Black SpeedRox - #115 SBO '09

Status
Not open for further replies.

Herlager

SBO #115
m7gdfm.jpg

Nieuw Sbo Seizoen, Nieuwe plannen, Nieuwe Project Page +ralf+​

Oude projecten​


Wilde altijd al SBO Sprints meedoen maar het kwam er niet van.
Eindelijk dit jaar dus :#​

Fffu kort voorstellen, Ik heet Sander Herlaar, 19 jaar en woon in de buurt van Rotterdam.
Opleiding onzin enzo intereseert jullie toch geen F*CK :L
Dus daar begin ik niet aan :)

SBO Sprint Seizoen 2009 wordt het eerste jaar dat ik mee ga rijden, en wel in de ScooterSpecial klasse met nummer #115 :W​

Het voertuig wat hiervoor misbruikt gaat worden​

r04045.jpg

-------------------------------------------------------------------------​

Hier nog even wat er zo'n gebeurd is voordat de rox er zo bij stond​

Heb begin vorig jaar nieuwe speed gehaald en deze laten tunen bij Thomas van Fred Motoren.
Ook me carters laten doen bij hem (Let niet op de pakking deze is natuurlijk weggehaald)​

noc6y9.jpg

Poorten lopen mooi aan :)
2i78von.jpg

Het was ook tijd voor het optische deel van de rox en daarom heb ik me frame, kroonstuk en velgen laten poedercoaten.
Nogsteeds erg tevreden over het resultaat :W​

Zo kwam dit toen staan (Toen nog met Selletra ontsteking en Roost pijp)​

v73z1u.jpg

Toen dit inelkaar stond ging ik opzoek naar een inlaatset. Twins kwam net met een inlaatset en deze leek me zeer netjes.
Hier werd ik ook van overtuigd toen ik hem thuis ontving :W:)

2zdqhza.jpg

In de loop van het SBO Seizoen zal ik zeker gaan testen met verschillende inlaatsetjes en wss ook nog met me oude Roost pijp
(Rijd nu met Yasuni c21).​

Ben toen alles inelkaar gaan zetten en klaar gaan maken om te banken op Meppel 1 2008.
Resultaat inelkaar zetten:​

34t7qs9.jpg

Resultaat banken:​

nvxis1.jpg

Dit was onafgesteld, met een selletra rotor, oude Roost pijp, en std. vertanding.
Rijd nu (2009) met HPI 2006, Yasuni C21 en 13/44 vertanding. Moet toch zeker verschil opbrengen :).
We zullen zien op Zandvoort :)

Na meppel hier op terrein nog even gereden met Paul.​

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=NqBL5NfbkUY"]YouTube - Blaaze[/ame]​

Hierna is er een Yasuni c21, HPI 2006, Malossi Overrange Set en Malossi 13/44 vertanding aangeschaft.
Ook heb ik me clamp afgedraait zodat er een EPC stuur kon worden geplaatst. De koeling wordt nu ook verzorgd door een Bosch pompje :)

-------------------------------------------------------------------------​

Dinsdag 7 April

Nog 2,5 week en is de eerste SBO wedstrijd alweer: Speed en Gein :W
Druk bezig met de laatste dingen in orde maken en ook het vervoer moet geregeld worden tuurlijk dus ook bezig met een aanhanger inelkaar aan het bouwen :)

Wat foto's nadat ik me nieuwe stuurtje erop had gezet.​

xlm99i.jpg

En nog eentje met me meisje :)

14y2u88.jpg

Laatste tijd bezig geweest met borgen. Ook wat problemen met carterdeksel geweest maar zijn nu weg :)
Ook nog een stage 6 temp. tellertje erbij gekocht. Had nog een temp/toerenteller liggen maar vind die toch te groot!​

Beetje afgesteld op terrein hier, 148 sproeiertje erin en draait nu wel netjes en hoop dat i het zo volhoud op Zandvoort -:-​

Verder nog niet veel info erover, die is wel te vinden op mijn oude project page Black SpeedRox

Komen binnenkort meer foto's en info en zeker na Speed en Gein bankresultaten, tijden enzoo :winner:​

