binnerotor hpi of malossi???

Ik kraak hem niet af :|. Dat heet advies geven.

Talent wordt je wel mee aangeboren. Maar wat jij bedoelt is dus kennis van scooters en de onderdelen bij. Ik heb bijna al mijn kennis van dit forum af. Die informatie kan hij dus ook nog raadplegen. Als hij dat had gedaan had hij genoeg antwoorden op z'n vragen gehad. En dat bedoel ik dus met het uitzoeken van informatie.

Maar als je std. ontsteking stuk is kan je denk ik beter voor de italkit gaan, omdat die erg gebruiksvriendelijk is. Of de cgc vanwege de lichtspoel die sterk genoeg is voor de lampen, tenminste dat wordt hier gezegd. En waar haal ik dit vandaan????? De SEARCH :|

Originally posted by Gmuze
Ik kraak hem niet af :|. Dat heet advies geven.

Talent wordt je wel mee aangeboren. Maar wat jij bedoelt is dus kennis van scooters en de onderdelen bij. Ik heb bijna al mijn kennis van dit forum af. Die informatie kan hij dus ook nog raadplegen. Als hij dat had gedaan had hij genoeg antwoorden op z'n vragen gehad. En dat bedoel ik dus met het uitzoeken van informatie.

Maar als je std. ontsteking stuk is kan je denk ik beter voor de italkit gaan, omdat die erg gebruiksvriendelijk is. Of de cgc vanwege de lichtspoel die sterk genoeg is voor de lampen, tenminste dat wordt hier gezegd. En waar haal ik dit vandaan????? De SEARCH :|

kheb het dus over het algemeen en bedoel jou er niet mee:|

nu weer friendjus:+

okeej thnxs voor de informatie....ik zit nog niet zolang op dit forum en wist niet dat je iets op kunt zoeken hier over onderdelen ,vandaar dat ik het vroeg.Ik ga wel ffies verdere informatie zoeken over de binnerotor en kijk dan wel ffies welke ik neem. groetjes en bedankt.

showthread.php

hebbie der 1

Originally posted by Gmuze

Klopt helemaal, behalve dat er geen CGC voor pia bestaat ;).

Back