BlackWhite SpeedRox

kilianrox

Black White Aerox
Het begon allemaal toen ik bijna 16 was, ik was helemaal gek van scooter. En wilde dolgraag een Yamaha aerox dus ik zoeken voor een tweedehandse aerox maar die dingen waren toen erg gewild bij een hoop mensen. Dus dat was erg jammer

Toen was de dag aangebroken ik wilde dolgraag rijden. Maar wilde toch graag een scooter van veel mensen hoorde ik dat aprilia goed beviel dus waarom niet. Ik kocht een aprilia sr melandri. ( Dit is niet mijn foto)

43521655.jpg


Dus dit was me eerste scooter, was opzich wel een leuk ding prop en ring eruit reed iets van 80 maar ik hoopte toch een keer een aerox te kopen. Dat gebeurde zonder dat ik het wist reed er een vriend van me broertje erop en ging op z'n plaat. Dus flinke schade vergoeding ge-int. Eigen aprilia ingeruild en samen met dat geld kocht ik een nieuwe blauwe aerox 2003.

43521930.jpg


Snel daarna ging er een Yasuni Z onder en een racevario van polini reed 95 op mercedes teller.
Dat was opzich aardig netjes moet ik zeggen maar toen gebeurde het ik ging op m'n plaat. Flinke schade en ik wilde eigenlijk altijd al een special gespoten scooter hebben dus liet ik hem spuiten in de kleuren zwart-wit. Hier foto's.

43525012.jpg


43524980.jpg


43524956.jpg


43524931.jpg


43524899.jpg


Toen ik hem liet spuiten had ik gelijk een bcd kap besteld en een sebac achterveer zoals je ziet op de foto’s.

Toen ging er een nieuwe setup onder.

- Polini evolution 50 stage 5
- Yasuni c20
- 19 mm cabu del' orto
- rhq asje
- Complete malossi overange
- org ontsteking
- Naaldlager deksel top performence

Heb er alleen geen foto's van.

Dat reed ongeveer 110/ 115 km per uur maar de ontsteking werkte niet echt mee. Die ging na een tijdje ook kapot.

Dus toen dacht ik laat ik het echt eens goed doen en voor een mooie setup gaan.

Toekomstige setup.

- Malossi MHR Speed *
- Carters tuned by XSH *
- Malossi rhq *
- Yasuni C20
- 25 mm malossi *
- Spruitstuk Top performence *
- Complete overange *
- vertanding primair 13/44
secundair 14/41
- HPI 2003 *

Met sterretje heb ik al. Voor de rest ben ik druk aan het sparen. Als er nieuwe onderdelen zal ik gelijk een update doen.

Hier nog een paar foto's.

43521873.jpg


43521835.jpg


43521767.jpg


43521734.jpg


43521707.jpg


43523566.jpg


Ik zal ook nog voor wat foto’s zorgen hoe die er nu bijstaat heb ook een Hpi gekocht maak ik ook nog foto’s van dus jullie moeten maar af en toe kijken voor updates.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Zozo nou eindelijk een topic;) Het gaat vast wel wat worden.
En we gaan nog wel een x met z'n allen een beetje meeten ofzo:)
 
ziet er koel uit! en had indd beter een zwarte rox kunnen nemen :P ;)

mja kun je misschien wat pics maken van hoe je je filter doet, of hoe je uitkomt zeg maar??
 
ziet er lachen uit.. maar da wist je al :)

en waar hebbie uhm eigenlijk laten spuiten?? want mijn velgen moet ook ff ge-customized worden :P

keep on tuning.. spreek je nog wellus als ik met je broertje ga scheuren :)
 
scooter is echt heel mooi:~ setup gaat goedkomen8)

word nog spannend tussen ons aangezien we met dezelfde vertanding rijden is het leuke concurentie. suc6:)
 
Originally posted by BetaDriver
scooter is echt heel mooi:~ setup gaat goedkomen8)

word nog spannend tussen ons aangezien we met dezelfde vertanding rijden is het leuke concurentie. suc6:)

Dan rij ik wel achter jullie aan:rolleyes:
 
Originally posted by BetaDriver
scooter is echt heel mooi:~ setup gaat goedkomen8)

word nog spannend tussen ons aangezien we met dezelfde vertanding rijden is het leuke concurentie. suc6:)


Jah word zeker nog wel spannend maar ga eerst ff met orginele vertanding rijden. Als ik weer beetje gespaard hebt komt het vanzelf.
 
Back
Top