SLIDER LC DD 2 FAST 4 Race (BHT)

Status
Not open for further replies.
Het zou toch ook mogelijk moeten zijn om de pia versie "Pas" te maken op een mina ? mja veel succes en maak je lijstje even wat duidelijker :P
 
Sander said:
-mhr 2004 binnenrotor en eprom BHT
-mhr vario en ventivlar BHT
-mhr over range kevlar belt
-mhr fixed poulies BHT
-mhr deltha clutch BHT


Die BHT :? tunen wel erg veel hoor!! +pippi+

Rotor afdraaien
Vario stralen voor meer grip
Fixed poelie stralen voor meer grip
Versteveging "ring" weghalen en er ringen voor in de plaats plaatsen.

Niet dat alles wat ik zeg zinvol is... maar het zou kunnen dat er zoiets aan egdaan is :P
 
Ja idd mja dat is niet tunen...zet het er dan ook niet bij:)
Wat dus ook zou kunnen is dat hij deze onderdelen via Beunhaas krijgt...

Iig ik zal niet meer zeuren...kende het project wel al en zag er toen goed uit:*
 
A-Bizar said:
Rotor afdraaien
Vario stralen voor meer grip
Fixed poelie stralen voor meer grip
Versteveging "ring" weghalen en er ringen voor in de plaats plaatsen.

Niet dat alles wat ik zeg zinvol is... maar het zou kunnen dat er zoiets aan egdaan is :P

you read my mind . dit is dus precies wat er allemaal aan getuned wordt .


en denk wel als marco v w post dat deze cc zal uitkomen (bron SA),dat hij dan zeker zal uitkomen . maar weet iemand wanneer ????

en stop met zeiken over die foto's ik zet er wel digi cam pics op later .


ps : ik ben van west-vlaanderen ,harelbeke , ik ben mede organisator van meeting harelbeke .

ps:ik wil zeker sprinten tegen je dj , ik kom naar lelystad:):;)

soon picture update en pics van men gestraalde velgjes en blok enz .:)
 
vind het beetje loos dat je nou al een ander topic aanmaakt voordat je het spul nog niet hebt dan maar te zwijgen over het nog niet bestaan van de spullen.

Mss gebeurd er weet ik veel wa en hebt ge geen geld meer voor uw 2f4r en dan is weer topic voor niets maargoed. ieder z'n ding.

tip: haal die kutsmiley's weg in 1ste post. is echt lijken en onoverzichtelijk.

Suc6 ermee.

Grtz Hans
 
Spasta said:
vind het beetje loos dat je nou al een ander topic aanmaakt voordat je het spul nog niet hebt dan maar te zwijgen over het nog niet bestaan van de spullen.

Mss gebeurd er weet ik veel wa en hebt ge geen geld meer voor uw 2f4r en dan is weer topic voor niets maargoed. ieder z'n ding.

tip: haal die kutsmiley's weg in 1ste post. is echt lijken en onoverzichtelijk.

Suc6 ermee.

Grtz Hans

Als ja alle topic's zou weghalen waar personen zeggen dat ze die onderdelen gaan kopen. Dan zou het hier een kale zaak worden. Wees blij dat er mensen hun project willen tentoonstellen op internet, en heb geduld alvorens te reageren.
 
Wille said:
Als ja alle topic's zou weghalen waar personen zeggen dat ze die onderdelen gaan kopen. Dan zou het hier een kale zaak worden. Wees blij dat er mensen hun project willen tentoonstellen op internet, en heb geduld alvorens te reageren.

ja maar het onderdeel is nog niet eens tekoop. Hij had al een topic dus heeft het geen nut eh. maargoed, weer ontopic zekers
 
