wel keihard.....not, dat ding was niet vooruit te pissen. Gewoon een schande voor de opgevoerde scooterrijders. Dalijk denkt heel nederland dat alle "opgevoerde" scooters zo langzaam rijden. En dan zeggen ze van: Vroeger op mijn kreidler met mijn 50cc, die ging tien keer harder. Die kerel was gewoon een kneus.

sow, dat was het 8)
OK, zouten!

Als ik 120 had gereden was ik waarschijnlijk nooit op tv gekomen want dan had ik voor de rechter kunnen komen, en ik denk niet dat je dan op tv wil komen.
Als mijn scooter 120 zou rijden, dan zou ik dat op tv natuurlijk nooit zeggen, alleen al omdat mijn ouders dat dan zouden horen, en ze vonden 90 al VEEELS te hard.

Maar OK hij rijdt nu wel 95 zoiets.

Originally posted by StyliZ
euhm

120 alsie dat reed moet je dat showen, duh...

gewoon volgas...

rechter, why?
RECHTER WHY??? Als je meer dan 50 km/h te snel rijdt ben je alles kwijt of kun je voorkomen. 120-40= 80 km/h te snel!!

>120 alsie dat reed moet je dat showen, duh...

Maar niet bij Blik op de Weg. Ik ben niet achterlijk ofzo!
En ik trok ook helemaal niet vol op ofzo. Eigenlijk zouden ze namelijk ook nog mijn uitlaat en cilinder in beslag nemen toen, maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd. Als nu toevallig een of andere wout deze uitzending ziet, en hij denkt van: dat ding rijdt nog wel errug hard, dan ben ik misschien de zak.
En wat dacht je van de verzekering. Die mensen kijken ook wel eens naar blik op de weg. en mijn naam stond erbij dus als ze me dan herkennen kunnen ze zeggen: Eeje jouw scootertje is opgevoerd, die verzekeren wij niet!

ff nadenken man!

Back