Black~Nightmare

Dat is dan wss omdat het zwart is he;). Maar ik kan je wel zeggen dat het er in het zonnetje veel vetter uit ziet, dan komt het kleur ( beter : de kleuren ) tenminste tot zen recht. Maar toch : ziek goed bezig !!!
 
bomme scoot! alleen jammer van die slicks.. Ben blij dat ik toch maar niet naar 100% gegaan ben met men scoot. Die organiatie doet niets voor die stand, het eerste jaar stonden er nog spots enzo! maar dit jaar zo te zien weer magertjes...
hopelijk heb je der zelf wa van genoten ;) en ik kijk al uit om tegen u te sprinten +ralf+

mvg Blue Shark
 
Die underseat staat totaal niet bij de rest

De underseat past er gewoon bij hoor!..Het rooster komt terug in de voorkant en in de binnenkap.. Imo heb je een hele toffe Aerox neergezet met talloze toffe details. De kleur staat me ook wel aan, het enige wat ik minder vind is het gefrees in de kappen. Voor de rest niks anders dan complimenten,
 
Idd foto's zijn niet wat het moet zijn, zijn trouwens niet van mij maar heb ze op msn van iemand gekregen die op de beurs is geweest.

Ben eens benieuwd om er foto's van in daglicht te zien.

heb ik wel voor je :D











Nog een paar van binnen







paar details


















Lekker kontje toch? :D

 
Last edited:
ziet er erg leuk uit, alleen vind ik het net allemaal een beetje TE als je begrijpt wat ik bedoel. toen je hem met mat zwartekappen en nog niet zoveel gepolijst voor je garage had staan toenwas die echt:W en heb k wel 30 min naar die foto gekeken. miss kunnen betere foto's (of hem een keer in het echt zien) dit beeld veranderen;)

veel succes en blijf deze zeker volgen

grt jordi
 
Vind het een erg strak ding, alleen had ik zelf niet gaan lopen frezen in het kapwerk en had ik de 2fast of goed of niet gepolijst. Maarja vind hem er voor de rest in ieder geval errug gelikt uitzien, top man!:W
 
:~ Ziet er zeker strak uit ! De kleur is zeker ook mooi, en alles is goed afgewerkt :W

Maar wel 2 minpuntjes:
- De slicks :P
- Ophang systeem van het blok, dus 2 buizen :)

Maar zeker heel speciaal ;)
 
vind het eindresultaat beetje tegen vallen boy maar zeker net afgewerkt!

Het is ja ... een beetje overdone mss dat ik me daar wat op miskijk.

Ook moet je de rox maar eens afstoffen op een beurs want op foto 15 waar je de flakers ziet in de paint zie je behoorlijk veel stof op de scooter liggen.

ik had het geheel ietsje anders verwacht maar het blijft speciaal!

mss paar tips:

- achterkant omlaag want staat wel erggg hoog
- mss tg denken om een paar gepolijste dingen terug een lak/coat beurtje te geven denk ik aan 2f kop

Waarschijnlijk vind ik gewoon teveel gepolijsten dingen niet mooi staan maar dat is einge keuze en mening voor de rest top :W
 
Ik nie,
Vind hem wel mooi gedaan,
maar zoals iedereen al zei, kontje beetje omlaag!
Slicks staan er zkr vet op, underseat ook... zo kan je maar blijven doorgaan!
Ik vind hem Zeker geslaagd!
 
Pluspunten

+ KLEUR!
+ Zadel
+ Afwerking(behalve 2fast)
+ Veersysteem

Minpunten

- Gefrees in de kappen ( ERG zonde imo)
- Teveel dingen gepolijst(door de bomen het bos niet meer zien)
- Underseat(kan er wel mee door, maar niet mijn smaak)

Al met een al een hele vette scooter. Als je alles strak gemaakt had, had dit wat mij betreft de vetste rox van het moment geweest, maar ik weet niet of ik dat nu wel vindt. Wel complimenten voor de tijd die je erin gestoken hebt.
 
echt mooi foto's zijn het niet maar de omstandigheden waren ook niet alles moest rap rap gaan voor er terug zoo een goozer kwam voorlopen :D

maar in het echt is de scooters een topper heb er toch 1u bij de scooter stand gestaan hoor :D
 
Dat alu plaatje om je tp kapje mee af te dekken vind ik lelijk, Maar dat is maar een klein detial als je kijkt naar de rest want het is 1 van de mooiste roxen !:)
 
damn :D:D:D:D:D:D:D:D

alleen ik blijf er nog steeds bij dat ik hem een licht frisser kleurtje had gegeven als deze...al die mooie details zijn nu zo slecht te zien (vanaf foto's iig).

vind m echt heel erg mooi geworden! hopen dat deze nog even uniek blijft..en natuurlijk dat t flink scoort :D
 
Back
Top