This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
zeer netjes allemaal hoor komt wel goed denk ik
moet wel lukken
Dat MOETEN echt carbon kappen worden!
moet niks ,zie er zelf het nut niet echt van in

Haha om een carbonne kap te maken is verder geen probleem maar het zal er niet zo mooi uit zien aangezien je het niet uit 1 mat kan leggen en je dus allemaal naden krijgt ,dit is ook een van de redenen waarom ik het niet doe.
Ik kan wel carbonnen kap maken maar dan is de buitenkant gewoon witte gelcoat dit is wel de lichtste vorm van het carbon verwerken.
Zn vacuum apparaat hebben we wel een op het werk maar die staat ergens weg te rotten aangezien we daar nooit mee werken.

Dat hele proces mislukt vrij vaak tenzij je weet waar je mee bezig bent, dus als je eenmaal op dit niveau bent is dat niet echt een reden om het niet te doen. Lijkt mij iig,..

Ben het verder met Tinne eens

Je moet inderdaad wel ervaring hiervoor hebben ,maarja tegenwoordig kan bijna niemand meer aan carbon komen aangezien alleen al de 2 fabrieken in europa voor de komende 2 jaar volgeboekt zijn door air bus.

Ik heb prima producten mbv een stofzuiger gezien hoor.Maar kom op, ik mocht willen dat ik een mal van nrg kappen zou hebben (geen zin/tijd/geld)
dan kan je toch alleen maar carbon kappen maken?
waarom zou je deze dan alleen van carbon kunnen maken ?

Nieuwe foto's zien er geslaagd uit:W

Ik zie uit naar je poly buddy

Hij zal vast wel goed behandeld worden door de nieuwe eigenaar

echt super werk wat je leverd man :winner:... ben echt benieuwd naar het totaal plaatje :~

wacht met smart op de volgende updaaate :W

Okee, je moet idd niets. Maar Carbon kappen zijn voor mij toch het vetste. En echt te origineel. Als ik mallen zou hebben van mij kappen kan ik er alleen carbon kappen mee maken. Carbon is licht en mooi.

Maar blijkbaar is het zo makkelijk/nuttig & mooi nog niet.
Ik heb dan ook een ander doel met mijn project.

*moeten we het resultaat zien zoals de runnerkappen van Chezzmo?

hey

Je zal het zien bij de volgende update

Waarom kan het alleen met witte gelcoat? of wat bedoel je?
Transparant kan toch ook gewoon.

Als je ze ooit uit carbon wil gaan maken kan je ook overstappen op polyestermat met carbonlook, maar dan heb je natuurlijk niet het doel van echt carbon.

Waarom kan het alleen met witte gelcoat? of wat bedoel je?
Transparant kan toch ook gewoon.

Als je ze ooit uit carbon wil gaan maken kan je ook overstappen op polyestermat met carbonlook, maar dan heb je natuurlijk niet het doel van echt carbon.

Ik zeg niet dat alleen witte gelcoat kan maar ik heb het misschien verkeerd geformuleerd.Transparant kan ook en nog vele meerdere kleuren.
Waarom een geweven mat? Je krijgt dan net zo goed de lelijke naden.

Ik zeg niet dat alleen witte gelcoat kan maar ik heb het misschien verkeerd geformuleerd.Transparant kan ook en nog vele meerdere kleuren.
Waarom een geweven mat? Je krijgt dan net zo goed de lelijke naden.

ow ja ok, dacht al.. daarom vroeg ik het effe

tuurlijk zit je dan met die naden maar ik bedoel maar dat er ook polyestermat te krijgen is die er gewoon hetzelfde uitziet als carbon.
is enkel veel goedkoper en makkelijker te krijgen dan echt carbon

komen er nog delen uit puur poly?

Tussen carbon en die polyster geweven mat zitten toch wel grote verschillen.
Wat versta jij onder puur poly ?

hey

vandaag kap uit de mal gehaald ,hier wat foto's die ik met mn telefoon heb gemaakt.

Ik wacht nog steeds op mijn blok maar marco reageerd niet op mail en neemt zn telefoon niet op.

Status
Not open for further replies.