beta ark transformatie

kundo heb ik nog steeds vergis je daar niet in!, maar toen ik 2 jaar terug of zo die samba in een boekje zag staan, was ik gelijk verliefd. :) liefde op het eerste gezicht zeg maar. nu kon ik m niet laten hangen. en aangezien het ook een zeer leuk evo pijpje is, gekocht en getest. maar die pijp word/is alweer verkocht als het goed is.
liefst wil ik nog een c20 hebben om te testen enz enz.
maar eerst maar is die krukas goed zien te krijgen.

cool dat mensen m mooi vinden!, komen nog meer foto's aan zodra er bolle luchthappers opzitten. en een pijp, maybe filmpjes alstie weer een beetje gaat lopen.
khou jullie op de hoogte

owja ps: iemand leuke c20 bid/yas maakt niet uit te koop/ruil?
danny
 
extreem vet, deze reacties....kzal nog meer m'n best doen, om het projectje extra cool te maken.

(voorvork polijsten bijv)
en m rijdend maken ;):)
greetz
 
ik heb mn voorvork ook laten polijsten maar de voorvork is te hard gecoat.. dat gaat helemaal uitbijten dus ik zou het je afraden..
verder leuke beta.. maar kleuren vind ik nou niet echt apart toch :S
veel suc6 nog.. !
 
Originally posted by InsaneMalebrain
Kun jij mij die kleurencode dan niet ff geven... Vind hem namelijk behoorlijk bruut :W

Volges mij is het de zelfde kleur als mijn runner :P Zou niet weten welke kleur code heb m niet gespoten.
 
mmm kzal je de kleurcode straxx ff pmen, als je m tenminste nog wilt hebben ;)
voorvork word wel gepolijst, maatje van me heeft dit ook al gedaan, en is gewoon goed gegaan, (ook beta). dus dat gaat goedkomen!!!

tja en verder......kheb nog een runner staan die af moet, dus die gaat ff voor (kzal voor de gein ff fototje van maken), bolle kapjes worden in idd geval al gespoten, remleiding staal (voor) zal worden gelegd, braking wave, en klauw/veer blauw.
dat moet in idd geval voor zaterdag gedaan zijn.
Verder vind ik het uiterlijk op een paar stickertjes na ver af, carterkap zal nog verder gefreesd worden maar voor de rest heb ik eigelijk geen idtjes meer :)

en dan .......de krukas......want kwil eindelijk wel weer eens rijden!!!!
ps bedankt voor de coole reacties!!
Danny
 
Back
Top