2rz4fpz.jpg

28tktv9.jpg

ev10ls.jpg

Donderdag 23 April

Nog 2 dagen voor Zandvoort -:- Druk bezig met alles netjes maken, nakijken of alles goed vastzit, boren, borgen, poetsen, nog een x checke :+!!​

Ook paar daagies gaan testen en hij loopt wel aardig.
In het begin alleen een gigantische dip :( Is ook helemaal niet belangrijk voor sprints :L 8P |(​

Hier filmpje ervan:​

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=F-pzLMliDtE"]YouTube - Black SpeedRox Testen[/ame]​

Het zou best aan de stage 6 koppeling kunnen liggen, heb daar wel vaker wat over gehoord dat mensen van dezelfde dip last hadden met dezelfde koppeling. Maar eerst maar is gaan proberen.​

Had precies hetzelde probleem trouwens ook met mijn vorige project waar ik met evo reed. Heb nu een heel ander blok alleen wel nog dezelfde koppeling.. Hmmmm 8P​

Heb iig gewichtjes in de koppeling geplaatst want alleen het op zijn strakste stand van trekveren zetten hielp niks.
Morgen is kijken wat hij doet met gewichtjes erin ( 6 stuks ) :)

Ook wat problemen met de brandstof toevoer o.i.d. wat denk ik aan de tank ligt waardoor die na ca. 100/150 meter weg valt. Wordt er wel gek van :r Maar we hebben het seizoen nog om te proberen :#​

Cyaa at Zandvoort :W​

Zondag 26 April

Gister terug gekomen van Zandvoort..
.. Zoals iedereen wel weet was het echt een drama, maar goed daar heb ik het al over gehad in het Speed en Gein Topic dus dat laat ik nu maar gaan :)

Ga der vanuit dat 24 Mei het gewoon weer heerlijk vlammen wordt in Sluiskil :)

Heb in Zandvoort iig me eerste 2 sprintjes als SBO lid mogen maken :W
Wel zonder tijd maja :p

Scoot loopt nog niet lekker en heeft in 't begin nog een flinke dip.
O.a. me carb en koppeling zijn hier de schuldige van :L​

Daarna liep die wel lekker maar moet gewoon snel op de bank :)

Heb nog wat fotos en filmpjes van gister:​

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=1lFovaS9G1I"]YouTube - Sprint 1 Zandvoort[/ame]​

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hAHJO8CIVrU"]YouTube - Sprint 2 Zandvoort[/ame]​

Hier nog ff bezig aan de carterkap die niet mee wilde werken.
En mooi stekki onder de tent :) Top mensen op die SBO -:-​

2rykeoi.jpg

En dit beeld kennen de meeste wel denk ik ;)
24yygb5.jpg

Ook hier iedereen "rustig" aan het wachten 8P​
4v1f07.jpg

En me schatje als "monteur" natuurlijk :#​
35cr5t2.jpg

Dat was het wel weer, volgende SBO wat meer foto's maken!​

Nu alles weer nakijken, die dip fixen en knalle de 24e -:- Ciao​

Donderdag 21 Mei​

Gister avond gecrashed met de scoobi :( Hoop ellende, ambulance, politie enzo.. Vriend zun sleutelbeen gebroken!​

Scoobi heeft harde klap gemaakt maar is op carterkap kant gevallen! Gelukkig niet op de uitlaat dus.​

Wat is er gebeurd:​

Ik ga altijd testen op een industrie terrein hier 10 minuten vandaan. Mooi open vlakte, strak asfalt en weinig obstakels.​

We waren al wat uurtjes aant rijden en afstellen enzo en toen ging een vriend van me nog een xtje rijden voordat we naar huis gingen en zou ik nog ff filmen.​

Eerst ff sprintje naar de ene kant van de plaats, dit ging nog goed:​

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=eM_rmuvJsDQ"]YouTube - Sprint[/ame]​

Toen weer terug, waar hij een wheelie maakte. Normaal geen probleem en maakt altijd wheelies die 9||6 zijn. Dit keer ging het helaas fout en kwam het voorwiel met ca. 80 km/h een beetje schuin neer, waardoor de scooter over de kop sloeg en vervolgens tot stil stand kwam tegen een betonnen muurtje.​

