Blik op de weg nu vrijdag

Advertisement - register to remove this

Lijkt me een opbouwend programma...
Ben benieuwd welk beeld er van de scooterrijder gaat opgehangen worden...

Ik vrees er eerlijk gezegd voor...

sowieso negatief, maar ik zou niet mezelf zijn als ik vandaag een gigantische lange mail heb geschreven ivm het nwe seizoen van blik op de weg :)

Blik op de weg valt me altijd erg mee tov scooters. Bhelave dan agenten die zeggen van: "poeh wat looptie snel!" wanneer een scooter zonder snelle uitlaat 70 rijdt ofzo, mgoed. Was toen ooit een gast van dit forum aangehouden, z'n verhaaltje gedaan etc. en dat hadden ze niet enorm verdraaid ofzo, was best cool.

Originally posted by ronnie_nrg
Als ik dat verhaal lees is het wel een beetje eigenschuld...dikke bult. Hard misschien maar is wel zo.
Tja maar zijn passagier, die dus overleden is, kon er zelf niets aan doen.. Maar ja, door rood rijden IS natuurlijk dom, en wordt dus op zo'n manier afgestraft.

Originally posted by wanksta1
tja het wordt natuurlijk hier zo verdraaid dat scooter rijders altijd niet kunnen rijden en gevaarlijk zijn

Is een generalisering die in de meerderheid van de gevallen helaas toch ook wel klopt...

Ik vind blik op de weg nog wel aardig, het is aardig moralistisch, maar veruit het prettigste om naar te kijken boven al die andere meuk van de commerciele zenders (met wegmisbruikers als absolute dieptepunt).
Blik op de weg is iig zo gebracht dat het niet overkomt alsof het alleen maar sensatie is, maar dat ze gewoon iets willen laten zien.

Originally posted by wanksta1
tja het wordt natuurlijk hier zo verdraaid dat scooter rijders altijd niet kunnen rijden en gevaarlijk zijn
Dat komt ook omdat mensen niet zitten te wachten op scooters die netjes 30 binnen de bebouwde kom rijden. Dat is niet sensationeel genoeg om naar te kijken.:|

wat voor beeld van brommerrijders wil je hebben dan, als de helft van de brommerrijders met 80 door stad, rechtsinhalend met de helm half op hun hoofd rondrijdt?

Originally posted by 4x2
Ik vind blik op de weg nog wel aardig, het is aardig moralistisch, maar veruit het prettigste om naar te kijken boven al die andere meuk van de commerciele zenders (met wegmisbruikers als absolute dieptepunt).
Blik op de weg is iig zo gebracht dat het niet overkomt alsof het alleen maar sensatie is, maar dat ze gewoon iets willen laten zien.

wegmisbruikers vind ik echt 10x nix..
vooral niet als je hier ff leest: http://www.blikopdeweg.nl/Nieuws_en_Info/nieuws_en_info.shtml
ivm BVOM TV.. té erg gewoon :|

dat programma is gewoon triest... geen andere woorden voor.

En die presentator is al helemaal triest (een echte KWAL).

geef mij maar Blik op de weg:W

Gelukkig is het niet alleen maar kommer en kwel op de weg. Al lijkt het in sommige gevallen alsof politiemensen het nooit goed kunnen doen. We ontmoetten een brommerrijder die het niet zo hoog op had met de twee politiemensen die hem staandehielden, en dat liet hij merken ook. Volgens onze motoragent liep hij daarbij ' langs het randje' van wat verbaal nog acceptabel is. Het is maar goed dat er veel geduldige politiemensen zijn. Maar wij waren toch als altijd zeer benieuwd naar het verhaal achter dit bijzondere gedrag en zochten de piloot thuis op.

Zeker even kijken :)

Leuk onderwerp. Sowiezo is blik op de weg wel een leuk programma, maar nu ga ik zeker kijken. Kvind het wel jammer dat ze waarschijnlijk alleen de slechte dingen naar voren brengen, maar ja aangezien scooterrijders in het artikel ook worden genoemd als "over het algemeen zeer volwassen" ben ik benieuwd. Zeker kijken iig:)

"Blik" geeft altijd een zeer realistische kijk op de doorsnee auto/motor/bromfiets bestuurder vin ik. Ieder weldenkend mens weet dat er goede en slechte bestuurders zijn. In de verrichtingen van de goede is echter niemand geinteresseerd. Het is wel zo lollig te kijken naar sukkels die alle regels aan hun laars lappen. Dat er daarbij af en toe 1 doodgereden wordt, (zonder helm op volgas door rood rijden is ook niet erg snugger wel?) hoort er dus bij als je een TV programma maakt.

ik vind blik op de weg gewoon meestal 'eerlijk' en niet subjectief... wegmisbruikers daarentegen is vooral subjectief en nog meer 'opgezet'

Back