Red Bastard
schoeven duuvel
tsja, ik ben blij dat ik thuis zeeuws praat 8)
Originally posted by Razma
je mag gewoon absoluut niet boven de 45km/u uit komen...
als dat wel is nemen ze onmiddellijk scooter in beslag...
daarom rijdt iedereen hier met ZX :/
je ziet hier amper of zelfs geen 70cc enkel de 'landelijke dorpen' of mensen die echt veel lef hebben...
Originally posted by SoulDarkness
WAAR BLIJFT DIE GENE DIE UM HEB OP GENOMEN? ik moe um ook ff zien! Ik heb um gemist weet je !
[edit]ff mn schrijffouter eruit gehaald [/edit]
Originally posted by SHaRP_EyE74
Sjees man.... wat boeit dat accent nou!! Ik ben ook limburger en praat ook ongeveer zo (nee geen dialect, das kut) maar wat kunne wij daar dan aan doen?? Je bent gewoon met dat taaltje opgegroeit en dan weet je niet beter. Je kunt niet ineens anders gaan praten omdat t kut klinkt ofzo :| .
MAAR ik wil chroom!!! Als een Yasuni C20 verchroomd was haalde ik hem wel. Maar die bruine lasnaden; heb het wel gehad. Deze uitlaat staat nu eenmaal perfect bij mijn scoot. Denk niet dat ik een nieuwe haal, want ik wil binnen een jaar mijn rijbewijs hebben. Ga maybe nog wat proberen af te stellen dattie wat beter optrekt, maar heb geen zin om nieuwe uitlaat te kopen.Originally posted by erwinski
je was me net voor, en idd dat was ik vergeten... haal een andere auspuff!
Grtz
Nee idd. Leo de Haas (presentator) was het er trouwens ook mee eens dat Netelenbos maar een .................%$#@!...... was.Originally posted by Heineken
Nee ze was zeker niet lelijk... goed punt trouwens van dat 50 binnen de bebouwde kom en 70 buiten...
:| Alleen netelenkut zal dat wel niet zien zitten denk ik :|
Geef je groot gelijk!Originally posted by stealth2000
Mee eens, echt van die trutjes die over niets anders praten dan:
Ken je jan, piet, joop? Oooohw ik heb het net uitgemaakt maar freddi kneep me in m'n reet dus dat zit wel goed, Zij heeft zulke foute schoenen die zijn uit, En weet je wat die en die toen zeiden? Bla, bla, bla, bla....
Ik heb echt een hekel aan dat zoort mensen
Dat stukje wat jij zegt hebben ze inderdaad niet uitgezonden.Originally posted by hebo-aeroxje
Jajajajaja! Mooi mooi mooi mooi mooi! Alleen, ik heb tog dat stukje gemist, waar je het eerder over had in je aankondiging: Hoe hard reed je? Tach-Tig! Dat heb ik dus niet gehoord, maar goed... Maareh was wel kewl dude, alleen ik had erg het idee dat je in die filmpjes meer een beetje met je gas aant spelen was dan aant rijden, of leek dat maar zo? In ieder geval, gaaf! Ennuh, mooi betoog
grtz
Ja he! (eindelijk )Originally posted by Speedakeju70
Ik heb het ook gezien vond die spiegel echt koel8)
Wat je zegt, als ik met de fiets ben zit ik af en toe te kijken:Originally posted by RemCOW
Fuck gemist!!! Komt er nog een herhaling??
Trouwens, ik heb ook 1 spiegel en ik kan nu niet meer zonder...erg handig moet ik zeggen, zo erg verpest het m'n look niet van mijn scooter... en anders.. Ach BOeiUH!
OK, zouten!Originally posted by DvD
Nou jullie hebben echt nixz gemist hor...........
Het was echt zo'n daap op een Beta met een seuventig, ander eutlaat en een ander carbeurator, maar hij ging wel keihard.....not, dat ding was niet vooruit te pissen. Gewoon een schande voor de opgevoerde scooterrijders. Dalijk denkt heel nederland dat alle "opgevoerde" scooters zo langzaam rijden. En dan zeggen ze van: Vroeger op mijn kreidler met mijn 50cc, die ging tien keer harder. Die kerel was gewoon een kneus.
sow, dat was het 8)
RECHTER WHY??? Als je meer dan 50 km/h te snel rijdt ben je alles kwijt of kun je voorkomen. 120-40= 80 km/h te snel!!Originally posted by StyliZ
euhm
120 alsie dat reed moet je dat showen, duh...
gewoon volgas...
rechter, why?