Vlotter olietank

John38

New Member
Goede dag allemaal
Mijn vraag is: hoe kan ik tijdelijk zorgen dat de vlotter van mijn olietank weer los komt deze schijnt vast te zitten zodat deze de olie er uit gooit het gaat om een vivacity new 2 takt uit 2009 met 7700 km op de teller
Met vriendelijke groet john
 
Advertisement - register to remove this

Hallo John,

ik begrijp de vraag niet goed.
Deze vlotter zorgt ervoor dat er een lampje gaat branden op je dashboard op het moment dat het olie-niveau in je tankje te laag wordt.
Verder geeft deze vlotter ook een signaaltje naar de olie-pompsturing en als het niveau te laag wordt, zorgt deze sturing er ook voor dat je de scooter niet meer gestart krijgt.

Als de dop goed op het tankje zit, zie ik niet hoe deze vlotter ervoor kan zorgen dat er olie uitgegooid kan worden.

Verklaar je nader?
 
Ik vraag dit omdat mijn scooter over 2000 km een service beurt krijgt dan kunnen ze er gelijk naar kijken tot die tijd zoek ik díe oplossing

Het viel op omdat k olie bij had gevuld en even later stond het olie te druppelen
 
Bedoel je niet dat de dop bovenop het olie reservoir los zit.. En door het reservoir helemaal te vullen de dop omhoog komt en daar boven uit de olie eruit loopt?
 
Een kwestie van te veel olie in het tankje gedaan, dus.
Heeft niks te maken met de vlotter in het tankje,
Ik vond het al erg vreemd maar gelukkig voor John, niks aan de hand.
 
Back
Top