blijf toeren maken ookal is het gas dicht

Roger

*M-town Racing*
probleem
scooter liep goed
ineens deed hij nix meer,keerringen lagen er helemaal uit(beide kanten)beetje raar maarja.

oke weer terug erin gedaan,scooter ging weer aan.

alleen nu als ik gas dicht draai blijft hij nog 3 seconden gas geven.
gas blijft dus hangen alleen is de gasschuif beneden.

ook loopt hij erg hoog stationair(met de schroef helemaal naar buiten) alleen met de choke open loopt hij goed stationair.
alleen met choke open rijd hij kut.

gewoon een afstel probleem qua sproeiers?
zit nu 74 in(dr70,ixil std uitlaat,19DO)
(luchtschroef helpt nix)
of moet ik het ergens anders gaan zoeken?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Roger


ook loopt hij erg hoog stationair(met de schroef helemaal naar buiten) alleen met de choke open loopt hij goed stationair.
alleen met choke open rijd hij kut.



Bedoel je niet die schroef helemaal naar binnen gedraaid?
Ik neem aan dat je je stationair schroef af moet stellen als ie zo hoog toerig stationair al loopt. En heb je nieuwe keeringen gekocht?Of heb je die oude er in gestopt? Als het die oude zijn haal ze er maar weer uit, en koop een paar nieuwe want anders blaas je die keerringen over een tijdje er weer uit.0?
 
gewoon terug geduwd,waren nog niet zo oud,en zitten nu nog mooi erin.

ik heb de schroef helemaal naar buiten gedraaid zodat de gasschuif zo laag mogelijk hangt maar nog rijd hij dan bijna naar voren,alleen met de choke in loopt hij netjes stationair,alleen dan rijd hij voor geen meter
 
Originally posted by Wout
Valse lucht

ik zou niet weten waar dan.

ook is mijn bougie best netjes bruin,dus teveel lucht zou niet kunnen???

nu maar ff kabel insmeren en dan weer verder kijken.

het probleem is nu.
loopt goed stationair,maar naar eenmaal gas gegeven te hebben.blijft hij echt toeren maken alsof het gas helemaal open staat,ookal is de hendel gewoon dicht.
iemand ideeen?
 
oke ik neem wel een paar maten grotere sproeier
en als dat het niet is rij ik gewoon ermee door,want als ik de choke dan gebruik als hij dat doet dan komt hij wel weer rustig tot stationair.

bedankt iig
 
Originally posted by gilera_typhoon
DR70 met std uitlaat???? Rijdt dit nog enigzins???? Dan gaat er toch wel een hele hoop vermogen verloren of ben ik nou gek?

Het ding zal misschien niet zn max rpm draaien maar het koppel is erg leuk en het gaat ongeveer net zo hard als een snelle pijp
 
Originally posted by gilera_typhoon
DR70 met std uitlaat???? Rijdt dit nog enigzins???? Dan gaat er toch wel een hele hoop vermogen verloren of ben ik nou gek?

Tuurlijk rijd dit wel redelijk mooi, zo val je ook niet zo op bij de politie enz, duz 70cc met std pijp is eigenlijk zo gek nog niet :)

Maar om ff ontopic te blijven denk ik dat je gewoon je keerringen moet dumpen en er nieuwe in moet zetten....
 
ja het waren de keerringen.maarja

het rijd opzicht wel lekker dr70 en std uitlaat.niet opvallend.

ik had eerst een c16 maar na vele boetes toch maar verkocht.
 
Back
Top