This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
vind het er ook al best vet uit zien :W...

waar ik alleen over na zit te denken, laat je de vork zo, of ga je hem nog verlagen? denk dat dat toch wel een stuk bruter staat nog 8)...

komt wel goed met dit hok,

ooi :*

Waarom in godsnaam een F32s verlagen ? 8P

die voorkant :~:~

Ziet er zeer gelikt uit en kan niet wachten tot dat ik zo'n kapje heb
komt goed kerel :*

jij snapt het 9||6

Ik zou die kappen voorlopig lekker zo laten. eerst maar eens kijken wat het totaal plaatje word als alles erop en eraan zit

Voorlopig gaat die nog heel lang erop blijven en vergezelt worden door wat carbon.

vind het er ook al best vet uit zien :W...

waar ik alleen over na zit te denken, laat je de vork zo, of ga je hem nog verlagen? denk dat dat toch wel een stuk bruter staat nog 8)...

komt wel goed met dit hok,

ooi :*

8P daar is die me een stuk te duur voor

Kvind um zo ook vet hoor

thanx
Waarom in godsnaam een F32s verlagen ? 8P

precies

Ik vind de mat zwarte kappen in tegenstelling tot de meesten juist een hele goede zet. Ding krijgt een hele droge,rustige uitstraling. Ik kan me er een bepaalde stijl bij indenken,iets wat ik erg mooi vind. Een Ice heeft weinig kappen,dus ik zou dat zoiezo niet te druk maken. Ook tof dat je geen roosters hebt ingepolyd of flinke gaten hebt gefreesd. Remklauwen zelfde rood maken als je malossi vorkje,en flinke achterveer of achterbuis. Dat zou ik doen.

Mijn goedkeuring heb je iig

Ziet er best netjes uit allemaal , rode accenten zouden em idd afmaken: remklauw, achterveer (bitubo) en rode velgstriping :~. dan is die echt te vet . Succes verder met die ice.

thanx ,remklauwen krijg je nooit hetzelfde rood als de voorvork.
Ziet er best netjes uit allemaal , rode accenten zouden em idd afmaken: remklauw, achterveer (bitubo) en rode velgstriping :~. dan is die echt te vet . Succes verder met die ice.
thanx.Remklauwen worden waarschijnlijk wel rood een veer gaat er niet komen aangezien ik een staaf heb.Striping vind ik maar niks het word gewoon allemaal simpel en strak dat is wat ik het mooiste vind.
I like your style :W hij is vet zo...spuitbussen ownen:~ doe zo voort !!!!!!

Grtz Robby
Thanx

Metallic zwart, matzwart word ook te vaak gebruikt voor halve dingen of beunprojecten...

Last edited:
Metallic zwart, matzwart word ook te vaak gebruikt voor halve dingen of beunprojecten...

Eigen ervaring? +pippi+
Just kiddin' natuurlijk..

Ik snap wat je bedoelt, Tinne. Maar is 't dan juist nieteens leuk om te zien hoe 't eigenlijk echt moet?

*Wel grappig trouwens Michiel, ik heb een maandje of 2 geleden nog getwijfeld m'n ICE nog niet de deur uit te doen om 'm vervolgens in de kleurstelling te spuiten die jij nu hebt..*

Wat een gezeur over de kleur....

Het is michiel ze project, als hij dat mooie kleuren vind. zelf weten, hij bouwt het voor zichzelf en als hij met die kleur tevreden is.

ik vind het iedergeval super tof dat glans zwart tegenover mat zwart.
en dan die bloed geile fs32 er tussen door, prachtwerk.
dan nog niet eens over je kapwerk .

Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Wat een gezeur over de kleur....

Het is michiel ze project, als hij dat mooie kleuren vind. zelf weten, hij bouwt het voor zichzelf en als hij met die kleur tevreden is.

Het is geen gezeur. Het is een forum. en het is toch juist de bedoeling dan mensen hun mening erover geven? en mss wel met ideeen komen die de TS nog niet op gekomen is. Tuurlijk bouw je hem voor jezelf, maar door het op een forum te zetten deel je het, en krijg je kritiek of juist ideeen van anderen.
Altijd dat gezeur van mensen die vinden dat andere zeuren...

en jij altijd met je reacties bedoel je, je ging bij 1 reactie zelfs je eigen project tegenin...

maar ik weet ook wel dat een forum daarvoor is, en michiel had ze mening al gezet wat die ermee wou...
ik hou er maar weer over op, want je mag weer niks zeggen ofzow...

dacht een keer gehoord te hebben dat het wel kon bij die vork,

mja scheit,

hij wordt toch wel vet
het kan wel ,maar dit is zonde van heel de voorvork

precies ,ieder zijn mening

We houden het wel lief he jongens maar ik begrijp je stanpunt evenals die van Tinne.

ik zou de kleuren absoluut zo laten erg vet zo
:W
Srry :* voor het offtopic btw.

Het is een toffe kleur.

:W om dan maar terug te komen op je vorrige reactie , ik zit al een tijdje na te denken over welk voor spatbord het beste zou staan op mn ice zelf zit ik nou te denken aan runner spatbord ,ik weet wel dat een aerox spatbord voor geen meter staat :r.Het voorspatbord zal denk ik een mooi carbon uiterlijk krijgen

tips zijn welkom

Hij blijft erg netjes! Ook origineel met die bewerkte kappen!

Vind het persoonlijk wel jammer dat het frame een andere kleur / 'glim' lijkt te hebben dan de kappen.. T lijkt me vetter als het geheel ook echt dezelfde kleur heeft..

Verder doen Runner spatbordjes het altijd goed op n Ice. Wat misschien ook wel mooi staat is een Firefox spatbordje, kan best leuk staan..

Ga zo door

hey

zowiezo een carbon spatbord, die zijn te koop. (runner180?)

wat dacht je van een mal maken van het spatbord en een echt carbon spatbord zelf maken *D.
Als iemand nog een perfect runner spatbord heeft liggen pm me maar of als iemand anders een mooi passend spatbord weet ,ik hoor het graag

Status
Not open for further replies.