beta ark transformatie

industrial

echt waar joh? neej toch!
in navolging van meneer rooie top zal ik dan maar mijn projectje er ook op zetten.

een tijdje terug kreeg ik de kriebels te pakken om eens iets goed om te bouwen. Een maatje van me was bezig met een evo ark te bouwen en ik heb toen besloten om dat ook maar is te gaan doen.


na een tijdje zoeken 1 gevonden, koste 400 euro, liep niet meer.....volgens de vorige eigenaar stoptie hij er ineens mee, en begon achteruit te rijden :rolleyes:
Ik dat ding gekocht, met de volgende setup:
hebo 70 giet
hebo uitlaat
malossi rhq as
evo overrange
en 17,5 dellortoje

gelijk gestript (als iemand voor mij foto's kan uppen stuur ik ze graag naar m toe!).
en begonnen.

setup werd de volgende

evo 70 (tuned)
25 dellorto
carters tuned
malossi rhq asje
polini overrange
hebo/2g koppeling
kundo krd f1
selettra binnenrotor
aangepast menbraam
ander aangepast spruitstuk

en ik vond dat het hele blok gepolijst moest worden :#
was ik daar maar nooit aan begonnen. aanslag was zo diep het blok ingetrokken dat ik ongeveer 1maand alleen al aan het schuren ben geweest 8P toen moesten me vingers opnieuw aangroeien.
verder werd er een metramorfosis cross stuurtje gemonteerd stalenrem leidingen, en voor komt nog andere schijf.
 
Advertisement - register to remove this

vandaag begonnen met kappen spuiten als eerst heb ik samen met cris (nickname rooie top op het forum) de binnekappen wit gespoten. en zijn zip sp voorkap.
zaterdag worden de gewone kappen bordeaux rood gespoten. en de velgjes wit enz enz. foto's volgen ( als iemand kan uppen ik stuur ze naar je toe!)
 
sooooow origineel goof. een ark? een evo? gepolijst blok? metamorfosis stuur? komt me bekend voor allemaal;)

kom nog wel een x kijken hoe t rijd. ( wel je uitlaat vast zetten eej!) anders heb ik m8)
 
en maar weer handjes in de lucht voor Roosendaal Scootertuning:p

nou ik moet zeggen ik heb um gehoord...klinkt goed goof;)
 
haha eej meneer tram..........kom inderdaad maar 's kijken want die binnekappen zullen je aardig bevallen .........morgen (vrijdag) komt die ene heeeeeeeele mooie kleur bordeaux rood, en zaterdag wordtie gespoten!
owja.......tram..wanneer gaan we die ark van jou weer 's fffffffff verder afstellen.......DAT KAN HARDERRRRRRRRRRRRR:)
 
Word echt vet:)
Ik heb nog steeds last van me rug van dat stukje testrijden bij die boeren, ding schopt als een mongool:W
Zaterdag kappen spuiten en dan ziet hij er echt vet uit8)
En als binnenkort m'n zip af is gaan we een keertje sporten:p
 
picca's picca's picca's 8P
Ben erg benieuwt naar dit projectje, mooi setupje in elk geval, daar ligt het niet aan:)!
 
(michell@nrgmc2)
kheb je aantal foto's gestuurd van zoalstie was. blok enz. +aantal foto's van steeds een stapje verder in de ontwikkeling van het "beestje" ;)
 
(zaterdag helaas geen tijd om de kappen te spuiten. moet werken ......
maar word zo snel mogelijk gespoten!

I KEEP YOU UPDATED
 
PICCIEZ

Oke hier zijn de pics :W


1.JPG


2.JPG


3.JPG


4.JPG


5.JPG


6.JPG


7.JPG


8.JPG


9.JPG


10.JPG


11.JPG


12.JPG


13.JPG


14.JPG


15.JPG


egt een :! project
 
Back
Top