Hij zelf kreeg eerst nog de scooter op hem maar stond gelukkig gelijk weer op en is met gebroken sleutelbeen ervanaf gekomen.​

Hier een filmpje van de val:​

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=OzlT7Ij6JNs"]YouTube - Crash Black SpeedRox[/ame]​

..​

Vandaag beetje gaan kijken wat er kapot is.​

Tot nu toe geconstateerd:​

Frame beschadigd
Achterband kapot
Carterkap en kickstart
Voorvork poot geschaafd
Stuur kapot
Handvaten
Remleiding en rempotdeksels kapot
Radiateur en reservoir
Buddy
Killswitch
Helm
Accu​

Foto's na de crash:​

281y2k4.jpg

sybf2t.jpg

33dlh5g.jpg

j9y8u8.jpg

..​

Heb nog niet kunnen merken dat de voorvork en/of velgen en/of frame krom en/of kapot is. Hoop dat deze nog goed zijn!!​

Woensdag 27 Mei

Ben van 't weekend begonnen met het checken van de schade en ook het afbouwen van de sprinter.
Staat er nu zo bij:​

300xwk2.jpg

2qk07e1.jpg

Ben volop bezig met zoeken van nieuwe spulletjes, veel werken en hoop nog een sponsor te vinden :)!
Hij MOET er gewoon met hengelo weer klaar voor staan -:-
Waarschijnlijk niet helemaal strak in de lak maar als die maar rijd :)
De looks komen erna wel weer! :)

TP Carterkap en Omgelast subframe komen er iig aan :) en soon ff naar Fred Motoren shoppen!! :)

Dinsdag 9 Juni​

.. Hengelo komt al erg dichtbij, nog een krappe 2 weken dat alles inelkaar moet staan en draaien!
Ben nogsteeds veel bezig om 't voorelkaar te krijgen maja geld draait t nogsteeds om !|(​

.. Maar iig al heel wat onderdelen gehaald, ook ff nieuwe draad bij me membraan laten zetten, die trok valse lucht dus dat is mooi opgelost nu -:-​

Nieuwe bandjes zijn eromheen, nieuw subje, naja kijk zelf maar :):​

Alle nieuwe parts bijelkaar :)

30tt16q.jpg

Nieuwe frame:
Ik ga wss nog wel met het zwarte frame rijden maar dat zien jullie vanzelf wel. Dit frame ga ik soon bewerken met de slijptol om zoveel mogelijk dingen weg te halen die ik niet nodig heb. Kan ietsje meer dan vorige x. Aan gaten boren in 't frame ga ik iig niet beginnen ;)

Als er tijd en geld voor is wordt 't frame (met carterkap en remklauwen) weer gepoedercoat :W​

zqpu.jpg

En me blok, wel beetje kaal zo van de week alles er weer opzetten :)

15g5v00.jpg

En de krachtbron tuned bij FMT :) Nogsteeeeds benieuwd wat er nou voor vermogen inzit :rolleyes:

sxgpkx.jpg

Hou jullie op de hoogte en Thanks voor de reacties :)!!​

Zondag 14 Juni

Nog een week en is SBO Hengelo :eek:
Hoop hem echt optijd af te hebben. Inelkaar staan zal die wel maar hoop ook goed draaiend :)

Bij het monteren van de bougie keek ik nog ff naar de zuiger en zag wel een heeel klein puntje in de zuiger van de kop met daarom heen een wit rond vlekje ?!?
Denk dat ik wel weet wat het is maar weet het niet zeker :rolleyes:

* Zal wss te arm hebben gelopen (wss dan door de valse lucht) !
* Ontsteking heeft te vroeg gestaan?​

Wilde foto maken maar kreeg de camera niet in de macro stand op dat moment! Mss iemand anders een idee?​

Heb er nu iig geen tijd en geld meer voor om een nieuwe zuiger te monteren dus hoop datti nog ff wil knalle op Hengelo *D​

Hier alvast een fototje hoe die er nu bij staat (buddy deksel komt er niet zo op!)
Het begint weer een sprintertje te worden :)!​

