beta ark transformatie

Originally posted by nelson
zozo goofy ist toch nog wa geworre;) ziet er wel rlx uit hoor, binnekort mijn phantompje ook:) hij loopt al btw kom maar een x langs


cool! mart zei het al dattie liep ja :) dus kzal is komen kijken. erg leuk, maybe met zun alle x naar meeting, cris zip begint ook te lopen. naja .......mart is onverslaanbaar 8P en beta van mos loopt ook al heel aardig.
 
Ja ja goof, in het echt vind ik hem nog vetter.:)

Nou maar hopen dat je krukas weer snel heel is en dan kunnen we samen gaan testen.

mzl
 
*UPDATE *UPDATE*

YEAH de ark loopt weer!, zaterdag heb ik het blok gesplitst, en heeft de vader de draad weer gefixxtt, handig een vader met een draaibank! ;) BEDANKT EEJ PA GAGA.

eindelijk heb ik dus ook weer eens kunnen rijden. ookal stelde het gin zak voor.
het was de eerste x met 28 vlak (en aangepaste naald). en had dus sproeier gegokt, was stuk te groot, alleen maar stotteren enz. maar dat kon de pret niet drukken. vandaag ff sproeiertjes boren en als het eindelijk droog word gaan testen. kheb nieuwe foto's van hoetie er nu bij staat. dus die komen eraan.
*erwinB bezwaar alsk ze weer naar jou toe stuur?*

danny
 
shiiiit...die kleur is echt @&#*% bruut man...maar hoe doet iedereen dat toch met die binnenkappen dat wit...dat beschadig je toch heel snel...dat valt er toch heel snel af als je er steeds tegenaan zit???
 
mmmmm gaga ......tja, je pakt een goede plastic primer, daarna gewone primer, wit, en een goede blanke lak, ik heb echter weinig last van beschadigingen, (rijd alleen met ouwe nike's erop), en ik rijd er misschien hoooooguit een 20minuten per week op.
kheb meer last van ......smerige binnekappen :)
 
echt vette kleuren!

Ik zit er aan te denken mijn binnenkappen ook wit te maken, maar kzit echt te twijfelen ivm vuil en beschadigingen :(
Ik rijd de hele week op me beta dus beschadigen ze snel en wordt het snel vies :(
 
Originally posted by eazy-s
echt vette kleuren!

Ik zit er aan te denken mijn binnenkappen ook wit te maken, maar kzit echt te twijfelen ivm vuil en beschadigingen :(
Ik rijd de hele week op me beta dus beschadigen ze snel en wordt het snel vies :(

indd ja, ik wil het ook doen, maar elke spuiter zegt dat het niet verstandig is omdat hert heel snel beschadigd en er af valt enzo:S
 
zadel blijft gewoon, zwart, alsk de ark nu zie, (icm witte voorkapjes), dan heeftie meer dan genoeg wit in zich, .....anders zou het wit gaan overheersen, en dat wil ik niet.
maar bedankt voor de coole reacties !!! foto's volgen nog meer natuurlijk, en ook foto's van het afstellen.
 
haha be my guest, ik vond het een super ruige kleur, en hij staat die ark gewoon gruwelijk goed (al zeg ik het zelf).

inmiddels nog een update. .....kheb eindelijk weer enigzins kenne vlamme.
toerental was netjes constant
1e dag dat ik teste was het iets tehoog 15330 rpm
vandaag was het al beter 15190, maar mag nog wel een x aantal toertjes zakken.
28 vlak loopt verbazingwekkend snel al redelijk netjes, kheb de naald aangepast in het midden stuk, sproeier uitgeboord (1,6mm), en de gasnaald op het laagste standje.
hiermee loopt het best netjes, echter onderin paktie niet lekker op. (te rijk dus ff 1/2 standjes omhoog) en de luchtsproeier mag iets kleiner. (op top iets te schraal)
dan eens kijken wattie doet.
al met al benk erug blij......
 
Back
Top