This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

BHT Dragster

Het zou met stroomsnelheid te maken kunnen hebben, maar dan nog zou er zeker wel wat moeten gebeuren. Rene heeft ook groter dan 28mm en werkt prima met NOS. Heiko reed vorig jaar ook met een 32Koso als ik het goed heb. Over de snelste tijd wij doen het net zo, uit de schuur trekken en rijden
 
kan kloppen,maar allemaal pia met carb naar achter,
men pwk werkte ook niet,na wat wijzigingen aan de vlotter werkt die wel perfect.

bij die koso heb ik vanalles geprobeerd,maar niet goed te krijgen.
zelfst es alle zooi uit me pwk in die koso overgezet.
vlotterbak leegtrekken,vlotter nog klein beetje aanpassen,blok na 2min vol benzine :+

tegen zondag wil ik er nog wat gewicht van pleuren,
maar of dat daadwerkelijk zal gebeuren is een 2de
 
Wim net project hoor
Ik wist niet dat je hier een project pagina had neer gezet,echt respect voor je werk.
Maak je alles nou zelf of ook uit besteden? het uit bedenken/uitwerken doe je erg goed,plaats is nog wat foto,s van het motorblokje?
Waar wil je nog meer gewicht eraf halen?
Suc6 spreek je vast wel weer
 
zitje is gemaakt van pc muismatje



om het proper te houde,overtrokken in leer*D



ik besteed zo goed als niks uit,
de cilinderwand & kopje is gedaan door heiko en het anodiseren laat ik door anogel gebeuren.
al de rest komt uit men eigen handen



op aanvraag wat blok-foto's



carbone uitlaatophanging en afdekplaat voor de rotor



men eigenbouw inlaat/membraan set wat het meest vermogen met de breedste powerband gaf van al de geteste inlaatjes & membranen.
(hoe het precies in elkaar zit laat ik niet zien )



Dit alles was goed voor 25.8pk & 15.8Nm
let niet op de zwarte lijn,deze was met andere setup..



nog een oude foto van tijdens een van de eerste testritten met nos



als belonging wordt hij na iedere wedstrijd gekontneukt



close up van voorrem 8)

 
Last edited:
nette sprint en zekker nette grafiek mina kort power succes ermee
en eens kijke of ik jullie bij kan gaan houde in nijmegen(A)
 
die alu staafjes gaan de remkracht houden?
hopelijk blijft het zo stabiel als het was!!

tot nijmegen?
 
die alu staafjes gaan de remkracht houden?
hopelijk blijft het zo stabiel als het was!!

tot nijmegen?
die alu staafjes zullen de remkracht zeker houden,daar heb ik geen schrik voor
zelfst in de hydraulische spanschroef van de zaagmachine gaven ze geen kik.

zondag zullen we zien of het nog steeds stabiel rijdt.
de oude metalen buizen neem ik mee voor de zekerheid
 
Dat denk ik ook wel hoor. Ik vind trouwens de voorvork aan de onderkant er nogal 'lomp' in de zin van zwaar uit zien, misschien dat daar nog iets leuks mee te halen is. Verder zul je nu ook moeten kijken naar een alu frame om nog een leuke stap te kunnen zetten.

Ben benieuwd naar zondag.

Stuur je zo even een PM
 



De tering.. ik vond de mijne soms al een stijle vermogens opbouw hebben, maar damn... dit ramt er ook goed in zo te zien! Erg, maar dan ook erg nette grafiek Wim! Petje af!

[edit]
How... je onderste schaalverdeling is niet in kilometers. Dit is in meters gemeten. Het lijkt me dat dit wel invloed heeft op de vorm van een grafiek. Wellicht dat hij daarom zo strak is. Zet hem eens tegenover kilometers Wim? -:-

[edit2]
Jij hebt ook altijd wat met die grafieken zeg
 
let er dan niemand op wat er op de X-as staat, hier staat distance ipv speed, dan krijg je idd zulke grafieken!

Erg net ding wim, jammer dat ik in hengelo geen tijd had om het ding te zien gaan! Zondag in nijmegen zal ik zeker even kijken!
 
let er dan niemand op wat er op de X-as staat, hier staat distance ipv speed, dan krijg je idd zulke grafieken!

Erg net ding wim, jammer dat ik in hengelo geen tijd had om het ding te zien gaan! Zondag in nijmegen zal ik zeker even kijken!

Ik was je lekker voooooor :+ :*

Wim, gaf die TRT pijp ook nog een aanzienelijke vermogenswinst?
 
idd,de horizontale lijn is afgelegde weg in meters,
zo test ik altijd aangezien je dan pas een goed beeld hebt hoe het op de weg loopt
dat de anderen zo niet kunnen vergelijken boeit me geen fuck :+
maar ik heb wel nog ergens een 'normaal' grafiekje mocht het iemand interesseren

TRT gaf ong een pk winst tov de c21 met een bredere powerband