2hd66aw.jpg

Vrijdag ook nieuwe remkleidingen laten maken :) Mooie banjo's en bouten erbij :) Allemaal in de kleur die ik wilde! Staat zeker strak, zal ook fototjes van posten :)

Dinsdag 16 Juni

dy1u1e.jpg

Einde van de week hopelijk nieuwe fotos als die weer helemaal klaar staat :)!​

Maandag 22 Juni​

Heb helaas Hengelo moeten overslaan gisteren, ondanks ik wel alles eraan gedaan had het toch te kunnen halen.
Ben zaterdag nog heel de dag ermee bezig geweest tot een uur of 11 savonds en de scoot stond er weer goed bij :)!​

Maar dus geen tijd meer om te testen :( Nog 1 x ff door de straat gereden maar daar stotterde die ook!
motorisch was er ook het een en ander veranderd, (Koppeling, Carb afstelling, Valse lucht weg) sinds dat de scooter was gecrashd en kon dit dus niet meer testen voor Hengelo.​

En aangezien ik nog met dezelfde voorvork rijd en alles net inelkaar zat wilde ik niet de gok nemen om toch te gaan sprinten met een scooter waarvan ik nog niks had getest en dan vervolgens op me bek te gaan @ SBO en anders wel voor lul met een onafgestelde scooter. (Dacht ik :rolleyes:)​

Ondanks dat ik de aanhanger en alle spullen al klaar had staan en alleen nog de scooter vast hoefde te zetten, had ik toch maar besloten niet te gaan.
Hengelo is ook niet bepaald naast de deur voor mij (2,5 uur rijden!!).​

Wel natuurlijk zondag gaan testen weer op t bekende terrein en daar bleek toch alles goed gemonteerd te zijn en rolde weer prima :#-:-
Geeft toch wel goed gevoel weer als je de de fotos bekijkt hoe die 3 weken geleden was 8P​

Alleen me gasnaald een standje omhoog hoeven zetten en reed zo gek nog niet! De rox staat dus weer klaar voor de volgende SBO, Kloosterzande :W!!
Kan niet wachten :D!!​

Vanmiddag in 't zonnetje ff wat foto's gemaakt :)

Het lijkt miss dat er niet veel veranderd is, naja hier lijstje met de meeste dingen die veranderd zijn na het ongeluk 8P​

* EPC Stuur + Clamp
* Gashendel + Kabel
* Killswitch deluxe
* Band Voor en Achter
* Voorwielas
* Blokophanglagers
* Accu
* Buddy bak + deksel
* Stage 6 Kickstart
* TP Carterdeksel
* Delta clutch
* Balhoofdlagers
* Stage 6 Rempotdeksels
* Stage 6 Subframe
* Helicoil (ofso :rolleyes:) toegepast
* Radiateur + Reservoir
* Remleidingen laten maken op eigen kleur e.d.

En ongetwijfeld vergeet ik nog wat :p

Wat er nog moet gebeuren:​

Poedercoaten:

* Nieuwe frame
* Remklauwen
* Carterdeksel

Mooie nieuwe slangen, deze zitten vol met kalk rommel ofso :S!
Afstellen op testbank
Poetsen :rolleyes:

En weer meedoen aan de SBO 5/07 -:-​

De pic's :)

242wxw1.jpg

332c7rc.jpg

15dx4jm.jpg

2vxofx3.jpg

syp6pw.jpg

11l0ihg.jpg

3021clx.jpg

syoync.jpg

2dlr7mu.jpg

Maandag 6 Juli​

En ook van mij een dag verslagje van Kloosterzande, 2e SBO voor mij!​

T begon bij sochtends wakker worden om 6 uur.. De bedoeling was om er rond half 9 te zijn, maar dit liep, zoals altijd (A) weer uit natuurlijk en kwamen uurtje of half 10 aan.​

Daar eerst aan een dikke duitser gevraagd waar we heen konden maar deze snaptie er toch niks van.. :L Dus maar doorrijden en vonden een mooi plekje op t grote grasveld :)

sevz14.jpg

2wly5u8.jpg

Daar alles uitgeladen, tent opgezet en spullen klaargezet.
En na het ongeluk was ik het benzinekraantje kwijt geraakt en was dus niet afgesloten.. F proberen te starten zat er niet in dus want de hele boel was me blok en uitlaat ingelopen :p

