vlotter blijf hangen

O

ocdaan

Guest
Ik had een nieuwe krukas in m'n earox gezet, alles weer in elkaar gezet maar nu blijft de carb benzine eruit gooien. het gaat om een 24 mm arreche.

ik heb'em er net weer af gehaalt en open geschroeft maar ik kan niets vreemds ontdekken. vlotter gaat wel op en neer en ik hoor een klein tik geluidje. nadat ik'em er weer op had gezet duurde het ff 15 sec en toen begon die er weer alles uit te spuwen. met draaiende motor natuurlijk he;)

heb iemand een tip? ik kan verder niets bedenken wat ik hier aan kan doen.... bvd
 
Advertisement - register to remove this

Heb ik laatst ook gehad maar ik hem ff losgehaalt en uitgeblazen en toen weer gemonteerd en toen was het over. Check anders even je gasschuif of die niet te ver blijft open staan.

Greetzzz
 
idd, dacht dat het net ook goed was nadat ik'em dus ff had open gemaakt en schoon/recht gemaakt had enz je begrijpt...

gasschuif te ver open? leg uit...... maar vorige week deed'ie het nog dus gasschuif lijkt me vergezocht....
 
Ik had het laatst ook eens toen m'n scooter het niet deed dus ik dacht sproeier vies, nee niks was het dus.. ik vlotterbakje er weer opgedraaid zag ik opeens dat ie scheef zat, daarna heb ik gelijkmatig die schroefjes eropgedraaid..
 
het is opgelost...

Neosracer, jij had het bij het juiste eind. toen ik nog eens goed in het kanaaltje keek zat er stiekem toch nog een vuiltje.

thanx, mazzls
 
Back
Top