This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Beta Optic Project

Status
Not open for further replies.
Thnx jongens
Het is ook mijn bedoeling om het rode van de spoiler een beetje door te trekken op de kap eronder.. zo dus:

Net ding man, ziet er goed uit, alleen fixs een dopje of een kapje op je
clamp...

ziet er nu niet egt afgewerkt uit

iig dope ding Gr Pim.

HEb je helemaal gelijk in, wordt nog een keer mooi afgewerkt allemaal, en ook een matzwart stuur+rode heborol En die plakband op de kap voor de kabels, heb ik al een plastic voor

Kappen zijn netjes geworden, alleen ik hoop dat ze in zonlicht nog beter uitkomen (zal bijna wel).
Ze lijken nu op sommige pics bijna rose

Verder netjes project, ga zo door!

Manta said:
Kappen zijn netjes geworden, alleen ik hoop dat ze in zonlicht nog beter uitkomen (zal bijna wel).
Ze lijken nu op sommige pics bijna rose

Verder netjes project, ga zo door!

Dat zullen ze zeker, ze glimmen nu al als een gek en dat roze komt door de flits denks

mhh how do you do it withthe front Sr50 Rim? ... i have it here too, but i don´t know how i dit it at my ark.. can you give me infos or do you know me the mass say if you shims made? my icq is :147323198

thank you Marc / Ark-Man

Zo, vandaag even de velgen gemonteerd. maarja, foto's zeggen meer dan woorden

Let aub niet op: De gele stickers, de winterveer, de kleur rood van de voorkappen die niet goed op de foto is te krijgen, die is hetzelfde als de velgen
Let aub wel op: De glans van de kappen

Nu ben ik aant wachten op stickers, een matzwart stuur, en een hebo stuurrol

Hee, wat heb jij bij mij thuis gedaan

zijn erg mooie foto's geworden. die met de Big Bad X5 en Straaljager 0wnt hem helemaal

Zeer mooie Beta :7 :#
die laatste foto met die straaljager is dat niet in Kessel of zo?
Ergens aan de Napoleons weg in ieder geval.

zo weet iedereen waar je woont gast!

k kom er vaak langs rijden en iedereen weet wel waar die garage met straaljagers is.

verder heel sjiek project veel suc6 verder

grt

Knap ding is het geworden Mark! Had de kapjes nog niet gezien, maar dit ziet er erg leuk uit.. Wat ga je in de toekomst nog allemaal doen met het beestje? :W

grtz

DG SF2 said:
Knap ding is het geworden Mark! Had de kapjes nog niet gezien, maar dit ziet er erg leuk uit.. Wat ga je in de toekomst nog allemaal doen met het beestje? :W

grtz

thnQ tja, nu het optische zo goed als af is, zal mijn 2e set carters een gevuld moeten worden wat nog wel f gaat duren denks.

Eerst f een leuk bedrag sparen, zodat ik een aantal dingen kan kopen. Ik denk dat ik dingen zoals een cilinder nieuw koop, en overange, uitlaat etc. 2e hands koop, aangezien mijn budget beperkt is

Status
Not open for further replies.