Eerst maar ff snel naar de inschrijving gegaan waar ik eerst voor moest pinnen dus het dorp in moest! Daar opzoek naar een geldautomaat maja.. overal hekken waar je niet met de auto in kon |( maar toch nog net op tijd bij de inschrijving!​

Daarna de scooter gehaald en naar de keuring gegaan waar ik eigenlijk al een kwartier te laat voor aankwam maar gelukkig kon er nog iemand van de Crew hem keuren :) Thnx daarvoor nog!!​

Hierna snel me scoot gaan klaarmaken en uitlaat ff leeggemaakt enzo :p
Daarna maar in de rij gaan staan voor t eerste sprintje:​

s3hh87.jpg

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=1DDkAqQZk_g"]YouTube - Black SpeedRox 1ste Run @ Kloosterzande[/ame]​

Hier een tijd van 8.3 seconden!
Viel me opzich niet tegen voor me eerste tijd, aangezien de rox alleen op straat wat afgesteld is en er heel wat verbeter punten nog zijn :)
En ook het gewicht van een totaal van 150 kg (scooter en ik) vond ik t wel ok.​

De 2de run ging ietsje beter, hier een tijd van 8,2 seconden​

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=laB4rGwJy-E"]YouTube - Black SpeedRox 2e Run @ Kloosterzande[/ame]​

De 3de run ging ook weer iets beter, t was een beetje oefenen met reactie tijd kleiner maken!​

Dit x kwam ik op 8,1 seconden.​

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=EwLHBCQg8Sc"]YouTube - Black SpeedRox 3de Run @ Kloosterzande[/ame]​

Hierna ben ik voor t eerst op de testbank gegaan, ook om ff te kijken of ik iets tegen kwam wat ik zou kunnen veranderen dezelfde dag.​

2i6j603.jpg

Hier kwam 20 pk uit, waar ik ook zeker wel tevreden over ben :)!!​

Testbank Uitdraai:​

2jg8b3l.png

Er kunnen zeker nog een aantal dingen veranderd worden:​

Ik rijd nu met een untuned vl14 en ophoogplaatje | Ik ga nu een v-force proberen zonder ophoogplaatje
Ik heb me overrange nooit uitgeshimt, dus dit wil ik ook gaan proberen.
Voor volgend seizoen komt er een inlaatset op die naar voren staat, wss een JS Inlaat.​

En afstellen diie handel :+​

Na de testbank run heb ik 3,5 naar 3,8 gram rollen erin gedaan en toen nog 2 x gesprint​

163n6a.jpg

Dit werd een 8.0 s​

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=dI3dPUQEnX8"]YouTube - Black SpeedRox 4de Run @ Kloosterzande[/ame]​

en een 7,9 :winner: Me doel was bereikt om onder de 8 te komen :p
Ben er zeker wel tevreden mee voor nu :)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=eN74flKJNlU"]YouTube - Black SpeedRox 5de Run @ Kloosterzande[/ame]​

Wil sowieso boven de 21 pk komen en binnenkort maar ff aan werken dan maar!​

Zoek ook nog vanalles om hem lichter te maken, dus als er tips zijn :)!!!??​

En nog een fototje voor de tent :p

vy5ton.jpg

Zondag 12 Juli

Omdat de aerox gewoon veel te zwaar is zat ik eraan te denken zoveel mogelijk nog weg te halen.
Dit zou dus nog een andere voorvork kunnen zijn, want deze weegt echt bizarr veel, ondanks deze wel verlaagd is en leeggehaald is.​

Ook de velgen kunnen wel wat lichter, en ik heb ook al een nieuw frame liggen die ik al aant bewerken was.​

Maar toch dacht ik dat t niet helemaal zou worden, gaat wel wat gewicht af maar is t toch niet helemaal.​

Daarom opzoek gegaan naar een sonicje :) Het liefst al verlengd enso want lassen kan ik zelf hier niet doen.​

Dus eentje gevonden, incl r3 kroonstuk en afgedraaide en verlaagd pootjes :)
Ding weegt echt geen F*ck!! vergeleken met de rox :p:L​

