BHT Dragster

Het zou met stroomsnelheid te maken kunnen hebben, maar dan nog zou er zeker wel wat moeten gebeuren. Rene heeft ook groter dan 28mm en werkt prima met NOS. Heiko reed vorig jaar ook met een 32Koso als ik het goed heb. Over de snelste tijd wij doen het net zo, uit de schuur trekken en rijden:p
 
kan kloppen,maar allemaal pia met carb naar achter,
men pwk werkte ook niet,na wat wijzigingen aan de vlotter werkt die wel perfect.

bij die koso heb ik vanalles geprobeerd,maar niet goed te krijgen.
zelfst es alle zooi uit me pwk in die koso overgezet.
vlotterbak leegtrekken,vlotter nog klein beetje aanpassen,blok na 2min vol benzine :+

tegen zondag wil ik er nog wat gewicht van pleuren,
maar of dat daadwerkelijk zal gebeuren is een 2de :P
 
Wim net project hoor
Ik wist niet dat je hier een project pagina had neer gezet,echt respect voor je werk.
Maak je alles nou zelf of ook uit besteden? het uit bedenken/uitwerken doe je erg goed,plaats is nog wat foto,s van het motorblokje?
Waar wil je nog meer gewicht eraf halen?
Suc6 spreek je vast wel weer
 
zitje is gemaakt van pc muismatje

59.JPG


om het proper te houde,overtrokken in leer*D

60.JPG


ik besteed zo goed als niks uit,
de cilinderwand & kopje is gedaan door heiko en het anodiseren laat ik door anogel gebeuren.
al de rest komt uit men eigen handen ;)

61.JPG


op aanvraag wat blok-foto's

62.JPG


carbone uitlaatophanging en afdekplaat voor de rotor

63.JPG


men eigenbouw inlaat/membraan set wat het meest vermogen met de breedste powerband gaf van al de geteste inlaatjes & membranen.
(hoe het precies in elkaar zit laat ik niet zien ;) )

64.JPG


Dit alles was goed voor 25.8pk & 15.8Nm
let niet op de zwarte lijn,deze was met andere setup..

65.JPG


nog een oude foto van tijdens een van de eerste testritten met nos

66.JPG


als belonging wordt hij na iedere wedstrijd gekontneukt :D

67.JPG


close up van voorrem 8)

68.JPG
 
Last edited:
die alu staafjes gaan de remkracht houden? :P
hopelijk blijft het zo stabiel als het was!!

tot nijmegen?
die alu staafjes zullen de remkracht zeker houden,daar heb ik geen schrik voor
zelfst in de hydraulische spanschroef van de zaagmachine gaven ze geen kik.

zondag zullen we zien of het nog steeds stabiel rijdt.
de oude metalen buizen neem ik mee voor de zekerheid ;)
 
Dat denk ik ook wel hoor. Ik vind trouwens de voorvork aan de onderkant er nogal 'lomp' in de zin van zwaar uit zien, misschien dat daar nog iets leuks mee te halen is. Verder zul je nu ook moeten kijken naar een alu frame om nog een leuke stap te kunnen zetten.

Ben benieuwd naar zondag.

Stuur je zo even een PM
 
65.JPG



De tering.. ik vond de mijne soms al een stijle vermogens opbouw hebben, maar damn... dit ramt er ook goed in zo te zien! Erg, maar dan ook erg nette grafiek Wim! Petje af!

[edit]
How... je onderste schaalverdeling is niet in kilometers. Dit is in meters gemeten. Het lijkt me dat dit wel invloed heeft op de vorm van een grafiek. Wellicht dat hij daarom zo strak is. Zet hem eens tegenover kilometers Wim? :P -:-

[edit2]
Jij hebt ook altijd wat met die grafieken zeg :D:D:D:D:D
 
let er dan niemand op wat er op de X-as staat, hier staat distance ipv speed, dan krijg je idd zulke grafieken!

Erg net ding wim, jammer dat ik in hengelo geen tijd had om het ding te zien gaan! Zondag in nijmegen zal ik zeker even kijken!
 
let er dan niemand op wat er op de X-as staat, hier staat distance ipv speed, dan krijg je idd zulke grafieken!

Erg net ding wim, jammer dat ik in hengelo geen tijd had om het ding te zien gaan! Zondag in nijmegen zal ik zeker even kijken!

Ik was je lekker voooooor :P :+ :*

Wim, gaf die TRT pijp ook nog een aanzienelijke vermogenswinst?
 
idd,de horizontale lijn is afgelegde weg in meters,
zo test ik altijd aangezien je dan pas een goed beeld hebt hoe het op de weg loopt ;)
dat de anderen zo niet kunnen vergelijken boeit me geen fuck :+
maar ik heb wel nog ergens een 'normaal' grafiekje mocht het iemand interesseren

TRT gaf ong een pk winst tov de c21 met een bredere powerband
 
Back
Top