big prob met plamuur !

plamuur verweideren met verfafbijt is zeker geen goed idee, althans op je kappen, als je het van je plamuur mes af wilt halen is het super!!

ga je het van je kappen proberen af te halen met verfafbijt dan gaat dat wel , maar je afbijt tast ook je kap aan en het vreet zich in het plastick en dat krijg je er niet meer uit. en als je denkt dat je zo ver bent met schuren dat je het kan spuiten zul je zien dat het vroeg of laat toch nog gaat reageren met de lak. en krijg je nooit mooi ressultaat. en kan je dus je kapjes weg gooien omdat je het er nooit meer uit krijgt.

en voor opvullen kun je beter met hars werken, is stukke lichter als plamuur en minder breekbaar. plamuur moet je eigenlijk alleen gebruiken voor de afwerking.en op delen aanbrengen waar geen spanning staat, anders gaat het je scheuren.
 
ik zou niks weghalen

als je de binnenkant van de kap bekijkt zit we wss nog zat ruimte om het goed vast te zetten

dusdaar kun je matjes doen
en/of gewoon purschuim
of iets dergelijks

dan zit de unit gefixeerd en zal het niet kunnen bewegen los van de kap
en het bespaart je extra werk
 
Bart@Sp said:
kickje, weet iemand misschien een manier om plamuur makkelijk te verwijderen, zonder te schuren :p


ik bedoel dus een chemisch middeltje ofso:#


ik heb dat hele takkezooitje eruit geslagen :#
daarna gewoon matjes gedaan en polyester, je kan nl niet meer dan 2cm mee vullen.
bij mij zat er echt gewon ene dikke prakzooi in die meer dan 2cm was.
iig heb het eruit geramd en zitten nu matjes achter, plamuur alleen gebruiken om op te vullen en tjah gewoon schuren :p

iig lang geleden dit topic voor mij om terug te lezen Hoihoi !
 
Bart@Sp said:
kickje, weet iemand misschien een manier om plamuur makkelijk te verwijderen, zonder te schuren :p


ik bedoel dus een chemisch middeltje ofso:#

Is geen middel om plamuur te verwijderen dat je kappen niet aantast.
Dremel erbij pakken, groffe kop erop zetten en je hebt het binnen no time weg :).
 
Back
Top