Velgjes zijn ook mooi afgedraait enso, maar van de winterstop wordt alles onderhanden genomen :)
Alles naar de poedercoater en weer netjes maken.​

13 September alleen nog SBO voor mij, helaas nog maar 1 x dus :( Dit seizoen gewoon klote allemaal heb er nog maar 2 meegemaakt, waarvan 1 zandvoort was :X​

Maja, nieuwe plannen weer dus :) En volgend jaar gewoon elke sprint erzijn!!​

Fototje van de sprinters :W​

2w20chj.jpg

Zondag 19 Juli

Ik wilde even kijken naar me overrange hoe me v-snaar liep en of der shimmetjes nodig waren nog. Wil dit iig gaan testen een x maar kwam er dus achter dat me achtervelg nogal aanliep. 80 % van zun slag ging die zwaar, daarna lekker soepel.​

Ik dus alles eraf gehaald, lag iig niet aan de overrange, daarna vertandingsdeksel eraf gehaald en t aanlopen was weg.
Toen beetje geprobeerd met de ringetjes die bij de vertanding zitten, maar na deze weg gehaald te hebben liep die nogsteeds aan.​

Daarna de vertanding eruit gehaald en 1 van de lagertjes liep dus wat zwaarder en met wat herri ook wel.
Naja deze na de vakantie maar ff laten vervangen dus want rijd toch alleen nog maar op Nijmegen (13 September) mee.​

Blokkie er dus afgehaald, en gelijk maar ff onder de sonic gehangen :W
Wil hem eigenlijk nu al klaarmaken, maar laat ik toch maar ff de tijd nemen in de winter om hem voor volgend seizoen gewoon helemaal vers klaar te hebben staan :)

Dat betekend dus wel dat de aerox de garage uit gaat, tis wel mooi gweest ermee en het tijdperk gewichtsbesparing gaat nu voor mij ook in :rolleyes::+​

Hoop dat ik onder de 45 kilo kan komen met de sprinter. En zelf op 80 kg zou toch alweer 25-30 kg minder zijn dan met de aerox *D​

Hieronder nog ff paar fototjes van de sonic die sommige mensen wel zullen herkennen als de sonic van arthur.
Ga tuurlijk nog een hoop slijpen/flexen/coaten/enzzz... :7​

zip1kp.jpg

5ees2e.jpg

4ktrnp.jpg

Ook van de week andere vertanding halen, wat langer ivm lichte sonicje en kleinere achtervelg kan t geen kwaad :)
Ga dan van 10,4 naar 9,47 rf.
Rijd er ook nog 1 SBO sprint mee dan dus is kijken of t wat wordt :).​

Maandag 14 September

Alweer 2 maanden verder voor mij ook weer tijd voor een update ;)
Dit x wel de laatste van de BlackSpeed Rox want deze gaat de verkoop in.​

Maar begin maar eerst bij de SBO sprint van gister in Nijmegen :D!
Eerst 1 ding, het was echt super geregeld en alles verliep helemaal perfect -:-
Een keer of 6 kunnen rijden in de kwalificaties dus daar was ik ook blij mee :D

Het was allemaal makkelijk te vinden, mooi rennerskwartier en de tijdmeting werkte gewoon helemaal goed :winner:​

Thnx SBO Crew *D!​

.. Me dag begon met een wekker die om 5 uur stond te blerruh, pfff mooie tijd is dat :p Maar omdat het toch 1,5 uur rijden was en met de aanhanger dus maar mooi de tijd voor genomen en kwamen dus al om 8 uur aan :)!
Heel relax alles op kunnen zetten dusss,, en tsjah, toen kwam het eerste regenbuitje over..
..Dat was ff balen op dat moment maar zonnetje kwam weer snel en weg was iet :)!​

Nadat de tent en het gereedschap klaar stond ff wezen inschrijven en keuren, ging eigenlijk best snel :) De dag begon al goed dus +ralf+​

2441eae.jpg

Rond een uur of elf maar is de eerste sprint gereden geloof ik, en dit werd een 8,2.. beetje klote dus aangezien ik vorige x 7,9 reed, maar wel logisch want reactie moest ook allemaal nog opgang komen 8P​

