beta ark transformatie

eindelijk begint er schot in te komen :)
aantal zeer klote probleepjes gehad
zoals net je evo erop gezet, squize bepaald enz enz alles is goed,
moest de evo eraf, en een paar dagen later er weer op. draad in het blok dol van 1 tapeind.
okee......dan maar ander tapeind draaien ....SUPERRRRRRRRRR handig zo'n vader met draai en freesbank. en nog een aantal van dat soort probleempjes. stationair sproeier van 25 spoorloos... WAAROM O WAAROM LOOPTIE ZO KLOTE. ....100% zeker dat een dag ervoor die stationairsproeier er nog in zat.
maar zoals ik al zei, er begint schot in te komen.
foto's van witte binnekant, blok en geschuurde kappen morgenavond als alles goed is.
 
dank u dank u danku, ik word er helemaal warm van, van al die aardige reacties ;)
net nog ff bezig geweest.
sproeiertje moest iets groter, zit momenteel op 118, gasnaaldje 1 streepje naar beneden gehangen. Maandag even lichtere rollen halen 3,2 is iets zwaar, 2,8 zal beter lopen denk!!!!
Verder ontsteking gecontroleerd met micrometer en ietsjes bijgesteld. als het goed is komt er binnekort een 2g +nieuwe evo voorpoelie en gaan we die koppeling eens testen. (pakt nu bij de +- 12000k op. :)
De bedoeling is om binnen paar weken eens de testbank te bezoeken. (als ik tevreden ben met het resultaat)
I KEEP YOU UPDATED
 
Setup is leuk, maar ga je nog wat aan het uiterlijk doen?

Want dat ding ziet er niet (op de foto's tenminste) niet echt super uit..
 
Last edited:
Originally posted by Jeroen
Setup is leuk, maar ga je nog wat aan het uiterlijk doen?

Want dat ding ziet er niet (op de foto's tenminste) niet echt super uit..

als je zou lezen zou je weten dat ie bezig is met spuiten:rolleyes:
 
tis alweer een hele tijd geleden dat ik iets in dit topic over de beta heb geschreven.
Inmiddels is de ark antraciet grijs, met witte binnenkappen. (als iemand foto's kan uppen graag ik stuur ze dan ff naar je toe!).
remklauwen zijn een erg leuk kleurtje blauw gespoten net als het slakkenhuisje.
Verder heb ik mijn eerste vertanding in mekaar gedraaid YEAAAAAH LEKKER HOOR ALSTIE NET BEGINT TE LOPEN.
De 25 dellorto is eraf gehaald, en verruild voor een 28 mikuni vlak (jacco toch bedankt he!!!! ;) )
spruitstuk is inmiddels een aangepast 24mm arreche spruitstuk.
volgende zet word nieuwe bandjes +velgjes wit spuiten. en de scoot bestickeren.
het blok ligt er intussen weer onderuit. word helemaal gestraald en opnieuw gepolijst. Verder zijn de carters inmiddels nog verder aangepast (defcon). en heb ik nog een samba competition aangeschaft ......SEXY PIJP!!! :):):):)

het blok zal volgende week gepolijst worden en weer opnieuw opgebouwd worden. met een nieuwe standaard vertanding.
dus ik kan mezelf weer uitleven.

owja de 25 dellorto is te koop, is amper meej gereden dus als er iemand interesse heeft moetie maar ff mailen of een pm sturen.

en gevraagd iemand die foto's kan uppen van de beta zoalstie nu is!!!.
danny
 
DSCN1742.jpg


DSCN1743.JPG


DSCN1744.JPG


DSCN1745.JPG


DSCN1746.JPG


DSCN1747.JPG


DSCN1747.JPG


DSCN1748.JPG


alstublieft ;)
 
hartelijk bedankt voor het posten.
hopelijk volgen er meerdere positieven berichtjes over mun ark.

De 2 luchthappers (de oude bolle versies), zijn gekocht en worden van de week wit gespoten.
Verder moet de voorklauw nog ff blauw gespoten worden. en de achterveer eveneens.
dan is het uiterlijk ver klaar, misschien ooit nog een ander veertje maar deze veer bevalt me best.
Ik wil nog wel een andere schijf, braking wave of iets dergelijks.
motorisch gaat het gewoon ronduit kut nu. carters zijn opnieuw/verder getuned, en zijn precies zoals ik ze wilde hebben.
alleen heeft de lokale dealer mun draad gemold van m'n asje....met het eraf halen van de oude lagers........en bedankt!!!
hier kwam ik pas achter toen het volledige blok weer in elkaar zat.
dus weeeeeer splitsen, en kijken of vaders de draad kan fixxen of anders.......ben ik een rhq as armer.
jullie horen nog van me
danny
 
Back
Top