This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
hey

zeer netjes michiel

je ziet me de dinsdag wel verschijne
zorg maar dat je hem klaar hebt

doe je er btw stickers op op je zwarte kapjes ofzo

Stickers weet ik nog niet ,zullen vast wel wat zwarte stickers opkomen onder anderen L&M Design sticker

vette ice man, vin de kleur niet zo maar de kap is echt wel mooi

mzl stephan
De keuze om de kap zelf te spuiten was niet zo moeilijk ,aangezien ik geen zin had om voor een paar honderd euro mijn kappen te laten spuiten als er toch zo enzo krassen op gaan komen hier doel ik vooral mee op het zadel en het mat achtige zwart vind ik gewoon zwaar vet.

De rest bedankt voor jullie positieve reactie's

Ben ik de enige die het zonde vind dat zo'n vette kap met een spuitbus gespoten is?

Kap is wel erg strak.

Moet alles prof gespoten worden dan om er netjes uit te zien
ik vind dit er wel vet uit zien en ik zoek het voorlopig niet om veel geld aan een prof spuitbeurtje te besteden aangezien ik eerst de rest allemaal in orde wil hebben

Last edited:
Ziet er allemaal strak uit, maar naar mijn mening is het wat saai . Spuitbus matzwart, of prof matzwart spuiten doet ook niet veel..ik had denk ik ook de spuitbus gepakt in dat geval.

Ik hoop dat het geheel nog wat gebroken gaat worden met een andere kleur op meer plaatsen dan alleen bij je vork, maar verder nog altijd complimenten voor je werkstijl *D

hey

daar verschillen de meningen wat over ,ik zelf vind het igg alleen maar bruut dat alles zwart is.Misschien spuit ik mn remklauwen rood maar dat weet ik nog niet.

leuk project alleen zonde van je kappen nu.. ik zou toch gaan voor wit of iets dergelijks of dikke lak wat wel prof is gespoten. dan zou het een geslaagd project zijn.

leuk project alleen zonde van je kappen nu.. ik zou toch gaan voor wit of iets dergelijks of dikke lak wat wel prof is gespoten. dan zou het een geslaagd project zijn.

Ik ben wel een beetje rond aan het kijken voor een vette lak maar nog niet egt iets gevonden.Als de kappen te koop staan heb ik een afspraak met een spuiter gemaakt of een lak gekocht.Ook ben ik nog aan het kijken wat voor voorspatbord ik zal nemen (tips zijn welkom).Deze zal waarschijnlijk van echt carbon worden.Misschien dat dit kleurtje gewoon blijft op de kappen aangezien ik de laatste tijd wat minder intresse in de scooter heb dit omdat het misschien wel eens een keer tijd word voor een auto.De scooter zal gewoon afgemaakt worden en alles zal netjes en clean worden in mijn ogen.Dat de ene hier een dikke lak onder verstaat maakt mij niks uit aangezien ik dit ook wel vet vind staan.Als het in jouw ogen geen geslaagd project is omdat ik geen prof gespoten lak heb jammer dan.
Maarja het is nou wel genoeg geweest over de zelf gespoten kappen voorlopig zal het igg zo blijven en ik zal binnekort hopelijk met blokje ect. foto's maken bij dachtlicht dan zien de kapjes er stukje beter uit vind ik zelf.

hier wat foto's van de voorkap in het daglicht wat ik er zelf wel stukje beter uit vind zien

Ik heb zoiets van laat die jongen zijn gang gaan meningen verschillen altijd. Maar zit er strakjes uit hoor:*

juist *D

je hebt niet altijd een dikke knallende lak nodig voor een echte special te krijgen....het algehele resultaat moet gewoon vet zijn....en dat kun je ook worden zonder knallende kleur ik zou zeggen laat um lekker zwart maakt um lekker aggresief uitzient met die rooie voorvork..:winner:

Ik zou die kappen voorlopig lekker zo laten. eerst maar eens kijken wat het totaal plaatje word als alles erop en eraan zit

vind het er ook al best vet uit zien :W...

waar ik alleen over na zit te denken, laat je de vork zo, of ga je hem nog verlagen? denk dat dat toch wel een stuk bruter staat nog 8)...

komt wel goed met dit hok,

ooi :*

Status
Not open for further replies.