SLIDER LC DD 2 FAST 4 Race (BHT)

Status
Not open for further replies.
Wille said:
kortzichtig noemt dit :X

het gaat dus om het feit: Hoe dichter je bij de bron zit, hoe eerder je ermee bekend bent..

Zit je op het strand van colombia, ontvang je de krant van een bepaalde dag, meestal pas 1 of 2 dagen later. Als je op dat moment, in de het land van die krant zit, ontvang je hem dezelfde dag...

Dus als er een mina 2fast komt, en je kent tedeschi persoonlijk, heb je grotere kans, hem als eerste te testen, dan de steenrijke "jan de boer", die de cilinderkit bij de scooterboer om de hoek koopt...... :)






Subaru Rox said:
1)
2) Ik heb mijn koppelingshuis ook "getuned", maar wat verstaan jullie onder tuning alle beetjes helpen, wat ik heb gedaan is de koppelingshuis genomen en dan in de dwarse richting van hoe de koppeling draait met gro schuurpapier schuren, dit helpt echt ge voelt da verschil. En wat A-Bizar zegt lijkt me ook allemaal logisch, en werkend !

Logisch toch? stroeve oppervlakken, hebben meer grip dan gladde/gepolijste

Dat is heel simpel uit te leggen, als het verschil tussen ijs en steen... Wat rijd makkelijker met de bromfiets? precies... de stenen.
 
Sander said:
het gaat dus om het feit: Hoe dichter je bij de bron zit, hoe eerder je ermee bekend bent..

Zit je op het strand van colombia, ontvang je de krant van een bepaalde dag, meestal pas 1 of 2 dagen later. Als je op dat moment, in de het land van die krant zit, ontvang je hem dezelfde dag...

Dus als er een mina 2fast komt, en je kent tedeschi persoonlijk, heb je grotere kans, hem als eerste te testen, dan de steenrijke "jan de boer", die de cilinderkit bij de scooterboer om de hoek koopt...... :)

QUOTE]

Ja zo ben ik het volledig met je eens maar in je vorige reactie kwam het over alsof "het forum" de enige informatie bron was.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top