Beta Optic Project

Status
Not open for further replies.
Wim said:
het grijs is anders.. laat hem dan parelstralen..
Maar zwart staat te tovv.. en staat ook beter bij geheel denk ik

carterkap en spiraal (RS24) hoogglans zwart coaten oid? :~zou echt te tovv staan 8)

:EDIT/ word een beetje msn nu:D

Naja in tegestelling tot msn gaat het hier over zinnige dingen:p En van die veer, dat is mss wel een goed idee, want hij past niet egt bij de kleuren combo.. had ik me mss beter een rode fournales kunnen kopen:D

EDIT// Trouwens, als ik er niet meer mee de straat op ga, laat k meteen de voorpoten zakken, dat staat egt vett:W

Mark.S said:
Naja in tegestelling tot msn gaat het hier over zinnige dingen:p En van die veer, dat is mss wel een goed idee, want hij past niet egt bij de kleuren combo.. had ik me mss beter een rode fournales kunnen kopen:D

RS24 is vetter :D maja ik stop met posten in dit topic mijn menig is wel duidelijk :D

Carterkap en spiraal (RS24) zwart coaten 8)

omg spiraal zwart coaten :7

dat zou best zonder zijn :P doe het dan rood en het paarse zwart ;)

als je een foto van zwarte carterkap wil zien. Zie de special van team-losi ;)

Ik zei toch ook al dat de spiraal van de RS24 laten coaten een vet idee is. En eerst wilde je me niet geloven, ziet er gewoon wel mooi uit:)

JoRoXsTyle said:
Heej gaaf project man!!

Greetz Joroxstylo

thanks allemaal, en voor de liefhebbers zal ik mischien vanavond nog wat nieuwe foto's posten, aangezien mn camera laatst leeg was.

De RS24 zit er inmiddels ook weer op8P

Ik heb de RS 24 er toch maar weer onder gedraaid, ziet wel weer :W uit vind k... nah omdat laatst mn camera leeg was heb ik vandaag het platteland opgezocht enf wat meer fotootjes geschoten:D

Voorkant mag wel omlaag denks:D

Erg mooie beta kerel :). Enne je bent projectscooter van de week @ st.net.

Deze beta vraagt trouwens wel om een leuk setupje :*

Ik denk je uitlaat weg en zie een hele leuke Beta :D. Op jou leeftijd met zo'n scooter, dan doe je het lang niet verkeerd :)! Ik had liever wat glimmende details gezien, maargoed dat is puur mijn smaak. Succes met de setup.

Grtz Dg

idd deze beta vraagt om setup + verlaging
als je je voorkant verlaagd, het rijd stukken beter en het ziet er veel bruter uit ;)
spreek uit ervaring :rolleyes:

succes ;)

Mark vanaf nu wil ik geen optische update meer zien maar alleen motorisch. Het wordt nu echt tijd:)

Hij ziet er netjes uit, misschien nog iets verlagen...

Status
Not open for further replies.
Back