Aangezien ik ook na SBO Kloosterzande een aantal dingen had veranderd aan het blok was ik wel benieuwd wat het zou gaan doen.​

Iig had het malossi membraan met ophoogplaat plaatsgemaakt voor een vforce en de 13/44 vertanding is eruit gegaan voor een polini setje van 9,47 incl. nardo deksel.
Dit eigenlijk dus ivm de sonic voor volgend seizoen die dit wel kan gebruiken denk ik *D​

2yn16q0.jpg

Daarna nog een aantal sprints die 8,2 en 8,1 werden en toen maar is wat gaan veranderen aan de afstelling.​

Even in rollen terug gegaan van 3,8 naar mix 3,8 en 3,5 gram.
Ook de gasnaald standje lager gezet.​

2iup4jo.jpg

Nu dit gaan testen en toen kwam ik op 7,94 :D hehe kwam in de buurt -:-​

Hierna ben ik ff op de testbank gegaan,
Hier kwam dit x een 20,9 pk uitrollen :winner: Voor mij weer een Persoonlijk Record :p

2zfrk45.jpg

Hoopte eigenlijk 21+ te halen maar helaas :p Toch zeker tevreden!​

Wel op de grafiek was te zien dat bij de eerste run toen die nog koud was de 20,9 gaf.
De run erna werd die 19,8.. flink verschil dus.​

34hb2a1.jpg

Daarom ging ik weer in de rij staan van de sprint en testen wat ik kon rijden als die nog koud was.
Dit resulteerde in een 7,95.. Nixxx verbetering dus, maar dat zou natuurlijk ook reactietijd kunnen zijn.​

Aangezien ik de reacties toch te langzaam vond, ging ik maar proberen wat eerder gas te geven :p
En die laatste run werd een 7,8 :winner:​

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=HhtCldTFmJw"]YouTube - SBO Nijmegen Black SpeedRox 7,8s[/ame]​

Mijn doel voor de dag was bereikt *D​

Zeker een hele goede dag gehad, gezelige mensen gemeet en kijk alweer uit naar volgend jaar :D
En dan met het betere werk -:-​

Sowieso wordt het tijd het blok is op de testbank te zetten en af te stellen, aangezien dat nog nooit gebeurd is |(
En deze winter ook flink bezig zijn met de sonic dus om alles in orde te krijgen voor SBO 2010 :#​

Hierbij dus de Aerox in de verkoop, wel zonder blok want die neem ik mee naar de Sonic +pippi+​

....​

f19t3t.jpg

1oaoll.jpg

2cxwxp0.jpg

24cfhat.jpg

....​

Tot volgend seizoen -:-!!​

Ciaoo​
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

hahaha...
Jonge, BEGIN IS MET LEZEN!!

Dit is een nieuwe page van mijn project, en wil dus niet oudere fotos erop zette van me vorige pages. Komen vanzelf wel bank resultaten en filmpjes op maar heb nu de tijd om de page te maken!
 
Dat is het hem juist, er is nu niets! Project page moet leuk zijn om te lezen, zien hoe jij dingen aanpakt. Dit is gewoon hassie bassie eindresultaat showen.

/edit Ik zie net je andere project page, die is prima? kopier gewoon daar wat fotos van en dump ze hier. Maak er gewoon een leuk verhaal van. Easy as that.
 
Ziet er allemaal wel verzorgt en netjes uit :).

Alleen vind ik het erg jammer dat je voor de 3e keer een zelfde concept gebruikt als je vorige projecten. Een rox frame met een snel blok.

Succes nog!
 
Thnx!
Ja dit is ook het laatste jaar dat ik met deze aerox ga sprinten. Als de SBO blijf rijden zal t volgend jaar wss een zelfbouw frame worde o.i.d. !

Dit keer heb ik alles serieus aangepakt en pro. Getuned. Niet vergelijkbaar dus met de vorige projecten van mij ;)
 
Heb iig gewichtjes in de koppeling geplaatst want alleen het op zijn strakste stand van trekveren zetten hielp niks.

Zonder gewichten pakt de koppeling juist bij een hoger toerental. Het resultaat is dus precies het tegenovergestelde!

Succes verder :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top