This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
Kunnen we dan nu vragen stellen erover?
Ownee, daar reageer je niet op (was het effe vergeten)

Ontopic:
Spul ziet er vet uit.
Remschijf staat er leuk bij zo te zien, net zoals de f32s leuk contrast geeft.
ik heb jou ook al eens een pm gestuurd over die groothandels wat jij gebruikte, dat wou je zelfs niet eens zeggen, en dat vind ik eerlijk gezegd idioter als hij van die kap waar ik 100% kan inkomen.
maarja, ik ken u al wat langer

voor de rest vind ik dit echt een super ding, lekker alles zwart, mooie vork
super ice 8)

ik heb jou ook al eens een pm gestuurd over die groothandels wat jij gebruikte, dat wou je zelfs niet eens zeggen, en dat vind ik eerlijk gezegd idioter als hij van die kap waar ik 100% kan inkomen.
maarja, ik ken u al wat langer

Donder eens op met je eeuwige gezeur. Bijdehandje.

Project ziet er goed uit! Zwart + f32s is altijd goed 8).

..

En toen was er een mal

foto's zijn met mn telefoon gemaakt dus zijn niet al te best.
De mal is nu aan het uitharden en hopelijk kan ik dit weekend het eerste product eruit halen.

Dat MOETEN echt carbon kappen worden!

de kans dat zoiets mislukt (lucht inzit) is redelijk groot en zoiets moet je dus volledig opnieuw maken, kost aardig wat centjes als het mislukt dus

of je moet het met vacuum gaan doen maar veronderstel dat je dat niet ter beschikking hebt (duur)

Ziet er wederom wel nice uit
Ben benieuwd naar het product wat eruit komt maar zal wel goedkomen.

Dat hele proces mislukt vrij vaak tenzij je weet waar je mee bezig bent, dus als je eenmaal op dit niveau bent is dat niet echt een reden om het niet te doen. Lijkt mij iig,..

Ben het verder met Tinne eens

of je moet het met vacuum gaan doen maar veronderstel dat je dat niet ter beschikking hebt (duur)

Ik heb prima producten mbv een stofzuiger gezien hoor.Maar kom op, ik mocht willen dat ik een mal van nrg kappen zou hebben (geen zin/tijd/geld)
dan kan je toch alleen maar carbon kappen maken?

Status
Not open for further replies.