Geoffrey waarom moet dat nouw in het projectttopic van die jongen?
beter stuur je een pm als je er niet tegen kan wat D.J. tegen jouw zegt... :rolleyes:

maarja..
Verder netjes projectje... (cilindertje ook nice..) :)
alleen word helemaal gek van die opkomende sliders van tegenwoordig..8P

k snap dan eigenlijk weer niet waarom je dan 2fast4race erin moet vernoemen, beter houd je dat geheim.. zodat je iedereen straks kan verrassen wanneer jij hem plotseling hebt ipv van te voren neerzetten dat je em krijgt.. terwijl je nog geeneens zeker weet wanneer die uitkomt.. :rolleyes:
 
ik weet dak zeker er nieuwe project page nodig had . en dat er de komende maanden veel $$$$ tegemoed komen :):).

en dat ik origineel wil zijn tegen lelystad .

als de 2 fast niet uitkomt bestel ik de nos set (geen nx dus ) . :);):)

thanx voor de goede reply's . maar stop in gods naam met dat mieregeneuk:(
 
Sander said:
jah... logisch :)

een onbekende forum-knaap heeft een primeur 8P...

Lekker logisch ? dus je moet bekend zijn op het forum om een primeur te hebben :?, denk niet dat alles zo werkt...
 
zo werkt het ook niet :)

Alleen als je bekend bent op dit forum, zit je meestal iets meer in de "scene" dan de onbekenden... Als je meer in de "scene" zit, ben je eerder op de hoogte van allerlei nieuwe ontwikkelingen, waardoor je dus als eerste profiteren kan van de nieuwste onderdelen +ralf+
 
Dat is zo maar het hoeft niet ;), maar laten we nu maar dit project gaan volgen, want het ziet er allemaal leuk uit :!
 
Sander said:
zo werkt het ook niet :)

Alleen als je bekend bent op dit forum, zit je meestal iets meer in de "scene" dan de onbekenden... Als je meer in de "scene" zit, ben je eerder op de hoogte van allerlei nieuwe ontwikkelingen, waardoor je dus als eerste profiteren kan van de nieuwste onderdelen +ralf+

Niet om je af te zeiken ofzo Sander maar er zijn nog steeds een hoop mensen op dit forum zoals ik bv die bijna nooit posten maar altijd lezen en zo ook op de hoogte blijven van wat er allemaal aan snelle zooi aankomt.
Verder rijden er tegenwoordig ook mensen van wie ik echt nog nooit eerder iets heb vernomen met het meest exclusieve spul rond zoals 2Fast, Fabrizi etc.
 
1) BHT is heel bekend, met zijn abnormaal snelle projecten, raar dat jullie er nog niet van hebben gehoord !
2) Ik heb mijn koppelingshuis ook "getuned", maar wat verstaan jullie onder tuning alle beetjes helpen, wat ik heb gedaan is de koppelingshuis genomen en dan in de dwarse richting van hoe de koppeling draait met gro schuurpapier schuren, dit helpt echt ge voelt da verschil. En wat A-Bizar zegt lijkt me ook allemaal logisch, en werkend !
 
jonges wat kunnen julie miereneuken over de 2f4r die er nog niet is voor mina als hij al dan niet uitkomt wordt hij @ de stunt gemonteerd dusja en het bht gedoe RESPECT kijk maar eens naar zn projecten of voor wie hij getuned heeft , zn sr , sonic , ac ice , pocketbike..... en deze stunt

PS ik heb mn nog zien rijden samen met beunhaas zn lc spirit en ze zijn echt allebei ziekelijk HARD +ralf+ +ralf+
 
Sander said:
zo werkt het ook niet :)

Alleen als je bekend bent op dit forum, zit je meestal iets meer in de "scene" dan de onbekenden... Als je meer in de "scene" zit, ben je eerder op de hoogte van allerlei nieuwe ontwikkelingen, waardoor je dus als eerste profiteren kan van de nieuwste onderdelen +ralf+

kortzichtig noemt dit :X
 
neeuh neeuh ik denk dat sander ook bedoelt dat je meer contacten hebt over heel het forum en snel ergens van op te hoogte wordt gebracht maar idd als je gewoon GOED leest op dit forum kom je de nieuwe wannahaves ook tegen dus.. allebei wel gelijk...

trouwens een mooi projecht en maar hopen dat die cilinder uit komt!!! ga zo door :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top