Sander said:-mhr 2004 binnenrotor en eprom BHT
-mhr vario en ventivlar BHT
-mhr over range kevlar belt
-mhr fixed poulies BHT
-mhr deltha clutch BHT
Die BHT :? tunen wel erg veel hoor!! +pippi+
A-Bizar said:Rotor afdraaien
Vario stralen voor meer grip
Fixed poelie stralen voor meer grip
Versteveging "ring" weghalen en er ringen voor in de plaats plaatsen.
Niet dat alles wat ik zeg zinvol is... maar het zou kunnen dat er zoiets aan egdaan is
Spasta said:vind het beetje loos dat je nou al een ander topic aanmaakt voordat je het spul nog niet hebt dan maar te zwijgen over het nog niet bestaan van de spullen.
Mss gebeurd er weet ik veel wa en hebt ge geen geld meer voor uw 2f4r en dan is weer topic voor niets maargoed. ieder z'n ding.
tip: haal die kutsmiley's weg in 1ste post. is echt lijken en onoverzichtelijk.
Suc6 ermee.
Grtz Hans
Wille said:Als ja alle topic's zou weghalen waar personen zeggen dat ze die onderdelen gaan kopen. Dan zou het hier een kale zaak worden. Wees blij dat er mensen hun project willen tentoonstellen op internet, en heb geduld alvorens te reageren.
D.J said:Owjaheh :L
Verder zal ik je wel eens meeten Gaan we ff sprinten
Sander said:jah... logisch
een onbekende forum-knaap heeft een primeur 8P...
Sander said:zo werkt het ook niet
Alleen als je bekend bent op dit forum, zit je meestal iets meer in de "scene" dan de onbekenden... Als je meer in de "scene" zit, ben je eerder op de hoogte van allerlei nieuwe ontwikkelingen, waardoor je dus als eerste profiteren kan van de nieuwste onderdelen +ralf+
Sander said:zo werkt het ook niet
Alleen als je bekend bent op dit forum, zit je meestal iets meer in de "scene" dan de onbekenden... Als je meer in de "scene" zit, ben je eerder op de hoogte van allerlei nieuwe ontwikkelingen, waardoor je dus als eerste profiteren kan van de nieuwste onderdelen +ralf+