binnerotor hpi of malossi???

eej mensen ik weet niet of ik hier goed post maar ik wil graag weten wat ik het beste kan nemen.

Ik zit te twijfelen tussen een hpi en malossi ontsteking.
De hpi vind ik lekker goedkoop maar ik hoor en lees allemaal verhalen over zo'n ding afstellen.Daar heb ik dus niet zoveel zin in.Ik wil graag weten of je een malossi ook zelf moet afstellen.

Ik hoorde ook iets over een kill switchs ofzo. wat is dat precies?
Kan iemand me vertellen of je zo'n hpi afgesteld kan kopen of dat ik beter toch voor malossi kan gaan.

alvast bedankt.

Advertisement - register to remove this

HPI afgestelt kopen... Nee dat lukt niet.. Een killswitch is van een boot.. als je zeg maar uit de boot val ofzo, dan gaat gelijk de motor uit.. Dat heb je nu tegenwoordig me de sobw scooterrace.. Op straat is het dus niet nodig..

Succes met het kiezen van de onsteking...

Hier op het forum bedoelen ze met een kill switch gewoon een schakelaar die je scoot uitzet. Soort van contact zeg maar.

Originally posted by Niekos
Hier op het forum bedoelen ze met een kill switch gewoon een schakelaar die je scoot uitzet. Soort van contact zeg maar.

ow maar je kan toch wel gewoon je originele contact blijven gebruiken of nie?

Koop maar geen binnenrotor, zoek eerst uit wat een binnenrotor is, doet en wat voor gevolgen dat heeft voor je scooter. Als je dat weet kan je pas gaan dubben over welke je wil.

Nix meer aan toe te voegen Gmuze

Heb weer eens iets gehoord zon gast en denkt meteen dat ie t er ff op kan zetten :|

Originally posted by Gmuze
Koop maar geen binnenrotor, zoek eerst uit wat een binnenrotor is, doet en wat voor gevolgen dat heeft voor je scooter. Als je dat weet kan je pas gaan dubben over welke je wil.

dat bepaal ik altijd zlef nog wel. mijn originele ontsteking is gaar en ik wil een gekkere gas reactie en meer power dus vandaar dat ik er 1 wil.

Originally posted by Robbie
als je niet weet hoe je em af kunt stellen en hoe het werkt zal je helemaal geen gasreactie meer krijgen ;)

NEE DUH....daarom vraag ik het ook.
Ik dacht dat dit forum opgezet was voor vragen maar blijkbaar zijn er hier mensen die zich tegoed voelen voor iemand met iets mindere spullen en ze maar zo hard mogelijk de grond in stampen.Nou ik hoef verder geen reacties als deze meer en koop wel een malossi. laterzzz

Originally posted by Dimitri
- Contact
- licht

kan niet @ binnenrotor :)

kan wel,
licht direct op acu, en me de contact kan je altijd iets proberen. dat wanneer je hem draait de scooter uitvalt. killswitch effect:)

Mjah topicstarter, mensen zeggen het voor je eigen bestwil.
Je kan beter zorgen dat je van een bepaald onderdeel eerst genoeg afweet dan dat je strax met dat ding zit en niet weet hoe je het moet monteren/afstellen.
Tuurlijk mag je vragen welke in jouw situatie "beter" is, maar het is gewoon niet sow verstandig om der eentje te nemen ...

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Op de setup van de topicstarter zal het verschil miniem zijn in ieder geval...
Zowat enige nuttelige reply hier..:)
Waar ik het overigens mee eens ben..

En contact en licht gaat idd wel zoals hierboven is beschreven..
Maar naar mijn mening is het erg zonde om je geld hier aan uit te geven..

ja, ik ben het met de topic starter meeeens, als hij het niet probeert en of vraagt, hoe zal hij dan ooit erachter komen hoe zo een ding werkt. de meeste van jullie hebbn volgens mij ookk niet zomaar ff een rotor gekocht en erop gegooid ofwel?.
en veder zegt hij ook nog dat z'n ori ontsteking mol is, dus wrom dan weer een originele nemen als je geld hebt voor een binnenrotor waar ja later veel plezier van kan hebben, als je je setup veranderd. noem ik 2 vliegen in 1 klap:)

omdat

a) Hij eerst beter kan investeren in de rest van z'n setup.
b) Op een straatscooter het niet aangeraden is binnen rotor te nemen
c) door de search te gebruiken kon de topicstarter al de antwoorden op z'n vragen gevonden hebben.

Originally posted by JP-Speed
ja, ik ben het met de topic starter meeeens, als hij het niet probeert en of vraagt, hoe zal hij dan ooit erachter komen hoe zo een ding werkt. de meeste van jullie hebbn volgens mij ookk niet zomaar ff een rotor gekocht en erop gegooid ofwel?.
en veder zegt hij ook nog dat z'n ori ontsteking mol is, dus wrom dan weer een originele nemen als je geld hebt voor een binnenrotor waar ja later veel plezier van kan hebben, als je je setup veranderd. noem ik 2 vliegen in 1 klap:)

Wat hij had kunnen doen, is naar TFS gaan, en daar Binnenrotor intypen

Originally posted by RobS
Wat hij had kunnen doen, is naar TFS gaan, en daar Binnenrotor intypen

ik ben dus niet aan het zeggen dat het goed is dat hij dit topic heeft geopend. ik wil alleen duidelijk maken dat het wel nuttig kan zijn om een binnenrotor te kopen op een milde setup. en dat niet iedereen meteen die jonge moet afkraken, van je weet niet hoe het werkt, het heeft geen nut ect ect ect.
iedereen heeft het toch ook eens geleerd. of werd jij met dat talent aangeboren.

snap je wat ik duidelijk probeer te maken, voor de rest zou ik hem aanraden om wat meer info over rotors te verzamelen, en dan pas goed kiezen.. en je hoeft niet perse voor de peperdure malossi te gaan. selletra vond ik zelf zeer makkelijk en nog gunstig in prijs zelf.

Back